IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Meest overgewaardeerde band Vorige pagina | Volgende pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-12-2002 11:51 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2002 23:53 schreef Jenje het volgende:
The Doors
Stomme crackhead hippies

quote:
the wounded immortal schreef de volgende onzin:
iron maiden, ac/dc

Damn, ben ik per ongeluk op het TMF forum terecht gekomen?

I can't shoot straight unless I've had a pint!

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-12-2002 11:58 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 13 december 2002 11:51 schreef Dunne_Hein het volgende:
Damn, ben ik per ongeluk op het TMF forum terecht gekomen?
nowp, ik vind er gewoon niets aan

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-12-2002 12:00 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Dat jij een slechte muzieksmaak hebt wil toch niet zeggen dat deze bands zijn overgewaardeerd???

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 13-12-2002 12:05 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

After Forever: wat een kutband seg, kvind persoonlijk hun demo veel beter dan de rest wat ze uitegbracht hebben maar ja wie ben ik he

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 13-12-2002 12:10 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Dat je er niks aan vindt is ander verhaal, maar om het dan een overgewaardeerde band te vinden ?? Iron Maiden danwel AC/DC overgewaardeerde bands vinden slaat helemaal nergens op !! Die hebben duizenden bands beinvloed, dan ben je toch zeker niet overgewaardeerd dacht ik zo !

BLASTBEATS FOREVER

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 13-12-2002 12:16 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 11:40 schreef ghoulliette het volgende:
sepultura en nirvana, marilyn manson, kittie within temptation, machine head, borknagar

Borknagar wordt helemaal niet overgewaardeerd.

Ik las iemand die Iron Maiden had opgeschreven. Niet teveel drinken als je op het forum zit vriend!

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 13-12-2002 12:18 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 12:10 schreef EvilPietje het volgende:
Iron Maiden danwel AC/DC overgewaardeerde bands vinden slaat helemaal nergens op !! Die hebben duizenden bands beinvloed, dan ben je toch zeker niet overgewaardeerd dacht ik zo !

ik denk niet dat ik dat geschreven heb he! maar AF overgewaardeerd: oh ja zet Floor uit de groep en wat heb je dan nog??? Nada, niets enige herkenningspunt aan AF is de stem van Floor dus is de rest overgewaardeerd

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 13-12-2002 12:29 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Was niet tegen jou gericht !

BLASTBEATS FOREVER

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-12-2002 12:54 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik las hier ergens Opeth?!?!
Ok, ze worden behoorlijk gehyped, maar ook vóór die hele hype waren ze al een super-band. Hun nieuwe plaat is hun beste tot nu toe. Opeth heerscht GVD!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2002 12:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah met Opeth is het wel, je moet er van houden, ik kan best inzien dat mensen die er niks aan vinden er een beetje genoeg van krijgen.

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 13-12-2002 13:27 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Ik vind Opeth ook best wel saai... natuurlijk het zit muzikaal allemaal erg goed in elkaar maar het kan mn aandacht gewoon niet vasthouden. Waarschijnlijk niet echt mijn ding dus... overgewaardeerd zou ik het daarom ook niet willen noemen.

!!! THE SIGN IS ON !!!

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-12-2002 14:17 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2002 19:25 schreef Claw het volgende:
I am the Black Wizards was genoeg voor eeuwige roem joh

Zo is het maar net (Laatste Emperor cd vind ik trouwens wel overgewaardeerd)
Overgewaardeerd vind ik:

Katatonia (nieuwe cd's)
Burzum (de keyboardmelodietjes cd's, de oude cd's zijn niet overgewaardeerd vind ik die heerschen gewoon zwaar)
Cradle of Filth (maar ja dat is algemeen bekend)
Marduk (zie cof)
Susperia (was een tijd geleden zo'n hype omheen door Nuclear Blast, geheel onterecht naar mijn mening)
Soilwork
Arch Enemy (vind dat ze muzikaal gezien weinig nieuws brengen om zo gehyped te worden)
etc...

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-12-2002 14:52 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 december 2002 13:27 schreef Hoolie99 het volgende:
Ik vind Opeth ook best wel saai...

Saai, zo zou ik ze zeker en vast niet noemen hoor, veel nummers bestaan uit hoofdqstukken zeg maar, vind ik keitof, Opeth is goed

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-12-2002 14:56 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 december 2002 19:18 schreef Einzelgänger het volgende:
Emperor.

Emperor vind ik niet echt overgewaardeerd, ze zijn het gewoon waard om erg gewaardeerd te worden, ok, hun laatste twee albums waren niet zo goed, maar hun tweede en derde album zijn toch wel superzalig, beluister maar eens In The Nightside Eclipse en Anthems, zo'n sfeervolle albums zo'n teksten, ghraaaaaaaa, zalig gewoon

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 13-12-2002 14:59 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

Simpel. Cradle of filth. Tis gewoon een "adult poppenkast"

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-12-2002 14:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Sommige replies zijn best grappig...

Ehmm, ik vind zelf Black Sabbath nogal overgewaardeerd...

Owja, en Venom en Bathory ook...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 13-12-2002 15:03 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 14:59 schreef altx het volgende:
Sommige replies zijn best grappig...

Ehmm, ik vind zelf Black Sabbath nogal overgewaardeerd...

Owja, en Venom en Bathory ook...

Ik dacht al na het lezen van Maiden, waar blijft degene die Black Sabbath noemt.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-12-2002 15:08 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

The Stones
Jimmy Hendrixs
NILE
enzo

bla...bla...bla...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-12-2002 15:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 15:03 schreef Einzelgänger het volgende:
Ik dacht al na het lezen van Maiden, waar blijft degene die Black Sabbath noemt.

Ik kon het niet laten!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 13-12-2002 15:09 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 13 december 2002 15:08 schreef Lady Rose het volgende:
The Stones
Jimmy Hendrixs
NILE
enzo

Jimmy Hendrix? verklaar u nader

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-12-2002 15:13 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 15:08 schreef Lady Rose het volgende:
Jimmy Hendrixs

Bazzio Attacks!!!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-12-2002 15:14 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Zo geweldig als iedereen roept dat ie is, vind ik hem niet.
Voor die tijd was het vast heel vernieuwend dat er een complete stonende neger met een gitaar om zijn nek stond, maar tegenwoordig is dan al lang achterhaalt.
Dus waarom die "heldenvereering". Nergens voor nodig en dus overgewaardeerd. Zo bijzonder was het niet. Zo nu een dan een uithaal van een muzikant die zo high was dat ie zijn eigen naam waarschijnlijk niet eens meer wist.

bla...bla...bla...

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-12-2002 15:23 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

uhm de Beatles....

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 13-12-2002 15:23]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2002 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. Jimi heeft wel een nieuwe dimensie van gitaarspelen geopend.
Daarom was ie zo beroemd.
Ik denk dat aan jouw redenering te horen je eerder aan Jim Morrison en Janis Joplin moet denken, dat waren gewoon junks.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-12-2002 15:28 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 15:23 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. Jimi heeft wel een nieuwe dimensie van gitaarspelen geopend.
Daarom was ie zo beroemd.
Ik denk dat aan jouw redenering te horen je eerder aan Jim Morrison en Janis Joplin moet denken, dat waren gewoon junks.

En Hendrix niet? Kop op nou, die gast kon een leuk stukkie gitaar spelen maar het was nix bijzonders tot ie een flinke joint rookte en opeens de boel in de fik stak.

bla...bla...bla...

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com