IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Bloed drinken Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2002 16:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:58 schreef IceQueen het volgende:
Bweik,nee,only the real stuff please
Dan drink bloed! Zo moeilijk is het niet. Glas vol schenken, glas naar je mond brengen, keel open en afslikken maar.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:00 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:48 schreef IceQueen het volgende:
idd.En nu zoek ik nog iemand die net zo "gestoord" is als ik...
hmmm,ben best te vinden voor experimentjes


true disco chick


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:01 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:00 schreef Slechtheid het volgende:
Dan drink bloed! Zo moeilijk is het niet. Glas vol schenken, glas naar je mond brengen, keel open en afslikken maar.


fff kandidaat bloedgever zoeken...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 11-12-2002 16:01 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

bloedworst is superlekker, en een biestuk die nog rauw is van binnen ook, je hebt zelf geen saus meer nodig, bloed genoeg



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2002 16:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:01 schreef IceQueen het volgende:
fff kandidaat bloedgever zoeken...
Nou, Pale wil wel, en als je het zelf komt halen kan je per week een halve liter van me hebben.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:03 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:01 schreef Slechtheid het volgende:
Nou, Pale wil wel, en als je het zelf komt halen kan je per week een halve liter van me hebben.


ja,hoor...fff helemaal naar NL...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:03 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:01 schreef Slechtheid het volgende:
Nou, Pale wil wel, en als je het zelf komt halen kan je per week een halve liter van me hebben.
dan loop je er bleekjes bij denk ik


true disco chick


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:04 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:03 schreef IceQueen het volgende:
ja,hoor...fff helemaal naar NL...
waar woon jij?


true disco chick


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2002 16:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:03 schreef IceQueen het volgende:
ja,hoor...fff helemaal naar NL...
Ik woon op steenworp afstand van de belgische grens. Dus of je wil stoer doen door te zeggen dat je bloed wil drinken maar uiteindelijk je keutel terugtrekt of je bent verschrikkelijk lui.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:04 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:04 schreef pale enchantress het volgende:
waar woon jij?


Vlaams brabant-belgie


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:05 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:04 schreef Slechtheid het volgende:
Ik woon op steenworp afstand van de belgische grens. Dus of je wil stoer doen door te zeggen dat je bloed wil drinken maar uiteindelijk je keutel terugtrekt of je bent verschrikkelijk lui.


Ben lui...tenzij..woon je in Maastricht?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:06 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:05 schreef IceQueen het volgende:
Ben lui...tenzij..woon je in Maastricht?
5 km verder,maar wel in belgie


true disco chick


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:07 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:06 schreef pale enchantress het volgende:
5 km verder,maar wel in belgie


Antwerpen,dus?Valt goed mee...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:07 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:06 schreef pale enchantress het volgende:
5 km verder,maar wel in belgie
ow op verkeerde vraag gereageerd


true disco chick


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2002 16:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:05 schreef IceQueen het volgende:
Ben lui...tenzij..woon je in Maastricht?
Net onder Weert. Neem je Pale's bloed om te kijken of dat van een vrouw lekkerder is, en mijn bloed om te kijken of het bloed van een adel lekkerder is.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:07 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:07 schreef IceQueen het volgende:
Antwerpen,dus?Valt goed mee...
nee ,limburg duh


true disco chick


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:08 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:07 schreef Slechtheid het volgende:
Net onder Weert. Neem je Pale's bloed om te kijken of dat van een vrouw lekkerder is, en mijn bloed om te kijken of het bloed van een adel lekkerder is.
jij van adel?hmm,baron slechtheid??


true disco chick


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2002 16:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:08 schreef pale enchantress het volgende:
jij van adel?hmm,baron slechtheid??
Hehehe, m'n oma schreef zich Staekenborgh. Dat schijnt een Heerlijkheid in Frankrijk te zijn geweest.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:09 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:07 schreef pale enchantress het volgende:
nee ,limburg duh


Limburg...nog effe en ge woont op een boogscheut van mijn deur(Tienen)


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2002 16:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


grmbl. wat is het voordeel als je bloed gedronken hebt? Ik bedoel: yay! ik heb het bloed van iemand gedronken, nu ben ik gaaf

sorry hoor, maar hier snap ik het doel niet echt van.

cum al geprobeerd?


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:12 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:11 schreef aerodis het volgende:
grmbl. wat is het voordeel als je bloed gedronken hebt? Ik bedoel: yay! ik heb het bloed van iemand gedronken, nu ben ik gaaf




Ik wil gewoon weten wat voor gevoel het geeft.Misschien me een beetje te veel verdiept in al die vampierentoestanden en nieuwsgierig geworden.Mag ik?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2002 16:14 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

sure, wat jij wilt, maar ik vind het nogal nutteloos.



pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-12-2002 16:14 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:09 schreef IceQueen het volgende:
Limburg...nog effe en ge woont op een boogscheut van mijn deur(Tienen)
toch niet das nog zo'n 60 km


true disco chick


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:15 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:14 schreef aerodis het volgende:
sure, wat jij wilt, maar ik vind het nogal nutteloos.




ik ben niet de enige die er zo over denkt,maar ik wou eerst het een en het ander weten erover.En,nutteloos?Iedereen zijn/haar ding,hoe nutteloos ook.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:16 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:14 schreef pale enchantress het volgende:
toch niet das nog zo'n 60 km


Euhm...U bent van...Bilzen?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen