IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Metal shirts Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 21-08-2004 10:35 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ach je mag niet klagen als een shirt 20 jaar meegaat. Dan is ie zijn geld vast wel waard geweest.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-08-2004 10:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 10:35 schreef Sater het volgende:
Ach je mag niet klagen als een shirt 20 jaar meegaat. Dan is ie zijn geld vast wel waard geweest.


Yep,das waar.De opdruk was nog steeds prima.
Ach,es een andere op de kop tikken dan maar.


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-08-2004 10:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 augustus 2004 21:56 schreef Orion het volgende:
... pestilence , death , gorefest , enz enz.
...


Mochten er dubbele bij zitten dan heb ik wel interesse; sowieso wel trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-08-2004 10:40]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-08-2004 10:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 augustus 2004 10:33 schreef varanus het volgende:
Hmpf,mijn originele Bathory shirt uit 1984 is op Dokk-em echt definitief overleden


Doe je em kwijt want dan heb ik wel interesse.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-08-2004 10:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ah,en mijn dynamo open air 89 en mijn originele gorguts -considered dead ben ik ook voorzichtig mee


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-08-2004 10:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 10:41 schreef Mutilator het volgende:
Doe je em kwijt want dan heb ik wel interesse.



Nope,die lijst ik in
Komt dus aan de muur te hangen

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 21-08-2004 10:42]


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-08-2004 10:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 augustus 2004 10:42 schreef varanus het volgende:
Nope,die lijst ik in
Komt dus aan de muur te hangen


Haha leuk idee; heb ik ook met mijn stukgeripte Autopsy - Severed survival gedaan maar ga er toch weer mee lopen met wat mazzel.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-08-2004 11:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik zag in Tsjechie een Death - Spiritual Healing shirt met een spelfout, ben ik duizenden euro's misgelopen door hem niet te kopen?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-08-2004 11:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 15:54 schreef Jenje het volgende:
Hmm moet je codex4 eens proberen, die verkoopt de cd's iig wel ...


Helaas, die had ik ook al bekeken. Ik zal eens gaan rond mailen naar displeased en codex


"This one is older than shit, heavier than time!"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-08-2004 13:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 11:29 schreef Schaep het volgende:
Ik zag in Tsjechie een Death - Spiritual Healing shirt met een spelfout, ben ik duizenden euro's misgelopen door hem niet te kopen?



Bootlegshirt?


spelfout weggehaald...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-08-2004 13:41 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 11:29 schreef Schaep het volgende:
Ik zag in Tsjechie een Death - Spiritual Healing shirt met een spelfout, ben ik duizenden euro's misgelopen door hem niet te kopen?


Je bent een miskoop misgelopen, wie wil nu een shirt met een spelfout?

Valt me sowieso op dat er gigantisch veel spelfouten optreden bij re-releases van cd's bijvoorbeeld, bij verzamelcd's... Hoezo totaal geen interesse in de band(s) zelf maar wel in de opbrengsten?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-08-2004 13:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er zijn nu zo veel bootleg shirtjes overal en velen daarvan hebben spelfouten e.d. Heb op Wacken ook weer veel van zulke shirts gezien...er waren onderhand meer bootleg shirts dan originele shirts


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-08-2004 13:49 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 13:38 schreef varanus het volgende:
Bootlegshirt?


Zou het?

quote:
Op 21 augustus 2004 13:41 schreef TNightmare het volgende:
Je bent een miskoop misgelopen, wie wil nu een shirt met een spelfout?

Valt me sowieso op dat er gigantisch veel spelfouten optreden bij re-releases van cd's bijvoorbeeld, bij verzamelcd's... Hoezo totaal geen interesse in de band(s) zelf maar wel in de opbrengsten?


Dit was de eerste keer dat het me opviel, maar een beetje jammer is het wel ja.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-08-2004 20:09 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben hard aan het zoeken naar een shirt van Pain Of Salvation's Remedy Lane. Ik heb er wel eens mensen mee zien rondlopen maar ik kan ze nergen vinden. ook niet via de site.

iemand?


Zyph
Usericon van Zyph
Posted 21-09-2004 9:29 by Zyph Wijzig reactieProfiel van ZyphQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 13:48 schreef Hub de Gallier het volgende:
Er zijn nu zo veel bootleg shirtjes overal en velen daarvan hebben spelfouten e.d. Heb op Wacken ook weer veel van zulke shirts gezien...er waren onderhand meer bootleg shirts dan originele shirts


Haha, ja idd zo zag ik laatst ook een Morbid angel shirt van toen ze laatst in tivoli in utrecht waren met een spelfout er stond op: Tivolio.


<insert signature here>


BdeEsch
Usericon van BdeEsch
Posted 24-09-2004 19:51 by BdeEsch Wijzig reactieProfiel van BdeEschQuote dit bericht

ik zoek het shirt:

beast over hammersmith van iron maiden


ook seventh son of a seventh son en somewhere in time


up the irons!


Krisiun
Usericon van Krisiun
Posted 04-10-2004 14:28 by Krisiun Wijzig reactieProfiel van KrisiunQuote dit bericht

Anton Lavey: The nine Satanic statements-shirt 8 euro
Immortal: Battle of the ages-tourshirt 10 euro
Nosferatu: The movie-shirt 6euro
RuneMagickhe supreme force of eternity-shirt 10 euro
Soulgrind: Lust & Death-shirt(Cyber-industrial Black Metal) 8 euro
Spermbirds-shirt 6 euro
Terror: Charles Manson-T-shirt 10 euro
Yattering: Human’s pain-shirt(with sleeveprints!!) 10 euro

krisiun666@pandora.be


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 04-10-2004 14:31 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2004 14:28 schreef Krisiun het volgende:
Anton Lavey: The nine Satanic statements-shirt 8 euro
Immortal: Battle of the ages-tourshirt 10 euro
Nosferatu: The movie-shirt 6euro
RuneMagickhe supreme force of eternity-shirt 10 euro
Soulgrind: Lust & Death-shirt(Cyber-industrial Black Metal) 8 euro
Spermbirds-shirt 6 euro
Terror: Charles Manson-T-shirt 10 euro
Yattering: Human’s pain-shirt(with sleeveprints!!) 10 euro

krisiun666@pandora.be



Gemaild voor Immortal shirt.


Op je knie en pijp voor genade!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-10-2004 21:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Morgen mijn vierde Nocturnus shirt ophalen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 08-10-2004 21:31 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 21:23 schreef Mutilator het volgende:
Morgen mijn vierde Nocturnus shirt ophalen


HEUY!!!!

Eey...doe effe normaal en geef mij d'r ook eens ene


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-10-2004 2:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 oktober 2004 21:31 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Eey...doe effe normaal en geef mij d'r ook eens ene


Welke heb je er normaal al gekregen dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-10-2004 2:28]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 11-10-2004 9:27 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 19:51 schreef BdeEsch het volgende:
ik zoek het shirt:

beast over hammersmith van iron maiden


ook seventh son of a seventh son en somewhere in time


up the irons!


Ik heb het Somewhere in Time shirt voor je te koop, hoeveel geef je ervoor?



zzz


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-10-2004 10:20 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Laatst iets mis gegaan, ik weet niet of iemand mij erover gemailed had oid, maar ik heb nog altijd deze shirts te koop:

Iron Maiden -Fear of the dark
Pantera - Cowboys from hell
Sirenia - At sixes and sevens
Blind Guardian - Iets van die norige cd geloof ik...


Kankerlul


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-10-2004 10:23 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Tss, een Pantera shirt verkoop je toch niet


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-10-2004 10:24 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 10:23 schreef Jebes het volgende:
Tss, een Pantera shirt verkoop je toch niet
hahaha
ik draag hem idd vaak als pyama, hmm lekker hoor
Maar goed, verder draag ik ze absoluut niet meer, dus misschien kan ik iemand anders er blij mee maken


Kankerlul


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen