![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
is ook logisch natuurlijk. toen hadden ze de tijd om alles op hun eigen manier te doen. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" ![]() |
|
Lag aan de kleinere zaal en aan het vééééééééééééééél enthousiastere publiek ook volgens mij... ![]() |
|
quote: Volgens mij niet........maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Heb jou in ieder geval niet gezien. ![]() |
|
quote: hehehe... net als in Hardenberg dus.. zeker al die voorprogramma's die voor de irritante achtergrondnoise zorgen, al dan niet begeleid door vals zingende dozen.. (=bijv autumn) ![]() |
|
Zo: in het juiste topic: Nog wat foto's van in Hof ter Lo 1 maart: Without Face: Autumn: Foto's van Cathedral volgen...... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 10-03-2003 9:44] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
en van samael dan? i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" ![]() |
|
quote: Daar zat geen lekker wijf in ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Die heb ik wel, maar mooi is anders, ik stond niet vooraan, ze gaven, enkel een beeld van de lichteffecten....Echt boeiend: Vorphalak op een kruk ![]() quote: Eh, in Cathedral ook niet en die foto's komen hier nog wel es. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
En waar zijn die foto's? ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
mijnes zijn mislukt, rolletje 2 is nog niet ontwikkeld, maar ik vrees het ergste, was vergeten om de goede mee te nemen voor binnenfoto's ![]() |
|
quote: Interesting... heeft iemand daar beter beeldmateriaal van? ![]() ![]() |
|
quote:Join the club ![]() Volgens mij is het een complot. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Oh?..en dat meld je niet ff? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
![]() zaten nog een paar foto's op een ander rolletje (ook het verkeerd aantal asa) maar er is nog wat op te zien. rest komt nog een keer onder de scanner. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |