|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Naar het schijnt was de gitaarroadie een oude schoolvriend van je Paul? Een zekere Hans, weet zijn achternaam niet.. Leuke kerel, 'k heb hem zaterdag een cd van Oceans Of Sadness aangesmeerd.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 04-03-2003 10:37] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Klopt, Hans heeft bij Paul en mij op school gezeten oeps...slowchat [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 04-03-2003 11:28] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Grmbl... denk een beetje aan mijn image! Grote evile boze man is beter Zenial |
|
quote: nou, ik vond je een hele grote brute metalgod met ubertrue vlechtjes in zijn sik |
|
quote: Maar ik heb me wel erg vermaakt bij Metalfest. Tapping the Vein vond ik live erg goed, de zangeres kon gelukkig net zo goed live zingen als op cd. Daarna metalmarket ghehehe... heb me gelukkig in kunnen houden deze keer. Cathedral vond ik een beetje tegenvallen, maar ik denk ook niet dat ik meer dan 1 nummer van de eerste cd had moeten verwachten hehehe... dat ene nummer (Ebony Tears) was wel erg gaaf trouwens. Samael was weer net zo goed als de vorige keer, Opeth weer net zo goed als de vele vorige keren dat ik ze zag hehe... en Paradise Lost... sja... ik had er al niks van verwacht dus viel het niet al te erg tegen... behalve dan dat de band er nu nog Gayer uitziet... argh... bassist uit Linkin Park en gitarist van Marilyn Manson hahaha... Vrij erg Zenial |
|
quote: Hmz, wanneer ben jij uit je ei gekropen??? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: kan nooit meer dan 15 jaar geleden zijn |
|
quote: Was ik dat |
|
quote: ik heb jou wel zien zitten, en bintmeister en morgil heb ik voorbij zien lopen. Psycho heb ik ook gezien. |
|
Waarom ben je dan geen hallo komen zeggen? Zie ik er zo misantropisch uit? |
|
quote: sorry was niet iets persoonlijks, zeker niet meer een combi van luiheid en nietswetentezeggenheid |
|
quote: yep Was ergens voor aan bij het podium bij samael/opeth. Was meer iets van "allee (heheh, ofzoiets ) zijn jullie ook van ZM" "ehm, ja, hoi" En dat was dan het gehele kortstondige gesprek quote: Dat was toch na opeth voor Paradise Lost? Toen lipe ik trouwens met Helmet naast me, dus die heb je dan ook vast wel gezien |
|
Ik volg niet helemaal meer |
|
quote: nou eigenlijk had ik morgil en jou voor opeth gezien voorin de zaal (en Helmet liep er toen ook bij ja!), en jou nogmaals na Opeth toen ik in gesprek was met een vrendin van mij die ik al een tijdje niet gezien had. |
|
volgens mij lul ik een beetje vaag wat ik dus eigenlijk bedoelde met "kortstondig gesprek" is eigenlijk alleen gedaggezegd hebben.En volgens mij was jij dat idd. Althans, iemand die zeer overeen komt met die foto's van jou en liep naast/met een of andere kale gast. Over die kale gast gesproken. Die had op een gegeven moment ook last van een of andere muts die steeds bijna omviel en compleet van de wereld was... zeer irritant.. |
|
quote:Ik ben niet kaal! Maar inderdaad.. ik moet zeggen dat ik wel blij was dat die stonede griet verhuisde naar de persoon naast me om op in slaap te vallen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik vond het zonde van m'n geld. Bij alle bands heb ik niet meer dan 2, hooguit 3 nummers aan kunnen horen. Paradise Lost heb ik maar gewoon helemaal overgeslagen... Maar goed, ik heb wel dankzij de metalmarket mijn cd-collectie van Cemetary met 2 cd's uit kunnen breiden. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: omdat hij een poos voor de tour z'n enkel had gebroken... tegen de tijd dat de metalfests er waren, kon hij alweer bijna lopen; aan het begin van de tour moest hij echt met twee krukken lopen. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
vind je het gek, hij had toch iets van zn achterste kuitbeen gebroken? Met 14 schroeven in zn been? |
|
Ik heb Opeth gisteren nog es gezien id Biebob, en mensjes die ze enkel op het metalfest hadden gezien.... ze waren echt nog 100 keer beter gisteren buiten zondag [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 06-03-2003 18:40] |
|
was erg tof Cathedral was toch wel het leukst van de avond vond Paradise Lost trouwens niets tegen vallen..... Opeth deed het ook netjes trouwens... de rest kon me niet ECHT boeien vooral Samael, Madder Mortem en Tapping the Vein niet.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Hee, Ghouliette, heb ik jou nou nog gezien daar eigenlijk? Ik kwam zo om in de hopen 15-jarigen da'k op een gegeven moment maar ben opgehouden mensen te zoeken. Cathedral en Samael waren da bomb, en de rezt zoog weer aars. Dit slaat nergens op. |
|
quote: jou heb ik ook gemist... Dit slaat nergens op. |
|
Ik heb me heel erg vermaakt zondag, en Paradise Lost was me nog bestwel meegevallen eigenlijk.. btw, gisteren in de Biebob was Opeth beter |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |