|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
O, was het gewoon een stille hint? Daar gaat de enige kans op een meisje die God mij in mijn hele leven geeft... |
|
quote: on-topic. |
|
quote:Dat lijkt me dan wel weer kinky eigenlijk. |
|
ja geil man, eicellen en baarmoederslijm drinken.... No meat is sweater |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: No comment,u bent te dom om dit te begrijpen. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
in balkenbrij zit toch ook heel veel bloed? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Bloedwurst? |
|
quote: gelukkig zit jij op een hoger niveau. |
|
quote: It's just....something that's been on my mind for a reaaaalllllllllyyyyyyyyy loooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnngggggggggg time!!!!!!!!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
weetje, ik ga denk ik binnenkort mn moederbord opeten. misschien de geluidskaart ook wel, als ik toch bezig ben. |
|
quote: Waarom zitten hier mensen te zaniken dat ik raar ben en niet spoor(sorry,ik heb géén treinabbonement.jee,wat een uitdrkking...) terwijl er nog mensen blijken te zijn die zoiets doen?Ik ben normaal in omgang hoor!!!Beli Mawr,Sharteel en Mordheim kunnen dit beamen.Verder zijn ze het misschien(hoogstwaarschijnlijk) niet eens let me op dit gebied,maar daarom gaan ze nog niet ander tegen me doen.Alvorens me de stempel "ZOT" op m'n voorhoofd te zetten zouden jullie me beter eens leren kennen!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
we ( ik althans niet) zeggen dat je gek/zot bent/niet spoort. Ik ken je niet, dus daar kan ik niet over oordelen, maar "bloed drinken" is nou niet echt iets wat ik me kan voorstellen, van individu-scheppend,lekker,leuk,interessant. oid. |
|
quote:Iedereen is anders,.... true disco chick |
|
in tegenstelling tot wat je gelooft probeert niet IEDEREEN een stempel op je hoofd te zetten... Bloed drinken mag je best doen, maar het kan in deze tijden waarin we leven gevaarlijk zijn (ziektes en zo). Verder is het zo dat de smaak van bloed voor mij al genoeg is om te zeggen van nee dank je. Ga je gang, maar als je het van plan bent hoef je je niet te verdedigen of het wereldwijd te verkondigen... IMHO, of course NP: Eels - Teenage Witch "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ja want ook van bloed krijg je, net als van bijna alle etenswaren van tegenwoordig subiet kanker. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: dat ik geen bevredigend antwoord. bedoel welke gevoelens krijg je erbij: nieuwsgieig/ spiritueel? geil? bedoel ik heb er ook welleens over gedacht om rara dingen te doen. het gaat erom, waarom je dat zou willen |
|
Persoonlijk drink ik alleen een klein beetje koeienbloed als dat toevallig achtergebleven is in mijn biefstuk.. Bloed van andere mensen drinken lijkt me niet echt verstandig.. en om jezelf nou open te snijden om eens lekker wat te drinken, lijkt me ook maar niks.. Nee bedankt. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Hmmh we gaan eerst voor de nieuwsgierigheid, daarna zien we wel...heb wel een manier bedacht om makkellijk genezende snijwonden te maken (geen zin in littekens)... Ik begin eigenlijk heel benieuwd te worden... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-12-2002 9:27] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ah het is dus nieuwsgierigheid en hopent op geil. maar echt denk even na over de gevaren, zuurstof in je bloed krijgen kan al dodelijk zijn. laat staan een andere bloedgroep. vraag gewoon na bij de bloedbank hoe gevaarlijk het is om bloed te mengen met ander bloed. (bedoel jullie kennen elkaar al goed dus voor soa's hoef je niet bang te zijn, als het goed is) persoonlijk heb ik het niet zo op die ijzersmaak *bleg* |
|
quote: Zuurstof in mn bloed?, t is geen bebloeding ofzo, enne... geil? dunno, Als ik geef kan t in ieder geval geen kwaad: recent onderzoek gaf alles 100% in orde aan en ik heb O -, universele gever, plus...als bloed via je maag gaat, verteert t en gaat t nie mixen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
probeer het dan maar zou ik zeggen, bedoel tja anders blijf je altijd in de ontwetendheid van hoe het zou zijn. Jullie hebben er iig over nagedacht. ps als o negatiever denk ik dat ze bij de bloedbank erg blij met jouz ouden zijn (ben even met een wervingsactietje nodig) **Laat ook even weten wat de ervaringen achteraf zijn!!** [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-12-2002 9:55] |
|
Gunman... waar denk je dat de voedingstoffen die je uit de inhoud van je maag uiteindelijk terecht komen? Juist... in je bloed "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |