|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: mening, die je overigens mag hebben Maar het mag duidelijk zijn, dat ik er anders over denk. an evil incarnation of DEATH! |
|
iets doet mij vermoeden dat jij nog aardig jeugdig bent |
|
Hij is ouder dan jou www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Dat shirt is best wel nieuw. Van Here's No Peace waren voorheen helemaal geen shirts. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik doelde eerder op het "plaatwerk" (=oudje) van Marduk dan op de verschijning van dit shirt an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Mooi compliment; bouwjaar 1980 met net een zoontje van bijna 6 maanden! Ik voel me nog jeugdig genoeg! an evil incarnation of DEATH! |
|
Metalshirts, daar heb ik altijd een zwak voor gehad. Ik denk dat ik er nu ongeveer 700 of 800 liggen heb...ruw geschat. |
|
Ik las ooit ergens over een band die een anti dubstep shirt hadden gemaakt. OM welke band gaat dat? en waar koop ik die? |
|
Dat was Aborted. Shirt is uitverkocht, dacht ik. edit: Er zijn weer nieuwe, dus toch niet uitverkocht. http://www.indiemerchstore.com/aborted/item/12142/ [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-07-2011 2:51] |
|
da's snel :D thanks man |
|
quote:En kudt. Ik wacht nu al twee maanden op CD's die niet langer dan vier weken zouden duren. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 19-07-2011 10:06] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dat lijkt me vrij kut, een cd die langer dan vier weken duurt. |
|
xD Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Een 2 maanden durende cd is inderdaad wat overdreven an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Het is idd even een investering, maar door die tweejaarlijkse wasbeurt spaar je tonnen aan wasmiddel uit natuurlijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wat moet je er toch mee, ik heb er voor een paar jaar geleden honderd in de zak van max gepropt. Nu loopt er een negertje rond met een Sturmwehr shirt denk ik. Against God and Government |
|
quote: quote: 9 jaar later heb ik nog steeds dezelfde mening. Gelukkig maar. Blijkbaar gaat die eerste zin lang niet voor iedereen op. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Idd, laatst bijna een maand moeten wachten op m'n bestelling. |
|
Gezocht: Putrefied shirt zo'n ouwe met het ''lasagna logo'' iemand hier er een in XL? ruilen voor een ander shirtje of ik koop em van je ! |
|
Dat Putrefied shirt heb ik misschien nog wel voor je, zal eens zoeken op zolder volgende week! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik zoek alweer enige tijd naar het smoking jezus shirt van Down! Paar mooie Type O Negative shirts zijn ook altijd wel gewenst. |
|
Als we dan toch aan het zoeken zijn: iemand een Soulreaper - Written In Blood shirt dat 'ie kwijt wil? |
|
Ik zoek nog steeds een shirt van Korsakov (de oude Nederlandse band). Royale beloning. |
|
quote: http://www.marktplaats.nl/a/kleding-heren/t-shirts/m703784719-down-smoking-jesus-t-shirt-pantera-stoner-doom-sludge-metal.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller This is Zodiac speaking... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |