|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
... My madness, my sadness |
|
quote: Komt gij in de Fixxxer of de Witte Non? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Bloed Drinken?? TSSSSSSS........ Zeker weer van die vampire/gothic malloten die aandacht nodig hebben. laat ze er lekker in stikken of een of andere ziekte van krijgen. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
goed zo! goed onderbouwd! |
|
dit topic heeft echt geen nut! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:nog niet geweest,maar ben van plan te gaan,kom meestal in de kroeg in bilzen,maar vrienden van mij komen daar nog al eens true disco chick |
|
quote: Malloot???Nou,nee,ik ben heel gewoon:heb een job,woon in een huis,slaap in een bed,heb geen angst voor daglicht,heb heel veel vrienden(die heel normaal zijn),... En Gothic...daar heb je een ander topic van. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Als je een afspraak wilt maken kan dat ook via email/icq/msn/whatever ... |
|
quote: Ik zit af en toe in een van die twee café's.Op 29 dec moet ge naar de Fixxxer gaan;dan is 't er ne top 100 van metalsongs Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ja,baas Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Sorry voor mijn Gothic/Vampierachtigen Discriminatieve Uitspatting maar ff serieus want ik dacht dat dit een grapje was. Maar waarom zou je bloed drinken? Omdat je het echt lekker vindt of omdat het stoer is? Of gewoon omdat je het leuk vindt?Want mij lijkt het nou niet echt leuk om bloed te drinken. Geef mij dan maar een biertje [Dit bericht is gewijzigd door Follow the Rapist op 11-12-2002 16:30] Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote:daarom...proberen true disco chick |
|
Whahaha bloed drinken!! Kopje Koffie ook goed? Sorry hoor maar echt zwaar triest! hahaha bloed drinken |
|
quote: Ik zou zeggen find out..... Maar kijk dan niet raar als je straks in een of ander ziekenhuis terecht komt met een of andere vage ziekte of weet ik veel wat. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: Ik heb enkele jaren geleden al zo'n gedacht gehad,maar omdat iedereen 't raar vindt en ik me dat toen aantrok heb ik me koest gehouden.Met ouder worden(16 naar 22) bleef dat me achtervolgen.En nu trek ik het me ook niet aan wat een ander van me zou vinden omdat ik bloed zou drinken?waarom...leuk...Nou...Maybe...zal 'k dan wel zien Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik gok op zoiets als een zuigvlek zetten, maar dan (voor het "slachtoffer") een meer bevrijdend gevoel, het bloed kan immers weg. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: dus het onderwerp is dus toch serieus bedoeld. Ow laat ik dan maar stil houden. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: U mag hier over zeveren zoveel u wenst Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Vleesch is lekkerder en daar zit ook nog bloed in!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Laat maar zitten ik kraam toch alleen maar onzin uit. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote:Als jij 't zegt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ergens verbaast me dat niet van die Polen ... Lijkt me alvast de ideale methode |
|
Waarom zou je? Als je het graag wil moet je het doen hoor, daar niet van, maar ik vind het persoonlijk vrij belachelijk. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Hey,ik kijk wel uit met wie ik wat doe hoor,zoiets doe je niet met de eerste de beste die je tegen komt,... true disco chick |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |