|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerder als masturberen in het maagdenhuis denk ik. |
|
Wat een lamlul. |
|
ik lees wel vaak 'laat iedereen zijn muzieksmaak in zijn waarde', maar 'ieder zijn geloof' geldt dus niet? |
|
hmmz tja...als hij daar een levensdoel inziet, laat hem dan toch lekker. Ik vind het zelf ook overdreven om zo overtuigd christen te zijn maarja...wie ben ik? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Heheh relax.. Ik vond dat nu eenmaal grappig. Waarom wordt daar altijd zo serieus over gedaan? Mag er soms niet meer gelachen worden? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Een christen. |
|
quote: waar!? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
het ging hier niet om een incident.... ik ben overigens 'anti-geloof' (en zelfs dan mag iedereen het zelf bepalen, ik doe er alleen niet aan mee), maar "iedereen" schijnt hier anti-christen te zijn |
|
quote: ik ben ook anti-christen alleen dan zonder het anti... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Wees gerust, dat is niet zo. (helaas! ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: whahahaha subtiel hoor |
|
quote: nee Je moeder. |
|
quote: muziek smaak heeft dan ook nog nooit voor oorlogen en die andere onzin gezorgd. maar anyways, komt er nog iemand op tv binnenkort???? |
|
quote:Zou wel moeten... Maar nee, ik hoop niet op TV te komen. |
|
quote: Het gaat dus over Live Roleplaying en de opnames zijn gemaakt bij een evenement waar ik ook aanwezig was. Ik heb geen idee of ik in beeld zal zijn, maar als je een kale gast ziet met een klauw en een pij aan ben ik dat |
|
LARP, hmm, zou het moeten kijken... maar ik ben er dan niet... |
|
quote: Nee ik ben er dan ook niet. Tegen de tijd dat het uitgezonden wordt zit ik lekker op een terasje in Spanje bier te drinken |
|
Hoi Ghoulliette, net als vele anderen heb ik dus ook gekeken, ik vond je heel erg goed en vind t ook echt te gek voor je dat je gewonnen hebt, echt van harte !!! Doe maar lekker iets leuks van t geld dat je gewonnen hebt !!! |
|
GODVER ARG!...... Was het er dus net op toen ik op vakantie was ik hoop dat je het op video heb |
|
quote:KoRaX jong, als je mij toch niet had... Mail ff voor een datum. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-07-2002 23:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hoeveel mensen hebben nu een kopie van de opname whaahah, grappig zeg. leuk weetje: ik was echt super verkouden en de dag daarna was ik zo ziek dat ik me bedje niet meer uit kon komen. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-07-2002 10:59] |
|
quote: Dat kon je wel horen aan je stem. Wel gaaf dat je gewonnen hebt. the only pleasure is pain |
|
ja heb ik het op bints verjaardag toch nog gezien op video Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |