|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmm, plassex is veel cooler, uhm ik bedoel warmer... [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-12-2002 2:00] |
|
het is geen rare tik...alleen een kick Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
gewoon bier drinken |
|
ik ben anti-bloed-drinker changed to 'ouwe' |
|
quote: Ik spoor zeker wel! Minstens 3x in de week! Heb zelfs een spoorkortingskaart! |
|
Denk dat het meer het romantische aspect idd is van kwetsbaar opstellen.. En het symbolische.. En natuurlijk het verbodene. |
|
quote: mooi verwoord egrerius true disco chick |
|
word je nu al geil pale echantress |
|
quote: ....... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Is er intussen al bloed genuttigd door mevrouw? |
|
quote: oh,jawel... helaas alleen van mezelf Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ja lul dan niet en ga bloed drinken. Al deze onzin voor niets dus. Het mag onderhand toch wel duidelijk zijn dat er hier op ZM geen tot zeer weinig geinteresseerde zijn, anders zouden die allang wat gepost hebben. Ga nou gewoon bloed drinken anders dan is al deze onzin voor niets geweest en was het dus 1 grote aandachtstrekkerij. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
heb ik vanmorgen nog gedaan BIJ DE TANDARTS met zijn stomme haakje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Daar is meer voor nodig true disco chick |
|
quote:Heb jij al bloed afgestaan aan Ijskwien trouwens? |
|
quote:Tell me everything |
|
ijskwien, jij geilt zeker ook op Angel en Spike he .. |
|
quote:Zijn die niet geil dan? |
|
quote: ... ... DUDE !!! |
|
Koop een slang dood die, snij het puntje van de staart er af. Pers de slang van boven naar beneden leeg en voila je hebt een glas vol bloed en het schijnt nog gezond te zijn ook. En volgens bronnen smaakt het naar limonade! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Nou als ik een vrouw zou zijn. Dan..... |
|
quote: Hm? |
|
quote: Goh, zo heb ik jou nog nooit horen praten wladimir Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Je eigen bloed drinken is net zoiets als auto-phellatio. Voor de 1 op de 1000 die het kunnen schijnt het nix aan te zijn |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |