|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
is ook logisch natuurlijk. toen hadden ze de tijd om alles op hun eigen manier te doen. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Lag aan de kleinere zaal en aan het vééééééééééééééél enthousiastere publiek ook volgens mij... |
|
quote: Volgens mij niet........maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Heb jou in ieder geval niet gezien. |
|
quote: hehehe... net als in Hardenberg dus.. zeker al die voorprogramma's die voor de irritante achtergrondnoise zorgen, al dan niet begeleid door vals zingende dozen.. (=bijv autumn) |
|
Zo: in het juiste topic: Nog wat foto's van in Hof ter Lo 1 maart: Without Face: Autumn: Foto's van Cathedral volgen...... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 10-03-2003 9:44] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
en van samael dan? i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Daar zat geen lekker wijf in Zenial |
|
quote: Die heb ik wel, maar mooi is anders, ik stond niet vooraan, ze gaven, enkel een beeld van de lichteffecten....Echt boeiend: Vorphalak op een kruk (herstellend van een gebroken poot ofzo) quote: Eh, in Cathedral ook niet en die foto's komen hier nog wel es. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
En waar zijn die foto's? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
mijnes zijn mislukt, rolletje 2 is nog niet ontwikkeld, maar ik vrees het ergste, was vergeten om de goede mee te nemen voor binnenfoto's |
|
quote: Interesting... heeft iemand daar beter beeldmateriaal van? |
|
quote:Join the club Ik kon een set witte foto's ophalen, maar om begrijpelijke redenen heb ik dat maar gelaten. Volgens mij is het een complot. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Oh?..en dat meld je niet ff? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
zaten nog een paar foto's op een ander rolletje (ook het verkeerd aantal asa) maar er is nog wat op te zien. rest komt nog een keer onder de scanner. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina |