|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Black sabbath met Ozzy???? King diamond en Mercyful fate??? Deze bands hebben hun stempel op metal vele malen sterker gedrukt dan dat Agiel ooit zal kunnen. Of je de muziek goed vind is een ander verhaal maar de algemene waardering voor hun voortrekkersrol is absoluut terecht. |
|
quote: Amen! |
|
MF HEERST! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: inderdaad ja Verder nog een o zo overgewaardeerde band: BURZUM Die vind ik echt o zo overgewaardeerd. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Burzum? Misschien ietsje teveel aandacht gehad door de media, logisch... Maar ik vind het niet overschat, ik vind het echt erg goed! |
|
quote: ik vind het slecht, buiten één nummer, Det sum engang var, al de rest zuigt, vind ik, vooral dat nummer War, daar merk je gewoon direct dat ons Vargje geen al te braaf manneke is met een goed geweten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
tja vind je de muziek te overgewaardeerd, of het 'fenomeen' Varg overgewaardeerd |
|
quote: de muziek. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Dan moet je met nieuwe argumenten komen. |
|
quote:Ik vind de muziek gewoon bagger. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tsja, dit zullen de smaken zijn. Want ik vind 'War' dus één van de beste nummers van Burzum. En wat je hier zegt komt niet echt op de muziek af, maar meer op de persoon Vikernes, of niet? |
|
Ik vind Nargaroth zwaar overgewaardeerd.. Het is niet onaardig, soms zelfs vrij goed, maar de band lijkt een soort uber-status bereikt te hebben die ik ze nou ook weer niet waard vind.. |
|
quote: Ja, vind ik ook! |
|
quote: quote: Wat is dat nou voor gezeik over Agiel? Nogal een nepargument trouwens Attila; Agiel bestond toen nog niet dus valt nooit te vergelijken met oudere bands qua stempel drukken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja, maar daardoor wordt de muziek ook minder leuk om naar te luisteren Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Nou, dat vind ik een beetje onzin, Beli. Voor mijn part is het de grootste klootmongool die rondliep, if he knows what he's doing, that's fine with me. |
|
quote: het is maar een voorbeeld, ik had wel 10.000 andere bands kunnen noemen. maar goed, ik vind agiel een kut- en doorsneeband. zo duidelijk? Er zijn wel bands die een stempel op de muziek drukken zoals bijv. korn. maar die vinden wij allemaal kut. En het is helemaal geen nepargument. Ik vind Darwin een van de briljantse biologen ooit, iets wat moeilijk te overtreffen is in dit vakgebied hedentedage. Maar mag ik dat nu niet zeggen? Mijlpalen zijn zo schitterned omdat ze slechts zelden optreden. zo ook in de metal. |
|
quote: Duidelijk idd; maar mijns inziens zit je er volkomen naast mbt Agiel en 'doorsnee'; die band is juist behoorlijk uniek; veel zwaardere en intensere muziek dan een Nile met beter afgeronde nummers. Als mensen een gelijkende band weten; graag noemen! quote: als er al twijfel bestaat over of Korn eigenlijk wel metal is lijkt de vraag of ze een stempel op metal drukken me niet relevant. quote: Een 'stempel drukken' kun je pas achteraf bekijken en de Agiel cd is pas een paar maanden oud; dat maakt de vergelijking niet bepaald kloppend. Verder is het op een dermate hoog niveau dat het niet makkelijk is om zo'n band zo maar na te volgen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou, ZO hoogstaand vind ik ze ook weer niet hoor, wel erg goed. Dat gevoel heb ik meer met de latere Immolation! Fantastische dissonante riffs en een originele ritmiek. |
|
quote: *kuch* Zenial |
|
quote: Probeer Necronomicon - Pharaoh of Gods eens. |
|
quote: Ben ik aan het doen maar tot nu toe vind ik het toch een stuk rechtlijniger en minder diepgang hebben; verder is de drummer niet zo virtuoos en hebben ze de Egyptische thematiek van Nile gejat. Ik vind deze band best saai eigenlijk; dit heb ik veel vaker gehoord Wat mij betreft kan nog steeds niets aan Agiel tippen, Immolation misschien, maar daar in verdiepen vergt enige tijd. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-12-2002 0:57] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Je hebt gelijk, het is wel van iets mindere kwaliteit, maar nog steeds erg goed. Ik luister er met veel plezier naar. En over het 'jatten' van de inspiratiebronnen. Tja, het is wel opvallend dat ze egypte als onderwerp hebben met het huidge succes van Nile.. maar het blijft een boeiend onderwerp en Nile heeft zeker niet het alleenrecht op zo'n mooi onderwerp. Bovendien, satanisme, gore/grind, egypte, LotR, Viking,... het is allemaal wel eens een keer gedaan. Probeer Lykathea Aflame - Elvenefris eens. Of ken je die al? Erg originele hyperblast death metal met vreemde keyboards. of: Virulence - A Conflict Scenario vreemde jazz/death/grind en twee oudjes: Crystal Age - Far Beyond Divine Horizons Sadist - Above the Light Maar die ken je denk ik wel |
|
quote: quote: idd zeer origineel!!! Geweldig!!! quote: Behalve Sadist (die ik wel redelijk vind maar niet meer dan dat) ken ik die bands niet; thanx! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-12-2002 4:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |