|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
volgens mij ga ik hier zondag heen |
|
je kan bij 013 toch wel een tas mee naar binnen nemen he? |
|
quote: shit..dan kan ik mijn 8mm wel vergeten Nee, ik moet flink wat dingen kopen op de metalmarket en dan is een tas dus handiger. Dankjewel |
|
Ha, ik heb er zin in... Samael! Dit slaat nergens op. |
|
ehh mörke.... jij gaat hier dus ook heen? |
|
quote: Nee hoor. Ik was bij het postkantoor eergister, en er waren nog iets van 400 kaartjes. (geloof ik) Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ja ik ga er ook heen... Bel me effe anders... Dit slaat nergens op. |
|
ehh, ik denk dat wij dan juist niet gaan |
|
quote: Ah, jij gaat dus ook? Met Iron Meed'n? Dit slaat nergens op. |
|
TUURLIJK met Iron Maiden... Alsof hij zonder mij weg zou mogen... We zien je straks wel |
|
De zanger van Samael heeft dus zijn Fibula gebroken :bla Da's volgens Webster's: Fibula \Fib"u*la\, n.; pl. {Fibul[AE]}. [L., clasp, buckle.] 2. (Anat.) The outer and usually the smaller of the two bones of the leg, or hind limb, below the knee. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Kee.. VEt, we zijn er rond een uur of 4 Dit slaat nergens op. |
|
wij gaan nu richting tilburg. en dan komen we met vrienden richting de 013 |
|
quote: foeksjiet.. en dat zegtie nu.... Najah, ik stap zo maar op mn fiets richting de trein. Mensjons (voor zover ik mensen ga herkennen die gaan komen), tot vanmiddag/avond |
|
heerschend feestje wederom! Wat mij betreft was Opeth de band van de dag met Samael als een hele goede tweede... |
|
Het was idd een close-finnish tussen die twee ja. Maar de doorslag geeft vandaag dan de geluidskwaliteit, die bij opeth wat beter was. Helaas was de gitarist van Samael niet te horen, en hoorde je eigenlijk alleen de gitaar als de zanger ook meespeelde En Judge, ik kijk uit naar je foto's, want je had weer een heerlijk plekje daar voorin..... |
|
quote: trouwens, in die tas van jou zit mijn Amon Amarth cd nog Dump hem maar bij Moon, daar kom ik vaker dan bij jou Hoe is het trouwens met je? Ik hoorde dus van Vampie dat je een mep had gekregen bij Opeth... Die irritante skinheads werden wel meteen verwijderd uit de zaal door de alerte 'mannetjes' van de beveiliging. Altijd wel grappig om te zien hoe dat soort gasten in het begin altijd nog een grote bek tegen die beveiligingsmensen hebben en als ze een keer vas gegrepen worden verdwijnt die arrogantie al snel van hun gezicht |
|
quote: ja van die Londsdale ventjes ja, erg vervelend. Was verders wel een geslaagde avond. Heb alleen paradise lost niet gezien, wel gelukkig 1.15 minuten vertraging gehad met de trein |
|
Gisteren in 013 : Eerste vier of vijf bands waren uitermate kut (=vrouwenzang & keyboards). Cathedral was goed voor een uurtje zwaar uit mijn plaat gaan! Wat een gaaf optreden! Godver wat vet! Samael was ook zwaar heftig, alleen die stomme teringlijer die langs me enorm stoer stond te doen met zijn vriendin mag wat mij betreft een heel erg pijnlijke dood sterven en en er nog een chronische verkoudheid aan overhouden ook. Anyway, zelden een band mee gemaakt die zo'n enorme ommezwaai in muzikale stijl kan maken en toch bruut, hard en strak over alle andere bands (behalve Cathedral dus) heen kan blijven heersen. De rest maar genegeerd en biertjes gedronken, Opeth was saai, Paradise Lost zijn we niet eens voor gebleven. En ja, de metalmarket was weer fijn. BTW : Wat is dat tegenwoordig toch met die sfeer in de 013?! Het lijkt wel alsof iedereen compleet agressief is geworden. Wat een kutatmosfeer zeg, gruwelijk. Als je langs iemand wil lopen gaat ie A) niet aan de kant en moet je uitkijken dat hij je niet aanvliegt...blah. |
|
ik heb eigenlijk geen last gehad van chagerijnige mensen (op 3 15 jarige ongestelde miepen na dan) |
|
Ik heb het erg naar m'n zin gehad Morgil gaat ie weer een beetje? Die lui zijn er later uitgedonderd Sukkels! En Bintje...wat deed dat stiekje daar? Enne owja...ik heb Zenial geknuft!Wat een schattig mannetje Nee niuks over bands..heb geen band gezien. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
De eerste vier/vijf bands waren idd rotslecht, behalve Autumn, maar dat begon ook saai te worden na twee nummers,... Cathedral was super!!! Samael is echt mijn ding niet, want ook deze keer vond ik ze gewoonweg walgelijk, verder Opeth nog gezien, voor de derde keer, in het begin slecht geluid, verder veel ingekorte nummers... kweetnie, Opeth kan ik ieder geval niet waarmaken wat ze op CD presteren, maardat lijkt me eigenlijk ook wel onmogelijk... Wel de beste band van de avond. Dan geen zin meer om Paradise Lost nog te zien, en maar naar huis vertrokken. |
|
quote:Yeps.. was ik ook zeer blij mee! Fotopassen heerschen! Gisteravond nog even alle foto's bekeken (het waren er 48 ) dus dat wordt een leuk verslagje... Vooruit.. Alvast eentje dan: |
|
quote: Fotopassen heersen zeker.. lol Leuke foto.. 'k Heb een fotosessie mogen doen met PL. Waren heel relaxte kerels, ze hadden wel allemaal een enorme kater.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |