|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
ha, ik ga zeker kijken. Een mede-ZM-er op tv is bijna verplichte kost. ik heb overigens gezworen niet op TV te verschijnen behalve als ik iets zinnigs te melden heb. dat kan dus nog lang duren. |
|
Donderdagavond kan ik niet kijken i.v.m. fitness. Dat word dus de video programmeren. the only pleasure is pain |
|
Dan zijn net de Simpsons afgelopen op BBC 2, dus ik hoop dat ik eraan denk, dan kan ik blijven hangen voor de tv. |
|
Leuk! Ik ga ook kijken Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Heheh.. Op tv krijg je de kans niet om iets zinnigs te zeggen Ik ga zeker kijken (na de Simpsons..) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
LOL een maat van mij schijnt ook zo'n formulier ingevuld te hebben, en was er ook doorheen gekomen. Alleen heeft hij nix gewonnen (wel een stuk of 20 keer de naam van zn band genoemd, dus ook als antwoord of foto) |
|
lol, maar ik ga denk ik ook wel even kijken, als ik er aan denk Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ben ooit een keer ook op TV geweest Ik zeg maar niet waarom Wiegen Meister ! |
|
quote: Nou word ik wel nieuwsgierig. Ik ben ook een keer op tv geweest. Tijdens de studentendemonstratie in Den Haag. Vrolijk springend op een politiebusje. the only pleasure is pain |
|
quote: Ik ook.. 4 keer Kom S_S, zeg maar waarom.. Ook in Get the Picture? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: waarom waarom waarom |
|
soms boobytrap ofzo ? lijkt me typisch iets voor die vrienden van je om je dat te flikken Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Heehehe.. ik ben een keer op tv geweest.. ongeveer 2 seconden op TMF tijdens de Dynamo 98 uitzending (stond in het publiek bij een band welke ik niet nader zal specificeren ) .. argh. |
|
Ben ook een keer 10 seconde op de BBC in beeld geweest. was in de Money Program, een stukje over (S)hell in europa. Die gasten kwamen voor 30 sec beeldmateriaal speciaal naar Nederland, kan je nagaan wat zo'n programma wel niet kost. Bazzio Attacks!!! |
|
Vandaag was er bij BNN bij Je zal het maar hebben een jongen die er ook wel metal-achtig uitzag. Kamer met Iron Maiden-poster en ik dacht dat ik iets van Vomitory zag hangen... Was wel grappig. Maar t was geen ZMer geloof ik. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ben wel eens op tv geweest bij lingo toen mn moeder meedeed een paar jaar terug, aan het einde van et programma mocht ik ook het podium op en in de clip van WT van icequeen zit een stukje van hun concert op lowlands 2000, in dat korte fragmentje gaat de camera langs het publiek waarin ik sta, niet herkenbaar maar ik herken mezelf wel in dat stipje Je moeder. |
|
hehe lol |
|
Gaan we nu allemaal vertellend dat we ook wel eens op t zijn geweest *zucht*wat is dat toch dat mensen daar nog steeds zo opgewonden van raken |
|
quote: haha das vet, zo hoort het |
|
quote: In 'The Bar' zeker Ah kom op S_S en vertel het gewoon man! Je hebt ons nu wel errug nieuwsgierig gemaakt |
|
quote: aja, dat zweet programma op bnn |
|
quote: ey daar was niks mis mee eh |
|
Ik had Vampire_Girl wel willen zien dansen op dat politiebusje... Ik ben ooit ook eens op TV geweest toen ik nog een snotneusje van 10 was; ik was publiek bij een suffe voetbalwedstrijd. |
|
Ik ben met mijn vorige band eens 10 seconden op Netwerk te zien geweest.. Het zijn toch 10 minutes of fame Dan heb ik nog wat tegoed |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |