|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
mij boeit het niet, maar ik wil wel ON TOPIC zijn |
|
Interessant is het niet; grappig daarentegen wel(verspilling van zendtijd). |
|
tuurlijk ..... |
|
quote: He, da's Caspar, van Tobi & de Tubies. hmm... ben ik zo lelijk op een foto met blokjes?? |
|
ben een keer te zien geweest op de trom toen ik de cameraman een opdonder gaf voor me school (nee serieus is echt gebeurd, had ruzie met die gozer staat die daar opeens met een camera voor me school) My madness, my sadness |
|
nog 2 nachtjes slapen |
|
quote: Hehehe.. als je meedoet aan zoiets als GetThePicture dan doe je dacht echt niet omdat het interessant is om op tv te komen, dat gaat voor het prijzengeld. De mensen die perse op tv willen doen liever mee met de shows op commerciele zenders, zoals Zwakste Schakel en Weekend Miljonairs.. lijkt mij teminste. Iemand waarmee ik Ad&d'de heeft zich al meerdere malen ingeschreven voor van die zeer lastige programma's als 2 voor 12 enzo.. het moeilijkere werk.. maar ik geloof niet dat hij ondertussen al meegedaan heeft. |
|
ja het geld is easy money |
|
haha ik ga kijken.. is dat die quiz met 2 personen tegen elkaar? hoe zie je de'r uit? |
|
haha dat iemand dat nu nog vraagt haha, zwart haar blauwe ogen, heb een donkerpaars/grijs truitje aan met een zwarte broek |
|
davy is op de belgiesche TMF geweest, op error een metalprogram die een special maakte over slayer |
|
ok, ok, ik ga kijken.. hehe. |
|
Ik programmeer de VCR wel ff, heb dan repetitie met de band Ben wel benieuwd Rebecca Ik ben ook wel een aantal keren op TV geweest, een keer bij TMF Wet & Wild, was een special over Head bangers Heaven, en daar speelden we toen met Lemur Voice, interview en een stukje live, net voordat de zanger wil invallen ging t naar de reclame, hahahaha. En nog een aantal keer op de lokale TV |
|
Oke ik kan dan natuurlijk niet achterblvijen in 1975 was mijn debuut bij pipo de clown...de latste keer was nog geen maand geleden.....en in die 17 jaar heel vaak op tv geweest met als kleine hoogte puntjes het interviewen van verschillende ministers...tja dat vond ik wel leuk om te doen......maar ook bekende muziekanten, actuurs, sporters etc geinterviewd (zoals Johan Cruijff) ....... lekker belangrijk |
|
ik ben op het jeugdjournaal geweest |
|
Ik ben op mijn TV gaan zitten . |
|
beviel het? |
|
quote: ha leuk ik ook, is wel al lang geleden hoor ik geloof 84......vertel waar mee |
|
nou ga ik van het forum geband worden: toen ik een jaar of zes was, met mijn roze panter-pakje tijdens carnaval. ze zijn toen bij ons op school komen filmen, en toen zat ik als panter op karton te kliederen ofzo. |
|
quote: dat is in de meeste geallen beter dan er naar te kijken |
|
quote: |
|
en wat deed jij daar eigenlijk, als ik vragen mag? |
|
quote: en het is weer eens wat anders dan de kast he |
|
quote: hmm ff dneken het is al weer zo lang geleden .....ik had een interview gehad met de toemalig minister van WVC, E.Brinkman, over de op stapel zijnde bezuinigingen....en omdat ik nog zo jong was en het niet gebruikelijk is voor ministers om in debat te gaan met kinderen werd het uitgezonden op het juegdjournaal |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |