|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
In de 013 wordt het vast veeel toffer!! *vrees* Zenial |
|
quote: Ik, Wil Schuurman |
|
kom net terug van het metalfest in podium...., wat een irritatie, paradise lost was echt slecht!!! Maar cathedral was super gaaf!! (maar speelde veel te kort) |
|
quote: Morgen in Antwerpen (geen Opeth, maar ja) P.L. slecht? Was te verwachten, jammer: ze waren ooit echt goed. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Wat speelden ze? Te veel nieuwe troep? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Yuk .. paradise lost was inderdaad een aanfluiting.. erg slecht... maar had eigenlijk ook niet anders verwacht. Samael was wel erg gaaf, alleen jammer dat de zanger niet zo goed bij stem was , dwz, dat hij het niveau van de cd's bij verre niet haalden.. Verder waren er nog 2 opmerkelijke dingen: 1- Samael speelde de totale tracklist van Passage, nog bijna in goede volgorde ook., om vervolgens nog 2 of 3 nummers van de laatste cd (eternal) te spelen.. 2- De zanger/gitarist zat zowaar op een keukenkruk!!!!!!!!! het hele concert lang... Cathedral was wel lachen.. veel verschillende genre's kwamen er langs tijdens dat optreden.. van thrashnummers tot zware doomnummers tot bijna rock 'n roll nummers (met bijpassende danspasjes) .. Hopkins Witchfinder was uiteraard het vetste nummer |
|
als ik alles zo lees word opeth morgen het leukst van de avond... Maar ik ga zelf eerst even oordelen over Paradise Lost ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
oeps verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 01-03-2003 14:49] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Nou ik ga morgen na de 013, hoop dat ik niet teleurgesteld wordt. De zanger van Samael op een keukenkruk????? Voorspeld niet veel goeds Cathedral lijkt me wel vet ja. Ben benieuwd hoe Opeth is you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Ach.. die keukenkruk actie wordt gecompenseerd door een toetsenist die zich af en toe omdraait om keihard mee te drummen me de drumcomputer! |
|
Cathedral was wel aardig in nighttown, maar ik vond dat ze pas echt loskwamen bij witchfinder, dat tevens het laatste nummer was, ook waren ze niet echt tevreden dat ze maar 45 minuten konden spelen en dat het geluid volop slecht stond afgesteld... maar toch And my marlboro light |
|
een erg domme vraag, maar..waar moet je je melden als je op de gastenlijst staat? |
|
quote:Als het goed is hebben ze bij de entree een gastenlijst liggen. Diezelfde lui die ook je kaartje controleren. En anders weten zij vast wel waar je wel moet zijn I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
dankje |
|
quote: oe oe, hoe kom jij op de gastenlijst. (ik wil ook wel op de gastenlijst, en ik ga nog wel een review schrijven als ik niet dronken wordt :D ) |
|
quote: ik schrijf dus reviews voor Lordsofmetal..vandaar |
|
quote: als je op de gastenlijst staat moet jeje gewoon even bij de kassa melden |
|
Er gaan toch nog kaartjes zijn morgen in 013 hé???? |
|
Hmm ik mag hopen dat ik niet voor niets om een onmogelijk uur moet opstaan morgen Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik heb je net gemaild |
|
denk niet dat het is uitverkocht nee.... misschien raakt het dat niet eens |
|
autumn zuigt keihard.. douche zangeres zullen we maar zeggen. (en dan nog zou ik geen buur van haar willen zijn) Catherdral was leuk maar dat doom nummer zoog hard. Die zanger heeft wel verdacht veel vergelijkingen met Neil van the young ones. Samael was erg gaaf. Het spetterde bijna het podium af. wel grappig om te zien dat zo'n gast van samael.. (bassist) er nog net zo uit ziet als in 1992. En verder heb ik nog nooit zo'n kut band als paradise lost gezien.. ik was zooooo blij dat we naar de trein konden.. wel een dure tent trouwens 7 muntjes voor een dubbele vodka jus... au wel een geslaagde avond ondanks het zuig gehalte maar ik ging toch eigenlijk alleen voor Samael en dat was de knaller van de avond. (samen met de vodka *hips*) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nog één die van Belgie moet komen? |
|
quote:nou hij liep ook weg met een kruk. Dus hij zal wel een gare poot hebben. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |