|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Displeased |
|
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4015648813&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1 net gekocht [Dit bericht is gewijzigd door northblackdeathsatan op 07-06-2004 10:55] |
|
Ik hoop op het Arrow festival een mooie girlie te vinden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nieuw in me collectie: Vader - De profundis Occult - Rage To Revenge |
|
quote:doen zoals ik, blanco kopen en er zelf op tekenen en zo ben nu een Tigertailz-girlie aan het maken voor mn vriendin 'k heb zelf onlangs een Poison(de Duitse: Hellish Torment) shirt op de kop getikt, daar bestaat iig geen girlie van Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
gewoon zelf maken! Ik maak al mijn girlies gewoon van normale shirts.. |
|
quote:Ik ook .. maar dan via de natuurlijke weg |
|
girlies zijn ook perfect voor jochies!! helaas werd op dynamo de laatste slayer girlie voor onze neus weggekaapt.Maar nu heeft Nick 1 van immortal,en daar is ie ook blij mee spelfout weggehaald... |
|
laatste aanwinsten: testament tourshirt 90 van halen tourshirt 89 vortex logo shirt zzz |
|
hel jawel! morgen zijn de eerste 2 "probeer"shirts van Tearful Dawn klaar fotoosch kunt u spoedig verwachten Bruce Banner |
|
quote: die wil ik ook!! |
|
quote: Wat moet je nou met oude tourshirts? Of ben je toevallig bij de desbetreffende tours geweest? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-06-2004 12:35] |
|
quote: +1! quote: Dat dacht ik ook al ja! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nee daar ben ik niet geweest nee. Maar ouwe shirts doen me altijd toch wat meer, natuurlijk heb ik niet alleen maar oude shirts, maar omdat ik voornamelijk alleen maar naar 80s heavy/thrash en speed luister, draag ik het liefst ook de shirts uit die periode / van die bands. die van halen is geen tourshirt btw hehe. [Dit bericht is gewijzigd door testement op 08-06-2004 14:02] zzz |
|
!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Snap ik, en er is niets mis met oude shirts (vind ik zelf ook gaaf, oude thrash-shirts), maar tourshirts... Als je niet bij de betreffende tours bent geweest, draag je de shirts wel? Kan hoor, maar zou het persoonlijk niet doen. Draag alleen shirts van de tours waar ik daadwerkelijk ben geweest. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dat kan, mij boeit het vrij weinig zzz |
|
Ok ..."Hate can only create more hate"... |
|
Vixen/Made In Hawaii (7 stuks) 30 Euro. (Heavy metal cult) Sarcofago/Satanic Lust (2 stuks) 25 Euro. Genocide/Armies Of The Dead (6 stuks) 20 Euro. (pre-Repulsion) Satan/Into The Fire (3 stuks) 30 Euro. (het eerste Satan t-shirt,demo periode) Amebix/No Gods,No Masters (1 stuk) 30 Euro. Hellhammer/Triumph Of Death (4 stuks) 20 Euro. Suffocation/And Jesus Wept (7 stuks) 30 Euro. (origineel 1990 design) Death/Demo-Logo (4 stuks) 20 Euro. (het originele Death logo,door Kam Lee) Terrorizer/Fear Napalm (8 stuks) 25 Euro. (het eerste Terrorizer t-shirt) Whiplash/Logo-Power & pain 30 Euro Witchfinder General/Hopkins (1 stuk) Size M,25 Euro. Nasty Savage/Nasty Tour '86 (1 stuk) Size M,30 Euro. krisiun666@pandora.be [Dit bericht is gewijzigd door Krisiun op 23-07-2004 17:18] |
|
quote: Als het van mijn favo band was zo ik alle shirts willen, juist als het een tour is waar ik niet bij geweest ben, bijvoorbeeld een amerikaanse ofzo. Heb je gelijk een shirt waar niet iedereen in rond huppelt |
|
quote: zzz |
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Da's een oudje. Wat staat er precies achterop? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
We declare total war Slave to the war....nog wat? Zoiets? Dat is wat ik er van kan maken... [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 24-07-2004 15:22] |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |