IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Metalfest 2003 Vorige pagina | Volgende pagina
kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 28-02-2003 22:14 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

zijn er nou nog meer mensen van ZM naar nighttown geweest...

ik wel en ik moet zeggen dat het best wel tegenviel;

ze hadden de hele line-up totaal overhoop gegooid, en daarnaast mochten alle bands maar 45 minuten spelen, iets wat mijn nighttown fobie alleen maar heeft doen vergroten...

maar gelukkig was cathedral wel vet,
en paradise lost erg enthousiast, de zanger had er wel lol in, en elke keer als de gitarist met zijn kale kop schudde vielen er bakken zweet op het podium, volgens mij heb ik nog nooit een kerel zo zien zweten...

en kan iemand mij misschien vertellen waarom de zanger van samael op een soort keukenkrukje zat tijdens het optreden

And my marlboro light

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-03-2003 0:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

In de 013 wordt het vast veeel toffer!! *vrees*

Zenial

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-03-2003 0:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2003 0:59 schreef Zenial het volgende:
In de 013 wordt het vast veeel toffer!! *vrees*

Ik, Wil Schuurman

hammer
Usericon van hammer
Posted 01-03-2003 1:11 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

kom net terug van het metalfest in podium....,
wat een irritatie,
paradise lost was echt slecht!!!

Maar cathedral was super gaaf!!
(maar speelde veel te kort)

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 01-03-2003 1:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2003 1:11 schreef hammer het volgende:
kom net terug van het metalfest in podium....,
wat een irritatie,

Maar cathedral was super gaaf!!
(maar speelde veel te kort)

Morgen in Antwerpen (geen Opeth, maar ja) P.L. slecht? Was te verwachten, jammer: ze waren ooit echt goed.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-03-2003 1:38 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 1 maart 2003 1:11 schreef hammer het volgende:

Wat speelden ze? Te veel nieuwe troep?

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-03-2003 10:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Yuk .. paradise lost was inderdaad een aanfluiting.. erg slecht... maar had eigenlijk ook niet anders verwacht.

Samael was wel erg gaaf, alleen jammer dat de zanger niet zo goed bij stem was , dwz, dat hij het niveau van de cd's bij verre niet haalden..
Verder waren er nog 2 opmerkelijke dingen:
1- Samael speelde de totale tracklist van Passage, nog bijna in goede volgorde ook., om vervolgens nog 2 of 3 nummers van de laatste cd (eternal) te spelen..
2- De zanger/gitarist zat zowaar op een keukenkruk!!!!!!!!! het hele concert lang...

Cathedral was wel lachen.. veel verschillende genre's kwamen er langs tijdens dat optreden.. van thrashnummers tot zware doomnummers tot bijna rock 'n roll nummers (met bijpassende danspasjes) .. Hopkins Witchfinder was uiteraard het vetste nummer

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 01-03-2003 14:06 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

als ik alles zo lees word opeth morgen het leukst van de avond...

Maar ik ga zelf eerst even oordelen over Paradise Lost

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 01-03-2003 14:49 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

oeps verkeerde topic

[Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 01-03-2003 14:49]

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 01-03-2003 16:16 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

Nou ik ga morgen na de 013, hoop dat ik niet teleurgesteld wordt.
De zanger van Samael op een keukenkruk?????
Voorspeld niet veel goeds
Cathedral lijkt me wel vet ja.
Ben benieuwd hoe Opeth is

you say you're men, we know you're cowards

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-03-2003 16:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2003 16:16 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Nou ik ga morgen na de 013, hoop dat ik niet teleurgesteld wordt.
De zanger van Samael op een keukenkruk?????
Voorspeld niet veel goeds
Cathedral lijkt me wel vet ja.
Ben benieuwd hoe Opeth is

Ach.. die keukenkruk actie wordt gecompenseerd door een toetsenist die zich af en toe omdraait om keihard mee te drummen me de drumcomputer!

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 01-03-2003 17:15 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Cathedral was wel aardig in nighttown, maar ik vond dat ze pas echt loskwamen bij witchfinder, dat tevens het laatste nummer was, ook waren ze niet echt tevreden dat ze maar 45 minuten konden spelen en dat het geluid volop slecht stond afgesteld...

maar toch

And my marlboro light

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 01-03-2003 17:44 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

een erg domme vraag, maar..waar moet je je melden als je op de gastenlijst staat?

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-03-2003 18:06 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 maart 2003 17:44 schreef Morgil het volgende:
een erg domme vraag, maar..waar moet je je melden als je op de gastenlijst staat?
Als het goed is hebben ze bij de entree een gastenlijst liggen. Diezelfde lui die ook je kaartje controleren.

En anders weten zij vast wel waar je wel moet zijn

I'm not being rude. You're just insignificant.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 01-03-2003 18:07 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

dankje

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-03-2003 18:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2003 17:44 schreef Morgil het volgende:

oe oe, hoe kom jij op de gastenlijst.
(ik wil ook wel op de gastenlijst, en ik ga nog wel een review schrijven als ik niet dronken wordt :D )

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 01-03-2003 18:47 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2003 18:32 schreef ghoulliette het volgende:
oe oe, hoe kom jij op de gastenlijst.
(ik wil ook wel op de gastenlijst, en ik ga nog wel een review schrijven als ik niet dronken wordt :D )

ik schrijf dus reviews voor Lordsofmetal..vandaar

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 01-03-2003 19:07 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2003 18:47 schreef Morgil het volgende:
ik schrijf dus reviews voor Lordsofmetal..vandaar

als je op de gastenlijst staat moet jeje gewoon even bij de kassa melden

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-03-2003 19:09 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Er gaan toch nog kaartjes zijn morgen in 013 hé????

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-03-2003 19:25 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Hmm ik mag hopen dat ik niet voor niets om een onmogelijk uur moet opstaan morgen

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-03-2003 19:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik heb je net gemaild

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 01-03-2003 20:19 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

denk niet dat het is uitverkocht nee.... misschien raakt het dat niet eens

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2003 20:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

autumn zuigt keihard.. douche zangeres zullen we maar zeggen. (en dan nog zou ik geen buur van haar willen zijn)

Catherdral was leuk maar dat doom nummer zoog hard. Die zanger heeft wel verdacht veel vergelijkingen met Neil van the young ones.

Samael was erg gaaf. Het spetterde bijna het podium af. wel grappig om te zien dat zo'n gast van samael.. (bassist) er nog net zo uit ziet als in 1992.

En verder heb ik nog nooit zo'n kut band als paradise lost gezien.. ik was zooooo blij dat we naar de trein konden..

wel een dure tent trouwens 7 muntjes voor een dubbele vodka jus... au

wel een geslaagde avond ondanks het zuig gehalte maar ik ging toch eigenlijk alleen voor Samael en dat was de knaller van de avond. (samen met de vodka *hips*)

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-03-2003 20:20 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nog één die van Belgie moet komen?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2003 20:21 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 22:14 schreef kleine Micha Banaan het volgende:

en kan iemand mij misschien vertellen waarom de zanger van samael op een soort keukenkrukje zat tijdens het optreden

nou hij liep ook weg met een kruk. Dus hij zal wel een gare poot hebben.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com