|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen 013) - Valorian [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 02-01-2003 17:40] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog neit zeker... geldprobleempjes grmbl) Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen 013) - Valorian |
|
Ik blijf schoppen Update van 013: quote: 013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog neit zeker... geldprobleempjes grmbl) Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen 013) - Valorian I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hmmz, normaal gesproken zou ik nooit naar metalfest gaan, maar Nile komt in 013... Kijken of het niet te duur wordt voor 1 band die live subliem is... |
|
013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog niet zeker...) - Zenial Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen 013) - Valorian[/quote] Zenial |
|
Interessant, ik teken present in Hof ter Loo,..... maar waarom Paradise lost nu als headliner? Ik heb ze nooit live gezien: spelen die nog wel iets van hun oudere werk? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 02-01-2003 19:07] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Denk dat ik wel ga kijken.Samael wil ik wel eens zien en de andere bands boeien niet eens.Paradise Lost hoort hier eigenlijk niet eens te spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-01-2003 21:28] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog niet zeker...) - Zenial - Sorpresa (Samael ) Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen 013) - Valorian [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 02-01-2003 21:32] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog niet zeker...) - Zenial - Sorpresa (Samael ) Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen 013) - Valorian - Hirogen - Vampire_girl Heads I win, tails you lose |
|
013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral (+ 2 acts) Wat kunnen we van die 2 acts verwachten? Want het is wel extreem duur voor 5 (+2) bands Hakkuh |
|
DAN ZIT IK IN PORTUGAL GVD !! (gelukkig wel naar opeth in essen) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wat kost het dat ? In ieder geval, ik denk 't niet... enkel cathedral is een erg toffe band Ik, Wil Schuurman |
|
quote: € 25,00 + € 3,20 service. Ik vind dat echt belachelijk.. Edit: € hoort dus een Euro teken te zijn [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 02-01-2003 22:47] Hakkuh |
|
Heh als Nile op 2 maart in 013 staan ben ik er vrij zeker dat ze ook wel spelen met Opeth in Tivoli op 4 maart. HEERSCH Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hmm bijna 30 euro is wel erg duur voor 1 band. Maarja, het is denk ik een vrij dure package (vrijwel allemaal grote bands) maar toch, cathedral zal wel weer een lage positie krijgen als ondergewaardeerde band dus NEE ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: In Hardenberg kost het 20 pleuro's. En geen servicekosten, want ik haal de kaartjes bij Music Centre (Sounds) Heads I win, tails you lose |
|
013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog niet zeker...) - Zenial - Sorpresa (Samael ) - Paul en Suzanne (weet iemand wanneer de vvk begint?) Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen 013) - Valorian - Hirogen - Vampire_girl I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Zelfs bij 013 weten ze dat nog niet zeker I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog niet zeker...) - Zenial - Sorpresa (Samael ) - Paul en Suzanne (weet iemand wanneer de vvk begint?) Hof ter Loo (01/03/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Without Face, Autumn (+ 1 act) -Asherah (hej, waarom komt Opeth niet op ons metalfest?) -Iron Glory vast ook, voor Cathedral Podium (28/02/03) Paradise Lost, Samael, Cathedral, Autumn (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen 013) - Valorian - Hirogen - Vampire_girl [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 03-01-2003 13:35] |
|
Ik begin me af te vragen waarom ze in Hof ter Loo Nile er niet kunnen bijpersen...in de plaats van Paradise lost ofzo I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
[quote]Op 3 januari 2003 13:35 schreef Asherah het volgende: 013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog niet zeker...) - Zenial - Sorpresa (Samael ) - Paul en Suzanne (weet iemand wanneer de vvk begint?) - Mark + figuren (hoogstwaarschijnlijk) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
25 Euro... *twijfel* |
|
Nile er ook bij?? Op de site van Nile staat iig nog niks, en ze staan er alleen bij in 013. Verder lijkt het me niet echt een package voor Nile, en zijn ze pas nog in Europa geweest. Misschien een foutje van 013 ofzo? Ik ben er nog niet van overtuigd dat Nile gaat komen..., zonder Nile however is het ook wel een gave groep bands om te gaan bekijken. Met name Cathedral en Opeth zijn wel gaaf. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
mij niet gezien..... ga liever een avondje zuipen van dat geld, als naar die kutbands kijke changed to 'ouwe' |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |