![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: daar heb je tegenwoordig girly's voor!! ![]() ![]() |
|
Anorexia: jij bent satanist? zo niet dan vraag ik me toch ernstig af waar dat perse satanistische vandaan komt. Ach, ieder zijn eigen smaak enzo, ik draag alles, als ik het maar mooi vind. Gevolg hiervan is dat ik eigenlijk geen shirts heb die ik weg zou willen doen. En diegenen die inderdaad al niet meer draagbaar zijn wegens scheuren e.d. worden decoratief gebruikt. Succes ermee maar kan www.displeasedrecords.nl zeker nogmaals aanraden. ![]() |
|
quote:helemaal waar, maar wat ik wel jammer vind aan girlies is dat de opdruk (meestal) minder mooi is dan bij het originele shirt. Gelukkig zijn d'r ook kleinere maten, hoef je niet aan een girly te beginnen ![]() en dan nu maar weer ontopic ofzo. MuayThaigerrr!! ![]() |
|
![]() Het officiele temnozor shirt ![]() ![]() ![]() |
|
dat is zeker een mooi dingetje!! ![]() |
|
slechts 50 stuks dus als je er een wilt moet je er snel bij zijn. http://libreopinion.com/members/lrk/ ![]() |
|
quote: Frenteuropa???? ![]() ![]() |
|
Ik vind temnozor maar een matig ns bandje. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK ![]() |
|
tip: kijk es wat rond on internet...... ik heb pas 2 shirts besteld, krijg ik volgende week binnen voor 19 euro: Emperor - Icon E Nasum - Human 2.0 das een koopje natuurlijk! Zijn (als ik die gozer moet geloven) nog 'tiptop' in orde ![]() |
|
quote: Na een afwezigheid van ongeveer anderhalve maandkom ik er ineeens achter dat iemand shirts wil hebben(punt toetsenbord weigert) Geinteresseerd in een orphanage by time alone shirt? In one size fits all(punt) Wat wil je er voor geven?? ![]() |
|
ik heb nog wel een darkthrone shirt die weg mag! tis transylvania hunger met op de achterkant 'darkthrone is for all the evil in man' ![]() |
|
Ik heb nog wel een Deicide shirt, je mag em kopen voor 100 euro anders hou ik em zelf sebinsagoil ![]() |
|
Wow koopje man. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
Weet iemand waar ik het Cathedral t-shirt nog kan krijgen met het opschrift 'Death to nu-metal'? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Heb ook twee shirts voor zo'n prijs aangeschaft (Elessar bedankt!) Troll en Setherial. Maar er is toch al een shirt verkooptopic??? ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Gewoon bij de mailorder van Nuclear Blast [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 23-09-2003 20:59] ![]() |
|
ik heb een shirt van MEVO the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
ik ben al heel lang op zoek naar een origineel yout agains christ shirt van altar... mijn eigen is te versleten om nog aan te trekken! ![]() |
|
quote: Matig??? Dit soort "bands" moeten ze aan stukken slaan met loden pijpen en tot polver branden!! SCUM FUCK ![]() |
|
quote: wat is dat met dat nu-metal? wat is nu-metal? (don't kill me because i'm dumb) ![]() |
|
Daar zijn hele discussies over gevoerd. Met de search kom je er vast wel. ![]() |
|
ok ![]() |
|
ik heb nog wel een shirt van de forze team (weet je wel, van wanna play) ![]() ![]() |
|
quote: Ik stel voor om dat met alle nihilistische kvltists te doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |