|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Emperor. |
|
quote: Zeer waar... Andere zwaar overgewaardeerde band is Opeth. |
|
Cannibal Corpse, Iced Earth, Vader, Burzum, Type o Negative Om maar eens wat te noemen Ik, Wil Schuurman |
|
Hammerfall Thus spoke the night spirit.... |
|
quote: JIJ hé, jij hebt gewoon nog niet op de juiste manier naar Opeth geluisterd |
|
JUIST !!! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Generaliseren? Omdat het allemaal overgewaardeerde bands zijn, en in de lijn van het topic het dus wel van toepassing was. Ik ken de bands echt niet goed genoeg om ze als individu te behandelen, ik ga alleen af op de nummers die ik gehoord heb, en de aandacht die ze blijven krijgen in zines. -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
nightwish, iedereen zweert erbij ik vind het echt een zuig-band ok opzich zijn ze technisch wel goed, maar de zangeres heeft gewoon een zware klotestem blehh ( en jah meningen verschillen) Kankerlul |
|
OPETH!! DUIDELIJK!! DUIDELIJK!!! |
|
Oh dat is al een ouwe, laatste reactie is van 6 februari. Bij deze wil ik nog een van de groten der aarde aan het rijtje toevoegen: the Rolling Stones |
|
quote: inderdaad ja, die nummers hebben zo'n hoog lulligheidsgehalte en toch trekken ze telkens stadions vol met mensen, onbegrijpelijk... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Burzum, Darkthrone... Kan Darkthrone wel waarderen, maar zeker overrated... Burzum vind ik helemaal stinken! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Covered in Ashes |
|
Ze zijn geen bands, maar Bob Dylan en Neil Young zijn tot in het absurde overgewaardeerd.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
The Doors Stomme crackhead hippies |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
iron maiden, king diamond, ac/dc, mercyfull fate iced earth vind ik dan zwienewild |
|
quote: Don't worry.. Hij vindt Antaeus goed... Dat zegt genoeg over zijn muzieksmaak... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: idd, vooral Dylan vind ik Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
sepultura en nirvana, marilyn manson, kittie within temptation, machine head, borknagar |
|
Sepultura??? |
|
'k weet niet of de nieuwe sepultura überhaupt gewaardeerd wordt The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Hej, hej HEJ, niet aan Crosby, Stills, Nash & Young komen he!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |