|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
dank jullie wel stommem was dat ik ook voor deze uitzending echt onwijs zenuwachtig was. haha |
|
hehe, you bashed here proficiat en wanneer geef je een feestje maar idd, Dante niet weten, foei |
|
AAAAAAAAAAAARGGGHHHHHHHH gemist . goed, ik heb inmiddels begrepen dat je gewonnen hebt dus gefeliciteerd. |
|
gefeliciteerd, maar had je niet een keer slay0r kunnen antwoorden ipv bijvoorbeeld 'weet ik niet' |
|
quote: I'm in I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Haha kan je toch een beetje horen dat ze metalhead is he? EXXXTREEEEEEEEEEEMMMMMMMM!!!!!! Zenial |
|
quote: Join the klup. |
|
Ik vond trouwens dat hoofd van dat wat naast je stond wel vermakelijk bij die inleidng over jullie, ze keek echt zo van: ik ga t niet redden (toen ze hoorde wat je deed ofzo enzo) [Dit bericht is gewijzigd door zwartdoornroosje op 18-07-2002 20:05] Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
oops. [Dit bericht is gewijzigd door zwartdoornroosje op 18-07-2002 20:04] Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
huisvrouwtje VS student |
|
Hahaha de ghoulliette fanclub gaat massaal stalken. Zenial |
|
Onwetend schaap tegenover de Legioenen van Satan. |
|
Dante Maar gefeliciteerd idd! Alleen, zoveel geld is bij een student(e) nooit veilig. Waaraan is het al uitgegeven of waarvoor is het gepland? |
|
quote: ja dat is erg, we hadden het voor de opnames over borrelnootjes gehad |
|
quote:Zit je met zn 20-ge onder een raampje |
|
quote: Met elektrische gitaren en drums gezamelijk liefdesliedjes aan t growlen Zenial |
|
quote: is al bijna op heb bier en festival tickets gekocht, en een heel mooie klamboe voor boven mijn bed, vanavond bier zuipen |
|
Mag je nu ook weer terugkomen bij get the pictjuur omdat je gewonnen hebt of werkt dat niet zo daar? Zenial |
|
quote: nee nu mag ik niet meer terugkomen, die oma was er al voor de derde keer om dat ze steeds de eindfoto niet raadde.... het is een slang |
|
Gewoon elke dag terugkomen, hoef je niet meer te werken. |
|
quote: Hahahaha jeps die had je ook snel gezien =) Dus nu moet je maar een ander spelprogramma uitkiezen? Ghehehehe Zenial |
|
haha misschien, maar verlopig even niet, kan die spanning niet aan hoor, echt dit heeft meer impact dan xtc volgens mij, ben helemaal hyper |
|
Hey Ghoulliette, stond je goed, dat stekeltjeshaar! (Sja, wist verder na je optreden echt to-taaaaal nix positiefs te verzinnen, dus ja...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hela dit impliceert toch niet iets negatief he. maarre voor zmérs in nijmegen zie mij en krijg een biertje ben in een feeststemming |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |