|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
lag te slapen helaas toen dat uitgezonden werdt :S My madness, my sadness |
|
whahah ik heb fain mail en ben zowaar voor het eerst herkend en dat op wacken |
|
Je moeder. |
|
er zijn 2 dudes die een biertje met me willen drinken omdat ik het allermooiste meisjes in de metal zou zijn (wat een beetje make-up alniet doet) |
|
quote: heey dan heb ik je geloof ik gezien.... is al n tijdje terug nu alweer uitgezonden toch ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: |
|
quote: geef het nou maar toe! p.s. wie was die andere dan |
|
quote: Zo'n achterlijk grietje. |
|
oke ik geef het toe |
|
ik ben ook op tv geweest..bij tmf gamezone..haha.. ze kwamen hier thuis filmen wat ik op mijn pc deed etc.. heel verkeerd.. was ook echt een rotopname vond ik. |
|
quote: damn! bestaat dat programma nog?! My madness, my sadness |
|
quote:rare jongens die dudes |
|
quote: Nee..dat is zeker een jaar geleden |
|
quote: ook gemist maja [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 07-08-2002 19:23] Metal heerst |
|
AAAAAARGH! waarom heb ik dit alles gemist! IDEEEE!!!!!!! Neem naar de meetting in Ede die video fkes mee, ze hebbe een tv, met video daar |
|
quote:Da's vet, Get The Picture-Karaoke! |
|
haha, maar als jullie hem aanzetten ga ik wel buiten staan |
|
wahhaha, heersch! iemand die de band nog heb?? Ghoulliette zelf misschien? |
|
tuurlijk |
|
HEERSCH! neem mee |
|
Hmm.. dat was dus op TV toen ik op vakantie was.. Ik had er ook al het een en ander over gelezen in het Defcon One gastenboek. Van harte in elk geval! (en over mijn TV-optredens wil ik het NIET hebben) |
|
quote: vertel vertel vertel!!!! |
|
quote: Eej, zo erg heb ik toch niet zitten slijmen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
LOL! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |