IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Bloed drinken Vorige pagina | Volgende pagina
winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 11-12-2002 16:16 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

...
























My madness, my sadness


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:18 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:16 schreef IceQueen het volgende:
Euhm...U bent van...Bilzen?
inderdaad,15 km van hasselt


true disco chick


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:19 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:18 schreef pale enchantress het volgende:
inderdaad,15 km van hasselt


Komt gij in de Fixxxer of de Witte Non?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 11-12-2002 16:21 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

Bloed Drinken??
TSSSSSSS........
Zeker weer van die vampire/gothic malloten die aandacht nodig hebben. laat ze er lekker in stikken of een of andere ziekte van krijgen.


Jeffrey Dahmer Rules!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2002 16:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

goed zo!
goed onderbouwd!


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-12-2002 16:22 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

dit topic heeft echt geen nut!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:23 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:19 schreef IceQueen het volgende:
Komt gij in de Fixxxer of de Witte Non?
nog niet geweest,maar ben van plan te gaan,kom meestal in de kroeg in bilzen,maar vrienden van mij komen daar nog al eens


true disco chick


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:25 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:21 schreef Follow the Rapist het volgende:
Bloed Drinken??
TSSSSSSS........
Zeker weer van die vampire/gothic malloten die aandacht nodig hebben. laat ze er lekker in stikken of een of andere ziekte van krijgen.


Malloot???Nou,nee,ik ben heel gewoon:heb een job,woon in een huis,slaap in een bed,heb geen angst voor daglicht,heb heel veel vrienden(die heel normaal zijn),...
En Gothic...daar heb je een ander topic van.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 11-12-2002 16:25 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Als je een afspraak wilt maken kan dat ook via email/icq/msn/whatever ...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:26 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:23 schreef pale enchantress het volgende:
nog niet geweest,maar ben van plan te gaan,kom meestal in de kroeg in bilzen,maar vrienden van mij komen daar nog al eens


Ik zit af en toe in een van die twee café's.Op 29 dec moet ge naar de Fixxxer gaan;dan is 't er ne top 100 van metalsongs


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:26 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:25 schreef Paul het volgende:
Als je een afspraak wilt maken kan dat ook via email/icq/msn/whatever ...


ja,baas


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 11-12-2002 16:27 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore


Sorry voor mijn Gothic/Vampierachtigen Discriminatieve Uitspatting maar
ff serieus want ik dacht dat dit een grapje was. Maar waarom zou je bloed drinken? Omdat je het echt lekker vindt of omdat het stoer is? Of gewoon omdat je het leuk vindt?Want mij lijkt het nou niet echt leuk om bloed te drinken. Geef mij dan maar een biertje

[Dit bericht is gewijzigd door Follow the Rapist op 11-12-2002 16:30]


Jeffrey Dahmer Rules!!


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:30 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:27 schreef Follow the Rapist het volgende:
ff serieus want ik dacht dat dit een grapje was. Maar waarom zou je bloed drinken? Omdat je het echt lekker vindt of omdat het stoer is? Of gewoon omdat je het leuk vindt?
daarom...proberen


true disco chick


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-12-2002 16:30 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Whahaha bloed drinken!! Kopje Koffie ook goed? Sorry hoor maar echt zwaar triest! hahaha bloed drinken


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 11-12-2002 16:32 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

quote:
Op 11 december 2002 16:30 schreef pale enchantress het volgende:
daarom...proberen


Ik zou zeggen find out..... Maar kijk dan niet raar als je straks in een of ander ziekenhuis terecht komt met een of andere vage ziekte of weet ik veel wat.


Jeffrey Dahmer Rules!!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:32 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:27 schreef Follow the Rapist het volgende:
Sorry voor mijn Gothic/Vampierachtigen Discriminatieve Uitspatting maar
ff serieus want ik dacht dat dit een grapje was. Maar waarom zou je bloed drinken? Omdat je het echt lekker vindt of omdat het stoer is? Of gewoon omdat je het leuk vindt?Want mij lijkt het nou niet echt leuk om bloed te drinken. Geef mij dan maar een biertje


Ik heb enkele jaren geleden al zo'n gedacht gehad,maar omdat iedereen 't raar vindt en ik me dat toen aantrok heb ik me koest gehouden.Met ouder worden(16 naar 22) bleef dat me achtervolgen.En nu trek ik het me ook niet aan wat een ander van me zou vinden omdat ik bloed zou drinken?waarom...leuk...Nou...Maybe...zal 'k dan wel zien


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-12-2002 16:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:12 schreef IceQueen het volgende:
Ik wil gewoon weten wat voor gevoel het geeft.Misschien me een beetje te veel verdiept in al die vampierentoestanden en nieuwsgierig geworden.Mag ik?

Ik gok op zoiets als een zuigvlek zetten, maar dan (voor het "slachtoffer") een meer bevrijdend gevoel, het bloed kan immers weg.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 11-12-2002 16:34 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

quote:
Op 11 december 2002 16:32 schreef IceQueen het volgende:
Ik heb enkele jaren geleden al zo'n gedacht gehad,maar omdat iedereen 't raar vindt en ik me dat toen aantrok heb ik me koest gehouden.Met ouder worden(16 naar 22) bleef dat me achtervolgen.En nu trek ik het me ook niet aan wat een ander van me zou vinden omdat ik bloed zou drinken?waarom...leuk...Nou...Maybe...zal 'k dan wel zien


dus het onderwerp is dus toch serieus bedoeld. Ow laat ik dan maar stil houden.


Jeffrey Dahmer Rules!!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:35 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:34 schreef Follow the Rapist het volgende:
dus het onderwerp is dus toch serieus bedoeld. Ow laat ik dan maar stil houden.


U mag hier over zeveren zoveel u wenst


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-12-2002 16:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Vleesch is lekkerder en daar zit ook nog bloed in!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 11-12-2002 16:37 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

quote:
Op 11 december 2002 16:35 schreef IceQueen het volgende:
U mag hier over zeveren zoveel u wenst


Laat maar zitten ik kraam toch alleen maar onzin uit.


Jeffrey Dahmer Rules!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-12-2002 16:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:37 schreef Follow the Rapist het volgende:
Laat maar zitten ik kraam toch alleen maar onzin uit.
Als jij 't zegt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 11-12-2002 16:58 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:50 schreef Slechtheid het volgende:
De Polen in de slachterij dronken het altijd met Stroh 60. Kwestie van smaak.




Ergens verbaast me dat niet van die Polen ... Lijkt me alvast de ideale methode


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-12-2002 17:42 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Waarom zou je? Als je het graag wil moet je het doen hoor, daar niet van, maar ik vind het persoonlijk vrij belachelijk.


I spy with my little and verrry evil eye.....


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 18:03 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:32 schreef Follow the Rapist het volgende:
Ik zou zeggen find out..... Maar kijk dan niet raar als je straks in een of ander ziekenhuis terecht komt met een of andere vage ziekte of weet ik veel wat.
Hey,ik kijk wel uit met wie ik wat doe hoor,zoiets doe je niet met de eerste de beste die je tegen komt,...


true disco chick


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen