|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe je het wendt of keert, het blijft kinderachtig ... |
|
quote: Duh, maar Attila had het hier al over: We eten ook bloedworst niewaar, maar no worries ik ga de bloedgroepen nog wel ff nakijken, ik ben niet gek quote: Hey ik ga me niet dageljiks opensnijden enzo, , voor een beetje verkenning van gevoelens (psychisch en lichamelijk) ben je nooit te oud. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
damn slaat ook echt nergens op dit... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
LOL inderdaad Oe oe wij zijn evil wij drinken elkaars bloed! |
|
quote: ja idd... eerder zoiets van: JULLIE ZIJN ZIELIG!!!!!!!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik drink bloed Oh .. nee ... aardbeiensiroop ... |
|
Bloed smaakt naar roest... (vraag niet hoe ik dat weet) Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Bloedtanden? |
|
hehe iedereen weet wel hoe bloed smaakt "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Dat komt door al die spinazie die je eet. Daar zit ijzer in en dat gaat roesten. |
|
quote: Daar gaat het niet dus zeker niet om. Ik ga er geen fulltime hobby van maken... Enne ik kan enkel afgeven tenzij de ander ook O negatief heeft, om maar es een eind te maken over dat gezeik dat ik niet zou weten wat voor gevaren het inhoud...... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Gevaren gaat het niet om. Gewoon om de pure sneuheid .. |
|
idd... ik sluit me aan bij Jenje "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Kunnen we de titel van dit topic niet veranderen in bier drinken? |
|
quote: Nieuwsgierig,ge volgt ni want da had ik al gezegd Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: En hoe je jou draait of keert,ge blijft ne betweter tegen beter weten in! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: gij zuigt!!!!ik vraag hier toch niemand om aan bloed drinken te doen als ze dat niet willen.ik wou oa wete hoeveel ZM-ers hier aan doen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik zuig alleen mijn eigen bloed op als ik mezelf te barsten val, of mijn vuisten in blinde woede verrot sla tegen de muur. Gelukkig is het al een tijd geleden dat dat voor het laatst gebeurde. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
da's ook al zoiets...iedereen sabbelt wel es aan een wond waar bloed uitkomt Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
geef mij maar tomatensap |
|
quote: Bloed in je bek, blijft bloed in je bek, en als je het doorslikt is het technisch gezien drinken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: voila,good point!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ga je het nu bijna doen of niet? Al dat gezaag hier altijd... |
|
waarschijnlijk krijgt iedereen wel is een keer bloed naar binnen via de mond in zijn leven, maar het bewust doen zeg ik nee tegen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |