|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
 dank jullie wel   stommem was dat ik ook voor deze uitzending echt onwijs zenuwachtig was. haha       | |||||||||

| 
 | 
 hehe, you bashed here   proficiat en wanneer geef je een feestje  maar idd, Dante niet weten, foei   | |||||||||

| 
 | 
 AAAAAAAAAAAARGGGHHHHHHHH gemist   . goed, ik heb inmiddels begrepen dat je gewonnen hebt dus gefeliciteerd.  | |||||||||

| 
 | 
 gefeliciteerd, maar had je niet een keer slay0r kunnen antwoorden ipv bijvoorbeeld 'weet ik niet'     | |||||||||

| 
 | 
 quote: I'm in I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Haha kan je toch een beetje horen dat ze metalhead is he? EXXXTREEEEEEEEEEEMMMMMMMM!!!!!!          Zenial  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Join the klup.   | |||||||||

| 
 | 
 Ik vond trouwens dat hoofd van dat wat naast je stond wel vermakelijk bij die inleidng over jullie, ze keek echt zo van:    ik ga t niet redden (toen ze hoorde wat je deed ofzo enzo) [Dit bericht is gewijzigd door zwartdoornroosje op 18-07-2002 20:05] Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!  | |||||||||

| 
 | 
 oops.   [Dit bericht is gewijzigd door zwartdoornroosje op 18-07-2002 20:04] Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!  | |||||||||

| 
 | 
 huisvrouwtje VS student      | |||||||||

| 
 | 
 Hahaha de ghoulliette fanclub gaat massaal stalken.        Zenial  | |||||||||

| 
 | 
 Onwetend schaap tegenover de Legioenen van Satan.    | |||||||||

| 
 | 
 Dante   Maar gefeliciteerd idd! Alleen, zoveel geld is bij een student(e) nooit veilig. Waaraan is het al uitgegeven of waarvoor is het gepland?   | |||||||||

| 
 | 
 quote: ja dat is erg, we hadden het voor de opnames over borrelnootjes gehad     | |||||||||

| 
 | 
 quote:Zit je met zn 20-ge onder een raampje       | |||||||||

| 
 | 
 quote: Met elektrische gitaren en drums gezamelijk liefdesliedjes aan t growlen  Zenial  | |||||||||

| 
 | 
 quote: is al bijna op heb bier en festival tickets gekocht, en een heel mooie klamboe voor boven mijn bed, vanavond bier zuipen   | |||||||||

| 
 | 
 Mag je nu ook weer terugkomen bij get the pictjuur omdat je gewonnen hebt of werkt dat niet zo daar? Zenial  | |||||||||

| 
 | 
 quote: nee nu mag ik niet meer terugkomen, die oma was er al voor de derde keer om dat ze steeds de eindfoto niet raadde.... het is een slang     | |||||||||

| 
 | 
 Gewoon elke dag terugkomen, hoef je niet meer te werken.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Hahahaha jeps die had je ook snel gezien =) Dus nu moet je maar een ander spelprogramma uitkiezen? Ghehehehe Zenial  | |||||||||

| 
 | 
 haha misschien, maar verlopig even niet, kan die spanning niet aan hoor, echt dit heeft meer impact dan xtc volgens mij, ben helemaal hyper      | |||||||||

| 
 | 
 Hey Ghoulliette, stond je goed, dat stekeltjeshaar! (Sja, wist verder na je optreden echt to-taaaaal nix positiefs te verzinnen, dus ja...)   What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit  | |||||||||

| 
 | 
 quote: hela dit impliceert toch niet iets negatief he. maarre voor zmérs in nijmegen zie mij en krijg een biertje ben in een feeststemming   | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | 
|  | Index / Nieuws, actualiteit en media |  |  |  |  Vorige pagina | Volgende pagina |  |