IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Meest overgewaardeerde band Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 16-12-2002 15:11 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Inderdaad, Marduk en Dark Funeral, die brengen iedere keer hetzelfde album uit!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-12-2002 16:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 14:55 schreef Inside-Lie het volgende:
En die zanger kan echt NIET zingen!!

Welke 'die' zanger?

Als je Christofer Johnsson bedoelt, die zingt al 6 jaar niet meer.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-12-2002 16:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 13:08 schreef Mortanius het volgende:
Nile

Leg eens uit?

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 16-12-2002 16:27 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 16 december 2002 16:18 schreef Slechtheid het volgende:
Leg eens uit?

Er is niet veel speciaals aan die band, heel snel gespeeld maar echt origineel is het niet.

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-12-2002 16:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 16:27 schreef Mortanius het volgende:
Er is niet veel speciaals aan die band, heel snel gespeeld maar echt origineel is het niet.

Als er 1 band juist wel speciaal is [ja, door de egyptische achtergronden] dan is het Nile wel!
Nile wordt gewaardeerd, maar dat verdienen ze ook.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2002 16:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 16:27 schreef Mortanius het volgende:

I agree ..

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-12-2002 16:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

niet origineel?

Het geluid van Nile kom je niet vaak tegen, mortanius!

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 16-12-2002 16:43 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 16 december 2002 16:35 schreef aerodis het volgende:
niet origineel?

Het geluid van Nile kom je niet vaak tegen, mortanius!

Het geluid misschien, maar hetgeen ze spelen is niet echt origineel. Het feit dat ze een Egyptisch thema hebben is zeker niet doorslaggevend op het feit dat ze zogezegd origineel zijn.

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-12-2002 16:45 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Mortician

Ik vind het een briljantie band, maar op muzikaal niveau is het echt KUT

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-12-2002 16:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 16:43 schreef Mortanius het volgende:
Het geluid misschien, maar hetgeen ze spelen is niet echt origineel. Het feit dat ze een Egyptisch thema hebben is zeker niet doorslaggevend op het feit dat ze zogezegd origineel zijn.
Nou....hoeveel deathmetal acts hebben Egypte als thema en spelen op hetzelfde niveau als Nile?

Idd, geen een, en dus zijn ze origineel. En niet overgewaardeerd.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-12-2002 16:46 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik bedoel, Morbid Angel wordt gewaardeerd, maar niet overgewaardeerd.

groot verschil

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-12-2002 16:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik vind dat Nile best wel een origineel geluid heeft, hoor. los van die Egyptische elementen brengen ze toch een vrij originele vorm van death-metal. Dergelijke technische hoogstandjes zie je trouwens steeds weer minder en minder heb ik de indruk. Dat in combinatie met onverwachte wendingen binnen de nummers maken Nile m.i. vrij origineel.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-12-2002 16:47 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 16:45 schreef aerodis het volgende:
Mortician

Ik vind het een briljantie band, maar op muzikaal niveau is het echt KUT

Wat is daar nou brilliant aan? Ieder nummer klinkt hetzelfde!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-12-2002 16:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

daarom

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2002 16:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In Extremo
Wat een KUTzanger

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-12-2002 17:41 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 16:52 schreef Jenje het volgende:
In Extremo
Wat een KUTzanger

Helemaal mee eens. Ik vind trouwens die hele band kut .

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2002 18:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het type band is tof

Maar ik hoor tig keer liever Tanzwut, Corvus Corax of Saltatio Mortis

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-12-2002 19:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nile is idd overgewaardeerd, want iedereen aanbidt ze alsof ze de death fuckin' metal revelatie van de eeuw zijn, wat dus niet zo is. Die egyptische teksten zijn erg tof, maar in de muziek zelf is het vooral een sausje in de intermezzo's en af en toe een extra geluidje/oosterse melodie. Verder is het gewoon een competente band, die echter teveel van z'n eigen ideeën recyclet en uiteindelijk in feite een behoorlijk toegankelijke vorm van death metal maakt.

Sorry, peeps .

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 16-12-2002 20:00 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 16 december 2002 16:52 schreef aerodis het volgende:
daarom

prcies bij die lui is of elk nummer goed of elk nummer kut..

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-12-2002 20:47 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Iron Maiden, AC/DC...

Zijn ABSOLUUT niet overgewaardeerd...

Dat zijn gewoon de grondleggers verdomme!!!

Noem mij eens bands die langer hebben bestaan en zoveel grote platen hebben weten uit te brengen

Sorry... maar kom niet aan Angus

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-12-2002 21:53 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 20:47 schreef Phriar het volgende:
Iron Maiden, AC/DC...

Zijn ABSOLUUT niet overgewaardeerd...

Dat zijn gewoon de grondleggers verdomme!!!

Noem mij eens bands die langer hebben bestaan en zoveel grote platen hebben weten uit te brengen

Sorry... maar kom niet aan Angus

Ik vind dat, jij vind dit.
Mij boeien dat soort dingen helemaal niet.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-12-2002 21:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bijna iedereen vind zijn/haar eigen favoriete band ondergewaardeerd en andere bands overgewaardeerd.
Het boeit toch niet wat anderen vinden.Zolang je zelf maar luistert naar wat je goed vind

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-12-2002 22:01 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 21:59 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bijna iedereen vind zijn/haar eigen favoriete band ondergewaardeerd en andere bands overgewaardeerd.
Het boeit toch niet wat anderen vinden.Zolang je zelf maar luistert naar wat je goed vind

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 17-12-2002 11:27 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 16 december 2002 16:14 schreef altx het volgende:
Welke 'die' zanger?

Als je Christofer Johnsson bedoelt, die zingt al 6 jaar niet meer.

Nou, die zanger die ik vorig jaar gezien heb.

En volgens mij bedoel jij hier Christoffer Johannsen!?

Seth Abominae
Usericon van Seth Abominae
Posted 17-12-2002 11:46 by Seth Abominae Wijzig reactieProfiel van Seth AbominaeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2002 17:02 schreef Phriar het volgende:
wat heeft iedereen tegen iced earth?

Precies dat vraag ik mij nou ook af!

On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!!

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com