|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad ja, veels te fucking duur, is de reden dat ik niet ga ook, ook omdat opeth er niet bij is in R'dam en Nile heeft afgehaakt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik geloof dat ik met desire mee moet |
|
quote: Zo'n straf is dat toch niet?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
het kan inderdaad erger maar ik heb echt geen zin in dat softe homofiele gothic gedoe |
|
Waar haal ik als 'buitenlander' kaartjes voor 013, en niet via ticketservice.nl want dat gaat niet |
|
quote: Even bellen om te reserveren werkt denk ik het best. |
|
quote: Aan de kassa?? Ik denk niet dat het met zón line-up snel uitverkocht zal raken, was vorig jaar ook niet en toen was geloof ik de line-up wel beter. @IS Dat is ook precies de reden dat ik niet ga, als is Cathedral wel vet. En Opeth ook, maar dan nog is het véél te duur. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Opeth moet je echt zieeeen!!!!! Ik ga ze drie dagen later nog es in Belgie zien ook... zal dan maar gokken worden dat het niet uitverkocht is idd |
|
quote: Heb ze al weleens gezien, en toen koste het maar 20 gulden, en dan had ik ook nog katatonia en novembre dr bij. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Puh, je hoeft niet mee hoor... |
|
Nou, denk dat ik het toch maar laat schieten. Zonder Nile is de line-up al een stuk minder aantrekkelijk. Jammer van Samael, maar om voor -een- band nou een hele dag te moeten rondsjouwen voor zo'n bedrag... Opeth staat 2 dagen later in Tivoli, dus dan ga ik daar liever heen. Krijg je tenminste waar voor je geld. (Nile vervangen door Autumn, wat een mafketels ) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Opeth staat 1 maart5 ook in de Oosterpoort .. ga liever daar heen ... |
|
quote:ik denk ook dat ik nie mee ga, aangezien nile en opeth geschrapt zijn en de enige band die me eenigsinds een klein beetje zou kunnen aanspreken nile was. |
|
HOE? Opeth geschrapt? Qué? |
|
quote:dacht ik ergens gehoort te hebben, nevermind. |
|
ik kom ook want ik kan op de gastenlijst!! |
|
Samael, Cathedral, Opeth, dus ik kom you say you're men, we know you're cowards |
|
nog een weekje tot het 013-optreden ben erg benieuwd ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:Op www.013web.nl staat vast een telefoonnummer, misschien kan je reserveren? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik ga voor Paradise Lost.De rest boeit me weinig eigenlijk. Wie komen er nog meer naar 013? ( sorry te lui om alle posts te lezen ) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Paul en ik zo wie zo Ik ook met name voor Paradise Lost (for old times sake ) en Opeth... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik ga er zijn, voor Opeth, en ook n beetje voor Cathedral... quote: Blijkbaar voorlopig niet... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-02-2003 20:10] |
|
quote:Vaag zeg....op de site staat inderdaad dat je niet bij hen kan reserveren, maar wel via ticketservice maar dan alleen de website of zo... Misschien even bellen met 013-4609500 (inlichtingen kaartverkoop) [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 23-02-2003 20:22] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik hoop echt dat Paradise Lost ns wat ouwe nummertjes in de oorspronkelijke versie gaat spelen, ik heb ze As I Die namelijk al ns behoorlijk zien verkrachten |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |