|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, alles goed en wel, maar waarom zou je het nu precies willen, dat bloed van een ander drinken? Schept het een bepaald soort band oid? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 22-12-2002 0:12] |
|
quote:dat vraag ik me ook af idd. Ik zelf zou er geen band door gaan krijgen nl denk ik, ik zou allemaal maar flink over me nek gaan. De groeten uit: Ljouwert ! |
|
Ik heb wel eens gedroomd over bloed drinken en toen was het wel fijn. Maar irl lijkt het me maar niks. |
|
quote:Uiteraard,gezien het allemaal wel intiem en intens is,zoiets als een moeder en haar baby denk ik,... true disco chick |
|
quote: dan geld het zelfde voor het delen van speeksel en snot. en met iemand die je neersteekt heb je toch ook geen band? het gaat niet om het bloed zelf denk ik. misschien meer aan het jezelf kwetsbaar opstellen. net zoals bondage enzo |
|
gif mij maar pils i.p.v. bloed changed to 'ouwe' |
|
quote: Heeeej inderdaad! And my marlboro light |
|
quote: Met jou valt te praten ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: Ik denk dat er dan wel met iedereen te praten valt op dit forum.. Neem aan dat iedereen bier over bloed verkiest. Lust je geen bier dan verkies je het NOG boven bloed "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Tja normale mensen wel. Maar mensen zoals IceQueen hebben zo lijkt het toch een behoorlijke kronkel in hun hoofd ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Als je uit alle macht bloed wilt drinken vind ik dat wel okee maar ik wil je er op wijzen dat het niet goed is om al te veel bloed te drinken omdat je maag er niet tegen kan. Bloed is nl een natuurlijke buffer op een pH van 7,34 (geloof ik) en het kan ERG veel zuur wegwerken voordat het aanzienlijk in pH gedaald is. Dwz. je maag verliest zijn zure milieu en kan niet meer werken. Als alles goed is kots je je maag gewoon leeg zodat er opnieuw zuur aangemaakt kan worden, maar in het ergste geval worden de bacterien in het eten niet fatsoenlijk gesloopt voordat ze je darmen inkomen wat tot ernstige problemen (darmontsteking etc.) kan lijden. Houdt daar rekening mee. Winter is coming |
|
Wanneer kom je op bezoek Ice queen? [Dit bericht is gewijzigd door Morbide op 24-12-2002 6:50] What's the Speed of Dark? |
|
quote: meer zo toch ? [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 24-12-2002 8:28] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Inderdaad dat heb ik nog gehoord,daarom moet je er niet veel van drinken,anders wordt je een erg ziekelijk mens en gaat bleek zien en valt om werkelijk niets van je stok(maar ja,dat is de image die ze willen hebben dus dat zullen ze erbij nemen zeker ) true disco chick |
|
Volgens mij is dat alleen als je een hele beker drinkt, maar ik neem aan dat dat hier niet de bedoelling is. Meer van: snijden en likken. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
van bloed word ik misselijk fear my moo of wrath |
|
quote: jenje,mag ik je nek es niet een dag komen omwringen? als er hier iemand is die niet spoort ben jij het wel Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: omdat bepaalde mensen een andere mening hebben dan jij,betekent het nog niet dat ze "een behoorlijke kronkel in hun hoofd"hebben Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Whenever you want Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Klopt. |
|
quote: Tja , de meeste mensen denken er anders over, dus zulke reacties kun je verwachten... SO what! |
|
Maar dat is natuurlijk niet leuk genoeg, verveelt snel waarschijnlijk. en dan? romantisch elkaars vingers opeten? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Lijkt me een veel beter plan... |
|
bloed drinken.. dem.. stelletje kotiks |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |