|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh-o... |
|
|
|
quote: Je hebt gelijk. Morgil bij deze ophouden met deze onzin. Als je problemen met Ghoulliette hebt dan los je het maar via icq of e-mail op. the only pleasure is pain |
|
quote: dat ben ik hoezo??? |
|
wat vampire girl zegt dus [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-08-2002 22:30] |
|
Leuk dat je je eerst ff voorstelt..en meteen begint te schelden... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
[spelfouteneditor] quote: [/spelfouteneditor] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ja hoor aangezien ik geen analfabeet ben. De posts duiden op het feit dat ik een hekel heb aan egotrippers. quote: Nou..hier dus wel een voorbeeld van een analfabeet ( weif ) Leer typen en bemoei je er niet mee n00b. quote: Ouder kan ik helaas zelf niks aan veranderen, maar zo kinderachtig gedraag ik me niet (vraag maar aan Vampie en Helmet) En wat die vrienden betreft: vraag ik daarom dan? |
|
quote: sorry! ik was bezig met al dat quoten..het houd al op..ontopic! |
|
quote: sorry mevrouw perfect |
|
Morgil kappen nu! De volgende flame-post zal worden verwijdert. the only pleasure is pain |
|
quote: je moet de klemtoooooooooon anders leggen. en ego tripper je hebt het wel tegen iemad die jaren lang huilend voor de spiegel heeft gestaan en niet naar buiten durfde. dus FLIKKER OP. mag ik blij zijn dat er eindelijk iemand is die me wel een leuke meid vind. |
|
idd..Ik ken Morgil persoonlijk en normaal gesproken lijkt ze absoluut geen 16 (niet 15) dus.Ik vind haar een heel lief meisje Goulie ( sorry maar ik spel je naam altijd verkeerd) Misschien dat ze zich ergens aan ,ik denk niet dat dit met leeftijd te maken heeft. Ik ga ne er verder ook niet mee bemoeien . Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Het flame topik staat bovenaan. |
|
Dames ga hier verder aub http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1209&page=27 the only pleasure is pain |
|
sorry dat ik me niet voorstel maar ik vind het gewoon zielig van mensen als alleen maar afgaan op het uiterlijk en daar komt nog bij dat ik ghoulliette een beetje ken en vrienden laat je nooit en te nimmer in se steek. Greetz patrick |
|
quote: En daarom riekt het zaakje en daarom ga je maar lekker flamen in het flametopik [zie vampire-girl's laatste post]. |
|
Or sie wil be shot! |
|
quote: |
|
maar in iedergeval ik ben patrick woon vlakbij rotterdam ben 16 jaar als je wat wil weten ask me Greetz patrick |
|
quote: precies... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ontopic please the only pleasure is pain |
|
on topic dus. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-08-2002 22:45] |
|
. lama dus Maar ontopic...ik denk niet dat ik op t.v. zou durven..stond vroeger al te rillen als ik een spreekbeurt moest houden.Laat staan dat ik voor zoveel mensen op t.v. zou moeten staan.Het idee alleen al.. [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 08-08-2002 22:47] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |