IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Metalfest 2003 Vorige pagina | Volgende pagina
Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 15-02-2003 15:28 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ik heb al kaartjes voor Nighttown en 013
als HEERSCHENDT SAMAEL er is, dan ben ik er ook
wel verdomd duur allemaal

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-02-2003 15:45 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 15 februari 2003 15:28 schreef Volthor Kahn het volgende:
ik heb al kaartjes voor Nighttown en 013
als HEERSCHENDT SAMAEL er is, dan ben ik er ook
wel verdomd duur allemaal

Inderdaad ja, veels te fucking duur, is de reden dat ik niet ga ook, ook omdat opeth er niet bij is in R'dam en Nile heeft afgehaakt.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 15-02-2003 15:57 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik geloof dat ik met desire mee moet

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-02-2003 17:13 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 15 februari 2003 15:57 schreef impaled succubus het volgende:
ik geloof dat ik met desire mee moet

Zo'n straf is dat toch niet??

impaled succubus
Posted 16-02-2003 21:47 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

het kan inderdaad erger maar ik heb echt geen zin in dat softe homofiele gothic gedoe

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-02-2003 21:49 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Waar haal ik als 'buitenlander' kaartjes voor 013, en niet via ticketservice.nl want dat gaat niet

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-02-2003 21:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2003 21:49 schreef Asherah het volgende:
Waar haal ik als 'buitenlander' kaartjes voor 013, en niet via ticketservice.nl want dat gaat niet

Even bellen om te reserveren werkt denk ik het best.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-02-2003 21:51 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:

Aan de kassa??
Ik denk niet dat het met zón line-up snel uitverkocht zal raken, was vorig jaar ook niet en toen was geloof ik de line-up wel beter.
@IS
Dat is ook precies de reden dat ik niet ga, als is Cathedral wel vet. En Opeth ook, maar dan nog is het véél te duur.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-02-2003 21:52 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Opeth moet je echt zieeeen!!!!! Ik ga ze drie dagen later nog es in Belgie zien ook... zal dan maar gokken worden dat het niet uitverkocht is idd

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-02-2003 21:53 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 16 februari 2003 21:52 schreef Asherah het volgende:
Opeth moet je echt zieeeen!!!!! Ik ga ze drie dagen later nog es in Belgie zien ook... zal dan maar gokken worden dat het niet uitverkocht is idd

Heb ze al weleens gezien, en toen koste het maar 20 gulden, en dan had ik ook nog katatonia en novembre dr bij.

D e s i r e
Usericon van D e s i r e
Posted 17-02-2003 23:59 by D e s i r e Wijzig reactieProfiel van D e s i r eQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2003 21:47 schreef impaled succubus het volgende:
het kan inderdaad erger maar ik heb echt geen zin in dat softe homofiele gothic gedoe

Puh, je hoeft niet mee hoor...

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-02-2003 11:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou, denk dat ik het toch maar laat schieten.

Zonder Nile is de line-up al een stuk minder aantrekkelijk. Jammer van Samael, maar om voor -een- band nou een hele dag te moeten rondsjouwen voor zo'n bedrag...

Opeth staat 2 dagen later in Tivoli, dus dan ga ik daar liever heen. Krijg je tenminste waar voor je geld.

(Nile vervangen door Autumn, wat een mafketels )

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-02-2003 11:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Opeth staat 1 maart5 ook in de Oosterpoort .. ga liever daar heen ...

impaled succubus
Posted 18-02-2003 12:31 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:59 schreef D e s i r e het volgende:
Puh, je hoeft niet mee hoor...
ik denk ook dat ik nie mee ga, aangezien nile en opeth geschrapt zijn en de enige band die me eenigsinds een klein beetje zou kunnen aanspreken nile was.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-02-2003 23:11 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

HOE? Opeth geschrapt? Qué?

impaled succubus
Posted 18-02-2003 23:12 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 23:11 schreef Asherah het volgende:
HOE? Opeth geschrapt? Qué?
dacht ik ergens gehoort te hebben, nevermind.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 20-02-2003 10:33 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ik kom ook want ik kan op de gastenlijst!!

Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 21-02-2003 21:17 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

Samael, Cathedral, Opeth, dus ik kom

you say you're men, we know you're cowards

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 23-02-2003 15:07 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

nog een weekje tot het 013-optreden

ben erg benieuwd

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 23-02-2003 19:59 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op www.013web.nl staat vast een telefoonnummer, misschien kan je reserveren?

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 23-02-2003 20:04 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik ga voor Paradise Lost.De rest boeit me weinig eigenlijk.
Wie komen er nog meer naar 013? ( sorry te lui om alle posts te lezen )

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 23-02-2003 20:09 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2003 20:04 schreef Vampie het volgende:
Ik ga voor Paradise Lost.De rest boeit me weinig eigenlijk.
Wie komen er nog meer naar 013? ( sorry te lui om alle posts te lezen )
Paul en ik zo wie zo

Ik ook met name voor Paradise Lost (for old times sake ) en Opeth...

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-02-2003 20:09 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ga er zijn, voor Opeth, en ook n beetje voor Cathedral...

quote:
Op 23 februari 2003 19:59 schreef suzanne het volgende:
Op www.013web.nl staat vast een telefoonnummer, misschien kan je reserveren?

Blijkbaar voorlopig niet...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-02-2003 20:10]

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 23-02-2003 20:20 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2003 20:09 schreef Asherah het volgende:
Ik ga er zijn, voor Opeth, en ook n beetje voor Cathedral...

Blijkbaar voorlopig niet...
Vaag zeg....op de site staat inderdaad dat je niet bij hen kan reserveren, maar wel via ticketservice maar dan alleen de website of zo...

Misschien even bellen met 013-4609500 (inlichtingen kaartverkoop)

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 23-02-2003 20:22]

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 23-02-2003 20:39 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

Ik hoop echt dat Paradise Lost ns wat ouwe nummertjes in de oorspronkelijke versie gaat spelen, ik heb ze As I Die namelijk al ns behoorlijk zien verkrachten

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com