|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:nowp, ik vind er gewoon niets aan |
|
Dat jij een slechte muzieksmaak hebt wil toch niet zeggen dat deze bands zijn overgewaardeerd??? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
After Forever: wat een kutband seg, kvind persoonlijk hun demo veel beter dan de rest wat ze uitegbracht hebben maar ja wie ben ik he "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Dat je er niks aan vindt is ander verhaal, maar om het dan een overgewaardeerde band te vinden ?? Iron Maiden danwel AC/DC overgewaardeerde bands vinden slaat helemaal nergens op !! Die hebben duizenden bands beinvloed, dan ben je toch zeker niet overgewaardeerd dacht ik zo ! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Borknagar wordt helemaal niet overgewaardeerd. Ik las iemand die Iron Maiden had opgeschreven. Niet teveel drinken als je op het forum zit vriend! |
|
quote: ik denk niet dat ik dat geschreven heb he! maar AF overgewaardeerd: oh ja zet Floor uit de groep en wat heb je dan nog??? Nada, niets enige herkenningspunt aan AF is de stem van Floor dus is de rest overgewaardeerd "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Was niet tegen jou gericht ! BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik las hier ergens Opeth?!?! Ok, ze worden behoorlijk gehyped, maar ook vóór die hele hype waren ze al een super-band. Hun nieuwe plaat is hun beste tot nu toe. Opeth heerscht GVD! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ah met Opeth is het wel, je moet er van houden, ik kan best inzien dat mensen die er niks aan vinden er een beetje genoeg van krijgen. |
|
Ik vind Opeth ook best wel saai... natuurlijk het zit muzikaal allemaal erg goed in elkaar maar het kan mn aandacht gewoon niet vasthouden. Waarschijnlijk niet echt mijn ding dus... overgewaardeerd zou ik het daarom ook niet willen noemen. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Zo is het maar net (Laatste Emperor cd vind ik trouwens wel overgewaardeerd) Overgewaardeerd vind ik: Katatonia (nieuwe cd's) Burzum (de keyboardmelodietjes cd's, de oude cd's zijn niet overgewaardeerd vind ik die heerschen gewoon zwaar) Cradle of Filth (maar ja dat is algemeen bekend) Marduk (zie cof) Susperia (was een tijd geleden zo'n hype omheen door Nuclear Blast, geheel onterecht naar mijn mening) Soilwork Arch Enemy (vind dat ze muzikaal gezien weinig nieuws brengen om zo gehyped te worden) etc... |
|
quote: Saai, zo zou ik ze zeker en vast niet noemen hoor, veel nummers bestaan uit hoofdqstukken zeg maar, vind ik keitof, Opeth is goed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Emperor vind ik niet echt overgewaardeerd, ze zijn het gewoon waard om erg gewaardeerd te worden, ok, hun laatste twee albums waren niet zo goed, maar hun tweede en derde album zijn toch wel superzalig, beluister maar eens In The Nightside Eclipse en Anthems, zo'n sfeervolle albums zo'n teksten, ghraaaaaaaa, zalig gewoon Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Simpel. Cradle of filth. Tis gewoon een "adult poppenkast" Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Sommige replies zijn best grappig... Ehmm, ik vind zelf Black Sabbath nogal overgewaardeerd... Owja, en Venom en Bathory ook... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik dacht al na het lezen van Maiden, waar blijft degene die Black Sabbath noemt. |
|
The Stones Jimmy Hendrixs NILE enzo bla...bla...bla... |
|
quote: Ik kon het niet laten! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Jimmy Hendrix? verklaar u nader The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
Zo geweldig als iedereen roept dat ie is, vind ik hem niet. Voor die tijd was het vast heel vernieuwend dat er een complete stonende neger met een gitaar om zijn nek stond, maar tegenwoordig is dan al lang achterhaalt. Dus waarom die "heldenvereering". Nergens voor nodig en dus overgewaardeerd. Zo bijzonder was het niet. Zo nu een dan een uithaal van een muzikant die zo high was dat ie zijn eigen naam waarschijnlijk niet eens meer wist. bla...bla...bla... |
|
uhm de Beatles.... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 13-12-2002 15:23] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hmm .. Jimi heeft wel een nieuwe dimensie van gitaarspelen geopend. Daarom was ie zo beroemd. Ik denk dat aan jouw redenering te horen je eerder aan Jim Morrison en Janis Joplin moet denken, dat waren gewoon junks. |
|
quote: En Hendrix niet? Kop op nou, die gast kon een leuk stukkie gitaar spelen maar het was nix bijzonders tot ie een flinke joint rookte en opeens de boel in de fik stak. bla...bla...bla... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |