|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ruik viezigheid tussen Ghouliette en Morgil... |
|
Woohoo bitchslappin' !!! |
|
POST MPEGS |
|
quote:Morgil heet tegenwoordig Rob? Ff lezen he uwe Slechtheid I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Flamen hoort niet thuis in dit topic. [Dit bericht is gemodereerd door Vampire_girl op 08-08-2002 22:39] |
|
quote: Neej, lees ouwe topiks en dan vooral gesprekken tussen die 2 maar eens door. |
|
quote: Dat bedoel ik. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 08-08-2002 22:40] |
|
Side act op ZM fest 2, matpartij tussen deze twee hahahahahaha |
|
quote:Ah okay, ik hou me niet zo bezig met dergelijk ge-emmer eigenlijk. Gezien m'n onwetendheid inzake persoonsrelaties hier zal ik dat maar blijven doen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat ik me afvraag, is waarom het nodig is om dat soort dingen te posten. *edit* reactie op het ge-emmer idd. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 08-08-2002 22:08] |
|
quote: Verveling lijdt tot waanzin [zie totaal idiote puzzels in het barak ]. |
|
quote: Rip and CUT and MUTILATE!!!!!!! |
|
quote: waar?? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Het ZM-forum? |
|
quote: jezus waar heb jij last van??? (bedoel ik verzin het toch zelf niet, echt waar heb jij last van. zeg toch ook niet dat jij lelijk bent ofzo. zelfs al zou het zo zijn. echt wordt eens wat ouder en wijzer meissie hier maak je geen vrienden mee) |
|
quote: ja sorry maar ik heb echt iets gemist geloof ik. enige wat ik ooit heb gezegd over haar is dat ze niet zo moet lopen mekkeren om wat ik doe,( iets wat heel klein was en een grapje tussen mij en shred) en dan krijg je dit. sorry maar hier kan ik me even heel druk over maken. kun jij wel lezen morgilletje???? |
|
flamen hoort niet thuis in dit topic [Dit bericht is gemodereerd door Vampire_girl op 08-08-2002 22:41] |
|
quote: Dat is een duidelijke eerste post. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 08-08-2002 22:42] |
|
quote: quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Haar foto staat in haar user icon...goed kijken... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Kappen met flamen aub! the only pleasure is pain |
|
quote: kruip asjeblieft ff terug in dat gat waar je uitgekropen bent !!!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: hela hallo die reactie is naar de verkeerde persoon gericht lijkt me |
|
Wie is Patrick nou weer btw.? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |