|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Welk MH shirt? |
|
Ritual |
|
quote: ik ben veel netter dan Chelman. |
|
quote: Gaaf |
|
quote: Op wacken hadden ze volgens mij echt teveel van die shirt's! Ik weet alleen niet meer welke stands het waren. Op de voorkant staat trouwens gewoon het logo, op de achterkant staat het logo nog eens met de foto van ritual eronder |
|
quote: Hm niet echt spraakmakend ontwerp dan. Heb overigens geen shirt's van ze gezien op Wacken? Maar het logo vind ik erg gaaf, dus ik zou ook gewoon een shirt kopen met enkel het logo aan de voorkant... |
|
quote: Nee joh, ik heb nog een stuk of 20. Voordat ik ze begon te verkopen had ik 56 bandshirts. Een beetje teveel You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 18-08-2004 21:32] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Teveel bandshirts kan natuurlijk niet. En verkopen al helemaal niet. Oud Vuil. |
|
hehe |
|
krijg binnenkort 2 tassen vol ouwe bands shirt's veel death metal en thrash. kan niet wachten mocht ze wel van die vent hebben ze zijn hem toch te klein. mischien dat ik er hier nog wel te koop zet, van bands waar ik toch geen flikker aan vind Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Goed bezig fries, hoe kom je daar nou weer aan? |
|
quote: Volgens mij hadden ze ze wel bij iedere stand waar ze veel bm hadden. |
|
quote:9 v/d 10 keer sla ik BM over i.v.m. prioriteiten stellen, vooral met die hitte daar. |
|
quote: En wel je Morbid shirt wegdoen he, terwijl ik hem eigenlijk wou ruilen voor die MH cd |
|
@brabander ouwe "maat" (als ik het zo mag noemen) vent met wie ik gewoon veel optrek en basles van krijg. hij vroeg of ik nog wat belang bij ouwe shirt's had(aangezien ik die vaak draag) dus vandaar , mischien dat ik ze ook wel op ebay zet hoor geef ik hem gewoon het geld ofzo. zit voor mij al genoeg spul bij : kreator , slayer , pestilence , death , gorefest , sacred reich enz enz. zijn allemaal wel shirt's die ik zoiezo wel wil hebben. alleen kon hij neit vertellen wat er nou precies allemaal bijzat hij heeft ze 10 jaar geleden ofzo voor het laatst aangehad/gezien [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 18-08-2004 21:56] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: goeie zaak! je weet mijn email adres of niet http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: ja, dunne_Hein at gmx.de toch? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Anton Lavey: The nine Satanic statements-shirt 8 euro Burzum: The wolves of Odin(exclusive one!!!) 15 euro Gorefest: Erase-shirt 10 euro Nosferatu: The movie-shirt 6euro RuneMagick: The supreme force of eternity-shirt 10 euro Soulgrind: Lust & Death-shirt(Cyber-industrial Black Metal) 8 euro Spermbirds-shirt 6 euro Terror: Charles Manson-T-shirt 10 euro krisiun666@pandora.be |
|
Ik zoek een Tshirt van Soilent Green, ik heb geen online verkopers gevonden die ze hebben. Iemand een idee? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmm moet je codex4 eens proberen, die verkoopt de cd's iig wel ... |
|
Kom, gaan we op een forum vertellen welke shirts we hebben. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: hoho laat even horen als je wat te koop zet! zzz |
|
Hmpf,mijn originele Bathory shirt uit 1984 is op Dokk-em echt definitief overleden spelfout weggehaald... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |