|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hmmm,ben best te vinden voor experimentjes true disco chick |
|
quote: fff kandidaat bloedgever zoeken... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
bloedworst is superlekker, en een biestuk die nog rauw is van binnen ook, je hebt zelf geen saus meer nodig, bloed genoeg |
|
quote:Nou, Pale wil wel, en als je het zelf komt halen kan je per week een halve liter van me hebben. |
|
quote: ja,hoor...fff helemaal naar NL... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:dan loop je er bleekjes bij denk ik true disco chick |
|
quote:waar woon jij? true disco chick |
|
quote:Ik woon op steenworp afstand van de belgische grens. Dus of je wil stoer doen door te zeggen dat je bloed wil drinken maar uiteindelijk je keutel terugtrekt of je bent verschrikkelijk lui. |
|
quote: Vlaams brabant-belgie Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ben lui...tenzij..woon je in Maastricht? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:5 km verder,maar wel in belgie true disco chick |
|
quote: Antwerpen,dus?Valt goed mee... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:ow op verkeerde vraag gereageerd true disco chick |
|
quote:Net onder Weert. Neem je Pale's bloed om te kijken of dat van een vrouw lekkerder is, en mijn bloed om te kijken of het bloed van een adel lekkerder is. |
|
quote:nee ,limburg duh true disco chick |
|
quote:jij van adel?hmm,baron slechtheid?? true disco chick |
|
quote:Hehehe, m'n oma schreef zich Staekenborgh. Dat schijnt een Heerlijkheid in Frankrijk te zijn geweest. |
|
quote: Limburg...nog effe en ge woont op een boogscheut van mijn deur(Tienen) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
grmbl. wat is het voordeel als je bloed gedronken hebt? Ik bedoel: yay! ik heb het bloed van iemand gedronken, nu ben ik gaaf sorry hoor, maar hier snap ik het doel niet echt van. cum al geprobeerd? |
|
quote: Ik wil gewoon weten wat voor gevoel het geeft.Misschien me een beetje te veel verdiept in al die vampierentoestanden en nieuwsgierig geworden.Mag ik? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
sure, wat jij wilt, maar ik vind het nogal nutteloos. |
|
quote:toch niet das nog zo'n 60 km true disco chick |
|
quote: ik ben niet de enige die er zo over denkt,maar ik wou eerst het een en het ander weten erover.En,nutteloos?Iedereen zijn/haar ding,hoe nutteloos ook. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Euhm...U bent van...Bilzen? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |