|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
dus Madder Mortem is verrot live... 'k ben benieuwd dinsdag ... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:Pfff, die vielen tegen zeg. Ik heb ze twee jaar terug ook gezien (voorprogramma van Tristania of iets dergelijks) en toen was ik uitermate positief verrast. Maar nu hebben ze ineens een vrouwelijke zanger en dat verpest de hele boel (en dat terwijl ik niet vies ben van vrouwelijke zangpartijen). Toppers waren ook wat mij betreft Opeth en Samael. Jammer van 't geluid, zeker bij Opeth.. maar het was wel super. Paradise Lost viel me, na alle negatieve berichten hier, nog aardig mee. Echt goed waren ze niet, maar ook niet echt slecht.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ehm..ik heb ze toen ook gezien in het voorprogramma van Tristania en toen zat de z(w)angeres er ook al bij hoor! Toen had ze alleen een broek aan en leek ze op een kerel of zo |
|
quote:*krabbelt achter hoofd* Nou wordt ik gek Ben ik dan echt seniel aan 't worden? Ik zei 't nog tegen een vriend van me, en die zat zich er ook over te verwonderen en meende ook dat ze niet zo'n rotte zangeres bij zich hadden. Nou ja, we zullen wel in de war zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
In Hof ter Lo kregen we wel geen Opeth voorgeschoteld maar (en nog wat minder als ik hier de reacties zo snel lees) maar bon: Tapping the Vein , zowel muzikaal (op 1 nummer na dan) als visueel beneden peil (wat een spook, die zangeres) Aangenam verrassing: Without Face: de muziek is misschienniet 100% origineel, maar zit wel goed in elkaar, en eh, visueel? Wel, lang geleden dat er voor mij nog een echt knappe zangeres op het podium stond. Autumn was leuk, maar kon me niet de hele set boeien. Cathedral was best vet, alleen vooraan was het niet zo te genieten: Dit staat niet stoer om te zeggen, maar de klank van de gitaar geeft het gewoon verkloot: het begon goed,luid maar goed, ook de bas stond lekkeer vet, maar in de helft van de set verdwenen zang, bas en drum achter de geluidsmuur van een schijnbaar potdove gitarist die af en toe nog es teken deed naar de geluidskerels om de zaak nog wat verder op te schroeven Samael was in één woord MACHTIG , de eerste keer dat ik ze live zag, ik had van hun nieuwe werk enkel wat nummers op verzamelaars en op video gezien, maar live is dat gewoon een aparte ervaring Paradise Lost kon me amper drie nummers boeien, lekker tijd om de bar en de cd-stands af te schuimen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Gunman? Wist je dat boven ook iets zat? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: In 013 vond ik het geluid van Cathedral juist bagger kut staan... Die gitarist hoorde je compleet niet. Die bassist stond veelste hard (wel gave distortion op zn bas) en het geluid van die gitarist viel helemaal weg omdat hij compleet zn mid en high had uitstaan en zn distortion veelste ver open had staan... Verder klonk het gewoon als een soord hardcore meets nu-metal... |
|
Nou, ik ben blij dat die skinheads eruit gedonderd zijn zeg. Ik heb een compleet blauwe rib eraan overgehouden en erg veel last van mijn pols. Verdorie, door hun heb ik Paradise Lost moeten missen, maar als ik het zo lees heb ik er niet zoveel aan gemist. Samael vond ik echt geweldig, ondanks dat de zanger op de barkruk zat. Wat een machtig optreden zeg! Jammer alleen dat die skinheads toen ook al de boel verziekten. |
|
quote:Mocht je 'blijvende'/serieuzere schade er aan overgehouden hebben moet je je gewoon even melden bij 013. Van die mensen hebben ze vast en zeker de gegevens genoteerd staan, dan zijn ze verantwoordelijk te houden. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-03-2003 15:25] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
wat is er gebeurd dan Je moeder. |
|
quote: Nou, ik stond aan de zijkant van de pit bij opeth, en ineens krijg ik de elleboog van zo'n skinhead tegen mijn rib en vervolgens schopte er eentje tegen mijn hand.. wat een aso's zeg. Kwamen er echt alleen om te vervelen. Volgens mij waren ze ook aan de drugs aan hun ogen te zien.. |
|
Vooruit.. Alvast eentje dan: [/quote] is dat niet de bassist van linkin park (of zanger) And my marlboro light |
|
Wat een ruk concert zeg. Het beste was eigenlijk de metal market. Alleen paradise lost en opeth waren redelijk te doen. De grootste tegnevallers waren wel Cathedral en Samael. |
|
quote:Ketter die je er bent! Samael heerste de pan uit! Ondanks het achterblijvende geluid, maar dat was te verwachten met drie crews en zeven bands die lopen te emmeren. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
sorry helmet maar ik vond er echt geen reet aan. Voor mij waren het een stelletje prutsers die gebruik maken van de naam van een band die ze vroeger vormden en zonder dat nooit ook maar ene cd zouden verkopen. |
|
quote:Kunt u lezen? |
|
quote:Dat had ik in 't begin van Paradise Lost juist weer.. maar die kwamen langzaam wel een beetje op gang. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: mits het geen woorden met meer dan 3 lettergrepen zijn. wedervraag: bent u bekend met de term sarcasme? And my marlboro light |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Juist!!! Samael was een "BLACK TRIP"! |
|
quote: Die zangeres is er altijd al bij ja. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Oh oh oh Cathedral was geweldig.. (Hoewel de zanger soms iets te intiem werd met z'n micro ) Samael had een heerlijke setlist naar mijn smaak.. Autumn vond ik ondanks de waarschuwingen van Asherah al bij al nog wel meevallen, maar die Franse zinnetjes (en de zang in z'n geheel eigenlijk) hadden niet gemoeten. En Opeth speelde A Fair Judgement, waarvoor dank.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ben gisteren ook in de 013 geweest. Without face vond ik echt bagger, het stemgeluid van de zangeres vond ik dodelijk irritant, maar goed. Tapping the vein, heel erg jammer vond ik, omdat de muziek best aardig was, maar de zangeres had moeite om er boven uit te komen, kennelijk ontbrak het haar aan stemvolume of het geluid stond verkeerd afgesteld. Autumn, was best te doen, op sommige momenten vond ik ze zelfs goed. Madder mortem, wat een ploppige zangeres, maar de muziek was niet heel erg slecht, een echt middelmatig voorprogramma bandje als je het mij vraagt. Cathedral, heel erg fijn, de zanger had nogal honger, want hij begon zich aan de microfoon te verlekkeren. heerlijk dat Utopia blaster!!!!!!!!! Samael, in 1 woord geweldig, want een HEERSCHEND optreden, ik ging helemaal uit mijn plaat en wat een gave projectiebeelden! Opeth, heel apart, erg mooi en op sommige momenten lekker bruut! Paradise lost, nou ja ondanks dat veel mensen hier zeggen dat het een aanfluiting is (niet gelijk allemaal gaan reageren nu), moet ik zeggen dat ze mij wel konden boeien. Zeker met nummers als Hallowed land en One second, maar ja smaken verschillen. Ik had nog mooi op tijd de trein naar huis. De line-up van het volgende metalfest mag wat mij betreft wel wat meer black en deathmetal bevatten. you say you're men, we know you're cowards |
|
quote:Daar hebben we No Mercy en X-mas al voor hoor! Metalfest (zonder toevoeging in de naam) is altijd wat anders qua insteek gehad (voorgaande jaren erg veel gothic metal, mythmetal en folkmetal)... en dat is wat mij betreft een pre I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |