IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Metalfest 2003 Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-03-2003 10:23 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 3 maart 2003 23:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Mythmetal? Heu....
Eh ja, bij gebrek aan betere term om het allemaal te omvatten. Sorry daarvoor Gaat wat mij betreft uit van een sfeer die een band oproept in combinatie met bepaalde elementen in de band, maar het is wat vaag allemaal. Ik zocht dus echt iets om After Forever, Therion en Tanzwut in een keer mee te noemen

quote:
Op 3 maart 2003 23:23 schreef Judge M. het volgende:
Mijn goeie god, wat heb ik me kwaad staan te maken toen Dreadlock Pussy en nog zo'n MOJO gezelschap er een tijd geleden bij stonden (ik meen met Therion)....
Aaargh! Don't remind me! Die vielen niet alleen enorm uit de toon, ze waren nog enorm slecht ook. Bah, dat was echt een aanfluiting.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 04-03-2003 10:36 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 4 maart 2003 8:46 schreef Paul het volgende:
Couldn't agree more.

Naar het schijnt was de gitaarroadie een oude schoolvriend van je Paul? Een zekere Hans, weet zijn achternaam niet.. Leuke kerel, 'k heb hem zaterdag een cd van Oceans Of Sadness aangesmeerd..

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 04-03-2003 10:37]

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 04-03-2003 11:28 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 10:36 schreef Sharteel het volgende:
Naar het schijnt was de gitaarroadie een oude schoolvriend van je Paul? Een zekere Hans, weet zijn achternaam niet.. Leuke kerel, 'k heb hem zaterdag een cd van Oceans Of Sadness aangesmeerd..
Klopt, Hans heeft bij Paul en mij op school gezeten

oeps...slowchat

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 04-03-2003 11:28]

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-03-2003 12:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 maart 2003 10:46 schreef Vampie het volgende:
Enne owja...ik heb Zenial geknuft!Wat een schattig mannetje

Grmbl... denk een beetje aan mijn image! Grote evile boze man is beter

Zenial

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 04-03-2003 12:34 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 12:23 schreef Zenial het volgende:
Grmbl... denk een beetje aan mijn image! Grote evile boze man is beter

nou, ik vond je een hele grote brute metalgod met ubertrue vlechtjes in zijn sik

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-03-2003 17:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 4 maart 2003 12:34 schreef Morgil het volgende:
nou, ik vond je een hele grote brute metalgod met ubertrue vlechtjes in zijn sik

Maar ik heb me wel erg vermaakt bij Metalfest. Tapping the Vein vond ik live erg goed, de zangeres kon gelukkig net zo goed live zingen als op cd. Daarna metalmarket ghehehe... heb me gelukkig in kunnen houden deze keer. Cathedral vond ik een beetje tegenvallen, maar ik denk ook niet dat ik meer dan 1 nummer van de eerste cd had moeten verwachten hehehe... dat ene nummer (Ebony Tears) was wel erg gaaf trouwens. Samael was weer net zo goed als de vorige keer, Opeth weer net zo goed als de vele vorige keren dat ik ze zag hehe... en Paradise Lost... sja... ik had er al niks van verwacht dus viel het niet al te erg tegen... behalve dan dat de band er nu nog Gayer uitziet... argh... bassist uit Linkin Park en gitarist van Marilyn Manson hahaha... Vrij erg

Zenial

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-03-2003 17:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 10:15 schreef borry het volgende:
paradise lost rulez gasten

Hmz, wanneer ben jij uit je ei gekropen???

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 18:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 17:52 schreef altx het volgende:
Hmz, wanneer ben jij uit je ei gekropen???

kan nooit meer dan 15 jaar geleden zijn

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-03-2003 19:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 23:43 schreef Bintmeister het volgende:
oja, ik heb trouwens nog 1 (of 2) belgische ZM dames kortstondig gesproken

Was ik dat

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 20:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 19:56 schreef Asherah het volgende:
Was ik dat

ik heb jou wel zien zitten, en bintmeister en morgil heb ik voorbij zien lopen. Psycho heb ik ook gezien.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-03-2003 20:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Waarom ben je dan geen hallo komen zeggen? Zie ik er zo misantropisch uit?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 20:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 20:22 schreef Asherah het volgende:
Waarom ben je dan geen hallo komen zeggen? Zie ik er zo misantropisch uit?

sorry was niet iets persoonlijks, zeker niet meer een combi van luiheid en nietswetentezeggenheid

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 04-03-2003 20:27 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 19:56 schreef Asherah het volgende:
Was ik dat

yep Was ergens voor aan bij het podium bij samael/opeth. Was meer iets van "allee (heheh, ofzoiets ) zijn jullie ook van ZM" "ehm, ja, hoi"
En dat was dan het gehele kortstondige gesprek

quote:
Op 4 maart 2003 20:21 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb jou wel zien zitten, en bintmeister en morgil heb ik voorbij zien lopen. Psycho heb ik ook gezien.

Dat was toch na opeth voor Paradise Lost? Toen lipe ik trouwens met Helmet naast me, dus die heb je dan ook vast wel gezien

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-03-2003 20:27 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik volg niet helemaal meer

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 20:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 20:27 schreef Bintmeister het volgende:

Dat was toch na opeth voor Paradise Lost? Toen lipe ik trouwens met Helmet naast me, dus die heb je dan ook vast wel gezien

nou eigenlijk had ik morgil en jou voor opeth gezien voorin de zaal (en Helmet liep er toen ook bij ja!), en jou nogmaals na Opeth toen ik in gesprek was met een vrendin van mij die ik al een tijdje niet gezien had.

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 04-03-2003 20:45 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

volgens mij lul ik een beetje vaag

wat ik dus eigenlijk bedoelde met "kortstondig gesprek" is eigenlijk alleen gedaggezegd hebben.En volgens mij was jij dat idd. Althans, iemand die zeer overeen komt met die foto's van jou en liep naast/met een of andere kale gast.

Over die kale gast gesproken. Die had op een gegeven moment ook last van een of andere muts die steeds bijna omviel en compleet van de wereld was... zeer irritant..

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-03-2003 22:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 maart 2003 20:45 schreef Bintmeister het volgende:
Over die kale gast gesproken. Die had op een gegeven moment ook last van een of andere muts die steeds bijna omviel en compleet van de wereld was... zeer irritant..
Ik ben niet kaal!

Maar inderdaad.. ik moet zeggen dat ik wel blij was dat die stonede griet verhuisde naar de persoon naast me om op in slaap te vallen

I'm not being rude. You're just insignificant.

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 05-03-2003 12:45 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Ik vond het zonde van m'n geld. Bij alle bands heb ik niet meer dan 2, hooguit 3 nummers aan kunnen horen. Paradise Lost heb ik maar gewoon helemaal overgeslagen...

Maar goed, ik heb wel dankzij de metalmarket mijn cd-collectie van Cemetary met 2 cd's uit kunnen breiden.

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 06-03-2003 1:15 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 28 februari 2003 22:14 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
en kan iemand mij misschien vertellen waarom de zanger van samael op een soort keukenkrukje zat tijdens het optreden

omdat hij een poos voor de tour z'n enkel had gebroken... tegen de tijd dat de metalfests er waren, kon hij alweer bijna lopen; aan het begin van de tour moest hij echt met twee krukken lopen.

i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-03-2003 2:22 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

vind je het gek, hij had toch iets van zn achterste kuitbeen gebroken? Met 14 schroeven in zn been?

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-03-2003 18:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik heb Opeth gisteren nog es gezien id Biebob, en mensjes die ze enkel op het metalfest hadden gezien.... ze waren echt nog 100 keer beter gisteren buiten zondag

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 06-03-2003 18:40]

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 06-03-2003 19:23 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

was erg tof

Cathedral was toch wel het leukst van de avond

vond Paradise Lost trouwens niets tegen vallen.....

Opeth deed het ook netjes trouwens...
de rest kon me niet ECHT boeien
vooral Samael, Madder Mortem en Tapping the Vein niet....

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 06-03-2003 19:29 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Hee, Ghouliette, heb ik jou nou nog gezien daar eigenlijk?

Ik kwam zo om in de hopen 15-jarigen da'k op een gegeven moment maar ben opgehouden mensen te zoeken.

Cathedral en Samael waren da bomb, en de rezt zoog weer aars.

Dit slaat nergens op.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 06-03-2003 19:29 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 3 maart 2003 23:54 schreef mislyd het volgende:
Ah nee, daar was ik niet bij.. Ik heb jou wel gezien hoor

jou heb ik ook gemist...

Dit slaat nergens op.

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 06-03-2003 22:45 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

Ik heb me heel erg vermaakt zondag, en Paradise Lost was me nog bestwel meegevallen eigenlijk..

btw, gisteren in de Biebob was Opeth beter

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com