|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
alleen zm'ers he |
|
Crappy dat mijn OV nu net een maand niet geldig is ... |
|
quote: Is puur positief bedoelt The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb ook gekeken! (ja ik ben laat met m'n reactie, alles is al gezegd geweest ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: dan is het goed |
|
quote: Hehe mutilator moet nog werken aan z'n pick-up lines Zenial |
|
Ik wil ook pils. |
|
quote:Discriminatie!!!!!!!!!!! Ik woon niet in Nijmegen |
|
quote: Inderdaad! Vooral als je er bij nadenkt dat meneer Van Dale dit wel goedrekent!: bui·ten·´spo·rig (bn.) 1 het gewone te buiten gaand => excessief, exorbitant, extreem, extravagant Dus Ghouliette, als ik jouw was zou ik die 10 euro ofzo die je hierdoor misloopt maar meteen op gaan eisen! (best wel triest, dat je weer een leuk cd'tje misloopt omdat dat mens te weinig woordenschat heeft... ) .. o ja, en jammer dat je in de 'D' finale niet gewoon uit trueheid overal Darkthrone[/d] op zei, maarja, dat geld is aan de andere kant ook wel weer aardig he.. |
|
gefeliciteerd |
|
wanneer is de herhaling?? want volgens mij heb ik flink wat gemist "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
morgen om 9.30 vroeg naar bed |
|
quote:Sterker nog, ze leest het gewoon van zo'n groot lelijk gayachtig bord voor wat boven haar kop hangt. |
|
hahahah, een NOOT |
|
Ja! Ik heb het ook gezien Ik heb geen "Slayer" horen roepen btw... Oja, wel grappig... Die vraag die je niet wist over die volksdans (wat was het antwoord ook alweer)... Anyway... Mijn dierbare echtgenoot Devoraz lag tijdens GTP op de bank en die vraag wordt gesteld en hij wist het antwoord dus wel... Dus ik schiet overeind (ik lag ook op de bank) en zeg: "waarom weet jij dat nou weer!" Ik had namelijk echt nog nooit van m'n leven van die hele dans gehoord... Dirk nogwat ofzo... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Ja NU dus! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Rebecca je was lief hoor |
|
Haha, grappig. Borrelneuten en een jonge noot. Maar je hebt die vette pad mooi afgeslacht. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: idd Dat plat hoofdige mens had geen ene kans Wiegen Meister ! |
|
Ik ben vanochtend speciaal vroeg opgestaan.. je hebt mooi gewonnen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik heb het lekker 2 keer gezien...hoeveel geld was het nou? 22XX ?? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik heb gisterenavond nog iets gezien,maar ik betwijfel dat die jongen één van jullie was-een metalhead op een christelijke camping.Wie heeft dat gezien?Nederland 2,geloof ik- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ja dat heb ik gezien! Ik denk niet dat dat iemand van hier was, nee... Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
metalhead op christelijke camping? is dat niet zoiets als vloeken in de kerk? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |