|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
He gadverdamme, 't lijkt mij nogal ranzig. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Bloed drinken .. hoe kinderachtig, kijk mij eens evil zijn .... ZUCHT |
|
Bloed drinken? Voorlopig hou ik het bij mijn eigen bloed. En voor de mensen die zeggen "Gadverdamme, dat smaakt toch niet?!"... het is een _aparte_ smaak. Als ik me ergens (LET WEL: _PER ONGELUK_) heb gesneden, en dan bloed proef vind ik het niet vies smaken ofzo. Beetje koper-achtige smaak. Oh, en alleen maar omdat bloed drinken "populair" wordt gemaakt door wannabe-vampires, betekent niet dat je het niet moet dan als je er echt om persoonlijke redenen in geinteresseerd in bent. Als je het echter wilt doen om tegen je mede-goths te kunnen zeggen, "Ik drink vaak menselijk bloed!"... ja, dan ben je wel triest bezig. Off topic: Ik ben dat gezanik over populair doen een beetje zat. Als nu de hele wereld ineens "zwart dragen" populair maakte, zouden jullie dan ineens allemaal in vel roze kleding gaan rondlopen??? "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Bloed drinken klinkt als interessant willen doen, en lijkt me niet bijzonder lekker. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 11-12-2002 19:02] |
|
quote: Het kan gewoon interessant zijn om te doen, wel oplette met snijden/prikken over dat zwart enzo...t is idd flauw om iets te verwerpen waar je zelf al een tijdje inzit omdat het plots populair wordt, dat waait toch over. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Ik vind het wel lekker, nooit bloed uit een wondje opgelikt ofzo? |
|
quote:Kwestie van smaak. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik geef alleen bloed aan vampieren. Namenlijk die van de bloedbank. |
|
quote:Neuh hoor, is gewoon lekker hehehe |
|
quote:Mjoa.. ik vind het ook goed te pruimen, maar vleesch met sappig bloed erin is lekkerder! [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 11-12-2002 19:25] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Lekker vrouwlijk vleesch is inderdaad ook goed te doen |
|
quote:Jack the Ripper. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
*krijgt plots zin in Biefstuk saignant* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: biefstuk wat? fear my moo of wrath |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Neh, niet van die cheap-ass hoeren met 378478387349023873 ziekten. |
|
quote:Die ziekten gaan toch dood als je ze bakt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Als je ze bakt stolt het bloed en kan je het niet meer drinken. (verder geen ervaring mee hoor, hehehe) |
|
quote:Dan moet je het niet te lang bakken, dan blijft het vlees lekker mals en sappig. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 11-12-2002 19:36] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
heb 1 keer koeienbloed gedronken maar dat was meer voor den gein en toen was ik met een paar vrienden, ik kan je zeggen dat het echt ultiem ranzig is, ik weet niet hoe dat van mensen smaakt, maar jah ieder zijn eigen smaak he.. Kankerlul |
|
lekker toch (nee is geen bier dat in dat glas is rood vind ik) Thou blessed by night |
|
Hmz...... volgens mij spoor je niet echt als je zoiets doet. Om maar te zwijgen wat je er van kan oplopen. |
|
quote: Hoe smaakt koper??? Zenial |
|
quote: stop een stuiver in je bek Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |