|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wie drinkt er nu heiniken!? Drink hertog jan ofzo damned! Jij bent echt dom! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
't Is dat ze hier geen rode-wijn smiles hedden anders had ik wel rode wijn gezegd. Maarja , zoals je sig al zegt je bent en blijft een Kramy. [Dit bericht is gewijzigd door Azrael op 16-12-2002 20:19] ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
als mensen zo graag bloed kwijt willen: ga naar de bloedbank, dan help je er ook nog mensen mee |
|
quote: beste onwetende 1987-er in de wereld der metal dient men echt bier te drinken geen piswater. (sommigen worden namelijk niet al dronken na 1 biertje) *edit: ja stiekem je post veranderen. hij noemde kramy dus dom omdat hij iets voor hertog jan en tegen heinkenen zei** [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-12-2002 20:21] |
|
quote: Ja totdat ik het smiltje zag achter wat ze zei en ze het dus anders bedoelde. Dus houdt je mond maar. Ennu wereld der metal? WTF heb ik daar mee te maken? Helemaal niks! Ik leef niet volgens regels of gedragscode. Als ik Heineken wil drinken doe ik dat. Punt ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Oops. Foutje ik heb mijzelf gequote ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
[Azrael, probeer de volgende keer dit knopje eens?] |
|
bloed drinken wat vreselijk "true" zeg kolere Ik heb weleens onvrijwillig mijn eigen bloed gedronken, bij de kaakchirurg.. Hij trok er 3 verstandkiezen tegelijk uit en dat bloedde als en rund Ik kreeg toen zoveel bloed binnen dat ik er de dag erna hele vieze boeren van ging laten (vies praatje, solly) en die smaak vergeet ik nooit meer Bah bah bah! Figuurlijk gezien zijn er natuurlijk wel veel mensen waar ik het bloed van kan drinken, het kan zijn dat dit topic daarover hoort te gaan |
|
Bloed drinken... kansloos... zo heeft pim het niet bedoeld! Life doesn't get much better than this! |
|
quote:breezah true disco chick |
|
quote: Jenje=nerd en daar blijf ik bij.jenje kan er dus niet tegen als iemand "anders" is als hij,dat heb ik al vaker gemerkt Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: 't is gééééén kwestie van te willen opvallen... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
dat kan ter discussie worden gesteld... (geen belediging trouwens) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
[quoteIs het lekkerder dan appelsap of doe je het gewoon om "metal" te zijn?[/quote] iedereen die zo over me denkt zijn sukkels!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Uh, iedereen die bloed wil drinken is een sukkel dacht ik zo. |
|
ik drink veel indirect bloed, wanneer ik biefstuk eet mag ie niet doorbakken zijn, maar mals vanbinnen en dan drink je toch soms bloed door het eten door Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Vergeet het, o dierbare vriend. Dat is vleesnat, jus, sap,... gelijk we wel eeens plachten te zeggen. Soms ook wat reuzel, doch voorwaar geen bloed! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: o dierbare vriend, dan was ik verkeerd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Afgelopen zaterdag liep ik drie sneeën in m'n hand op in een vrij wilde pit. Pakt een meisje m'n hand en vraagt bloedserieus(!) of ze het bloed er van af mag likken, want dat is gezond!!! Ik heb haar vervolgens even voor gek verklaard. Tjonge, ik dacht toch dat ik een vreemd iemand was. Bij nader inzien ben ik zelf nog vrij normaal volgens mij. |
|
Afgelopen zaterdag liep ik drie sneeën in m'n hand op in een vrij wilde pit. Pakt een meisje m'n hand en vraagt bloedserieus(!) of ze het bloed er van af mag likken, want dat is gezond!!! Ik heb haar vervolgens even voor gek verklaard. Tjonge, ik dacht toch dat ik een vreemd iemand was. Bij nader inzien ben ik zelf nog vrij normaal volgens mij. |
|
quote:Dat is niet vreemd. Dat is gewoon een stille hint. Nouja, stil? Ze vraagt nog wel of ze mag zuigen! |
|
ik zou meteen een sneetje hebben gemaakt op mijn geslachtsdeel We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: waarom? - het is niet lekker - het is niet gezond (kunt er daarnaast ook ziektes dooroplopen) - het is nutteloos (geil worden kun je ook van andere dingen) - je houdt er snijwonden aan over (niet de drinker dan) |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |