|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad, Marduk en Dark Funeral, die brengen iedere keer hetzelfde album uit! |
|
quote:Leg eens uit? |
|
quote: Er is niet veel speciaals aan die band, heel snel gespeeld maar echt origineel is het niet. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Als er 1 band juist wel speciaal is [ja, door de egyptische achtergronden] dan is het Nile wel! Nile wordt gewaardeerd, maar dat verdienen ze ook. |
|
quote: I agree .. |
|
niet origineel? Het geluid van Nile kom je niet vaak tegen, mortanius! |
|
quote: Het geluid misschien, maar hetgeen ze spelen is niet echt origineel. Het feit dat ze een Egyptisch thema hebben is zeker niet doorslaggevend op het feit dat ze zogezegd origineel zijn. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Mortician Ik vind het een briljantie band, maar op muzikaal niveau is het echt KUT |
|
quote:Nou....hoeveel deathmetal acts hebben Egypte als thema en spelen op hetzelfde niveau als Nile? Idd, geen een, en dus zijn ze origineel. En niet overgewaardeerd. |
|
Ik bedoel, Morbid Angel wordt gewaardeerd, maar niet overgewaardeerd. groot verschil |
|
Ik vind dat Nile best wel een origineel geluid heeft, hoor. los van die Egyptische elementen brengen ze toch een vrij originele vorm van death-metal. Dergelijke technische hoogstandjes zie je trouwens steeds weer minder en minder heb ik de indruk. Dat in combinatie met onverwachte wendingen binnen de nummers maken Nile m.i. vrij origineel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Wat is daar nou brilliant aan? Ieder nummer klinkt hetzelfde! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
daarom |
|
In Extremo Wat een KUTzanger |
|
quote: Helemaal mee eens. Ik vind trouwens die hele band kut . |
|
Het type band is tof Maar ik hoor tig keer liever Tanzwut, Corvus Corax of Saltatio Mortis |
|
Nile is idd overgewaardeerd, want iedereen aanbidt ze alsof ze de death fuckin' metal revelatie van de eeuw zijn, wat dus niet zo is. Die egyptische teksten zijn erg tof, maar in de muziek zelf is het vooral een sausje in de intermezzo's en af en toe een extra geluidje/oosterse melodie. Verder is het gewoon een competente band, die echter teveel van z'n eigen ideeën recyclet en uiteindelijk in feite een behoorlijk toegankelijke vorm van death metal maakt. Sorry, peeps . |
|
quote: prcies bij die lui is of elk nummer goed of elk nummer kut.. |
|
Iron Maiden, AC/DC... Zijn ABSOLUUT niet overgewaardeerd... Dat zijn gewoon de grondleggers verdomme!!! Noem mij eens bands die langer hebben bestaan en zoveel grote platen hebben weten uit te brengen Sorry... maar kom niet aan Angus "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Ik vind dat, jij vind dit. Mij boeien dat soort dingen helemaal niet. |
|
Bijna iedereen vind zijn/haar eigen favoriete band ondergewaardeerd en andere bands overgewaardeerd. Het boeit toch niet wat anderen vinden.Zolang je zelf maar luistert naar wat je goed vind Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nou, die zanger die ik vorig jaar gezien heb. En volgens mij bedoel jij hier Christoffer Johannsen!? |
|
quote:Precies dat vraag ik mij nou ook af! On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |