|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
- Slipknot - Stinkin Krap (you know who I mean ) Bruce Banner |
|
quote: limp bizkit? 11.45: restate my assumptions |
|
stijn kom even online pls , het is saai No meat is sweater |
|
Iron Maiden Burzum Alle late CoF en 'nu'-metal crap (open deurtje die laatste natuurlijk) Dear dirty delightful old drunken old days |
|
-Darkthrone -Six Feet Under There is no religion higher than Truth! |
|
Autumn [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-01-2003 11:11] |
|
quote: quote: Hoe kon ik ze vergeten! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
En wellicht de meest overschatte band: Deicide; een paar nummers zijn 'wel aardig tot leuk' maar waarom die band zo'n aanhang kreeg? [/quote] WAT?! niks tegen deicide verdomme! Die gasten hebben een unieke sound , en er drumt niemand zoals die drummer drumt! Maar ja , jouw mening Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Deicide is zeker niet overschat! Kmoet wel zeggen dat hun laatste CD's niet denderend zijn. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik vind er ook niks aan .. beetje te standaard |
|
quote: hoe durf je!!! Ik vind After Forever dan weer erg overgewaardeerd...ze doen me niks. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Al die gothicrock (TEILTJUEH) bands worden overgewaardeerd |
|
quote: tsja, tis maar net of het je iets doet of niet Nightwish vind ik geweldig Autumn wel goed After Forever niks dus.. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
In het begin vond ik het ook wel leuk, maar het is nu allemaal zo gehyped en de muziek leid daar echt onder ... |
|
quote:hoezo overgeWaardeerd? Die gasten zijn gewoon goed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat ben ik helemaal met je eens! ik vind de cd's tot en met once upon the cross echt geweldig Maar daarna gaat het echt zwaar bergafwaarts. Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: Dan adviseer ik je 'legion' eens goed te beluisteren , die cd zit echt retegoed in elkaar! Echt niet standaard , geloof mij Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: Inderdaad, vanaf "Once upon..." Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Legion is inderdaad een cd om voor te knielen!!! [Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 16-01-2003 12:18] There is no religion higher than Truth! |
|
quote:Bedoel je niet "lijdt?" Touché, pussycat! |
|
quote: was vroeg |
|
quote: nee, Linkin Park, stelletje gevulde koeken!!! Bruce Banner |
|
quote: Ah, tis omdat wij al die zever niet kennen hé. die "moderne ingelepelde peuter herrie" zie ik soms uit mijn kont spatten. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |