![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hey, dat is overmatig kutgebruik ![]() Maar ja, ik lees het dus ook vanochtend op 013 web.. http://www.zwaremetalen.com/nieuws/888.html Nou moet ik toch zeggen dat ik het een beetje een rare lineup vond... I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Ja .........echt smerig kut! Nou weet ik niet of ik nog ga. Aangezien ik alleen Samael wil zien van dat rijtje. Ik wacht nog ff met een kaartje kopen. Die saaie boutbands als Opeth en Paradise lost hoef ik niet te zien. ![]() |
|
GODVERNONDEKUTJU!!! Dit zuigt dus ECHT gewoon he!! ![]() Je haalt de moorden uit mijn wond ![]() |
|
STAB STAB STABSTABSTABSTABSTAB! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: hehe, ik vind t niet zo erg ![]() Maar ik moet ook nog maar kijken of ik ga, want wil alleen Samael zien dus..of ik daarvoor nou zo'n duur kaartje voor moet kopen ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Hee, het Podium was toch in harderwijk of harderberg of zo? Nou, daar gaan wij dan naartoe! ![]() ![]() |
|
013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog niet zeker...) - Zenial - Sorpresa (Samael ) - Paul en Suzanne (weet iemand wanneer de vvk begint?) - Nix (waarschijnlijk) - Sargoth - Rasputin - Slechtheid [Nile! ] - Frietbal (NILE!!!!!! Ik word weer gek! ) - Filthgrinderr (SAMAEL!!! Nou tenminste geen 9 uur reistijd.. En Nile!!) - TNightmare - Wickedkimmie (hier MOET ik heen! OPETH!) Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) -Asherah (hej, waarom komt Opeth niet op ons metalfest?) -Iron Glory vast ook, voor Cathedral -Gunman (Ik wil Nile erbij en ga enkele dagen later naar Opeth ![]() Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen 013) - Valorian - Hirogen - Vampire_girl - Vargen666 - Amarantha + aanhang Nighttown 27/02/03 Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) No regrets and no remorse... ![]() |
|
Geen Nile? Then fucking count me OUT! ![]() 013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog niet zeker...) - Zenial - Sorpresa (Samael ) - Paul en Suzanne (weet iemand wanneer de vvk begint?) - Nix (waarschijnlijk) - Sargoth - Rasputin - Slechtheid [Nile! ] - Frietbal (NILE!!!!!! Ik word weer gek! ) - Filthgrinderr (SAMAEL!!! Nou tenminste geen 9 uur reistijd.. En Nile!!) - Wickedkimmie (hier MOET ik heen! OPETH!) Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) -Asherah (hej, waarom komt Opeth niet op ons metalfest?) -Iron Glory vast ook, voor Cathedral -Gunman (Ik wil Nile erbij en ga enkele dagen later naar Opeth ) Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen 013) - Valorian - Hirogen - Vampire_girl - Vargen666 - Amarantha + aanhang Nighttown 27/02/03 Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) ![]() |
|
wie o wie o wie gaat er allemaal mee naar opeth in utrecht, 4 maart? geelliegezellie... wordt weer errug vet!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
KUT, geen NILE en dat lees ik NU PAS! alleen voor opeth ga ik ook niet hoor...jammer dan 013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog niet zeker...) - Zenial - Sorpresa (Samael ) - Paul en Suzanne (weet iemand wanneer de vvk begint?) - Nix (waarschijnlijk) - Sargoth - Rasputin - Slechtheid [Nile! ] - Frietbal (NILE!!!!!! Ik word weer gek! ) - Filthgrinderr (SAMAEL!!! Nou tenminste geen 9 uur reistijd.. En Nile!!) Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) -Asherah (hej, waarom komt Opeth niet op ons metalfest?) -Iron Glory vast ook, voor Cathedral -Gunman (Ik wil Nile erbij en ga enkele dagen later naar Opeth ) Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen 013) - Valorian - Hirogen - Vampire_girl - Vargen666 - Amarantha + aanhang Nighttown 27/02/03 Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 14-01-2003 21:42] I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
KUT, geen NILE en dat lees ik NU PAS! alleen voor opeth ga ik ook niet hoor...jammer dan 013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog niet zeker...) - Zenial - Sorpresa (Samael ) - Paul en Suzanne (weet iemand wanneer de vvk begint?) - Nix (waarschijnlijk) - Sargoth - Slechtheid [Nile! ] - Frietbal (NILE!!!!!! Ik word weer gek! ) - Filthgrinderr (SAMAEL!!! Nou tenminste geen 9 uur reistijd.. En Nile!!) Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) -Asherah (hej, waarom komt Opeth niet op ons metalfest?) -Iron Glory vast ook, voor Cathedral -Gunman (Ik wil Nile erbij en ga enkele dagen later naar Opeth ) Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen 013) - Valorian - Hirogen - Vampire_girl - Vargen666 - Amarantha + aanhang Nighttown 27/02/03 Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) Lalalala, ik haak af. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
013 heeft nu ook Autumn toegevoegd. Hakkuh ![]() |
|
quote: 'hieperdepiep hoera'....ook al gezien... I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: damn.... doe dan maar Nile, die hebk nog nooit gezien Autumn nu al 2 keer maar ach, is ook wel gaaf op zich ![]() maar ik ga dus ook ![]() naar 013 dus ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog niet zeker...) - Zenial - Sorpresa (Samael ) - Paul en Suzanne (weet iemand wanneer de vvk begint?) - Nix (waarschijnlijk) - Sargoth - Slechtheid [Nile! ] - Frietbal (NILE!!!!!! Ik word weer gek! ) - Filthgrinderr (SAMAEL!!! Nou tenminste geen 9 uur reistijd.. En Nile!!) -Undertaker (+ vriendjes en vriendinnetjes) ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
quote:*been there, done that* ach ja.... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Waarom dat Autumn er weer bij ? Doe dan iets echt goeds uit nederland erbij ! The Wounded bijvoorbeeld, past veel beter ![]() |
|
quote: BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
quote: nu je het zegt.... of Covered in Ashes ofzo ![]() The Wounded zou inderdaad een goeie optie zijn ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
Hey ik las net op de site van Tapping The Vein dat zij ook op het metalfest komen!! Zou wel erg tof zijn. Er staat ook bij dat Within Temptation komt. Op de 013 site staat nog niks over TTV of WT maar op de Paradise Lost site staan deze bands ook vermeld... Zenial ![]() |
|
quote:Hmmm, interessant. Ik zal het eens voorleggen aan de mensen van 013 ![]() En de geruchten dat Within Temptation weer op Metalfest zouden staan zijn ook al heel oud. Naja, we zullen wel zien.. vraag me af in plaats waarvan ze dan zouden moeten spelen, want de lineup zoals die nu staat is nogal vol. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Het is zeker geen oud nieuws, dit stond afgelopen weekend in de nieuwsbrief van Tapping the Vein: quote: Op de Paradise Lost tourdates site staat ook dat Tapping the Vein meetourt dus het lijkt me wel waar... En voor diegene die ze niet kennen, hier kan je wat mp3s van ze downloaden: http://artists.mp3s.com/artists/64/tapping_the_vein.html http://www.tappingthevein.com Zenial ![]() |
|
quote: Hehehe echt wel ![]() ![]() |
|
quote: Ja jammer dat Nile niet komt natuurlijk, maar ik vind Autumn ook wel gaaf. Dit is alleen geen echte vervanging. Nou ja, we zullen wel zien, in ieder geval komt Paradise Lost en Opeth ook nog. Opeth zie ik trouwens op 4 maart in Utrecht ook nog, dus heb ik niets te klagen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cruel Dark Beast op 15-02-2003 15:08] you say you're men, we know you're cowards ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |