|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik dus wel. Elke gitarist wil ook de solo's van Slash of Kirk Hamet spelen en je moet toch met me eens zijn dat die ook zwaar (ten onrechte)de hemel in geprezen zijn in hun tijd. bla...bla...bla... |
|
Hmm die hoor ik minder terug komen dan JH (he gave initialen!) Ik blijf Jimi een zwaar genie vinden, ikk vind niet al zijn muziek mooi, maar hij heeft wel wat betekend in de muziek. Zijn solo's zijn tenminste niet van die schijtbagger solo's als je tegenwoordig hoort |
|
quote: Oh?! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik blijf bij mijn standpunt. Ik vind mr Hendrix zwaar overgewaardeerd, maar wie ben ik? Ik speel geen gitaar, dus misschien ligt het daaraan. bla...bla...bla... |
|
Therion (erg mooi op z'n tijd hoor, maar eigenlijk stelt het muzikaal geen fluit voor) Cradle of Filth So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Wow .... Hendrix overgewaardeerd ? Dacht het niet, als hij er niet was geweest hadden we geen Satriani gehad, geen Vai, geen Malmsteen etc etc noem ze maar op, allen beinvloed door Hendrix, en ik d8 vroeger ook altijd dat het niks was tot dat ik het ging uitzoeken en proberen na te spelen, komt toch meer bij kijken. maw: Henrik: |
|
quote: Ahum?! Verklaar je nader. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wake up!! Jij speelt niet zeker? Anders heb je proppen in je oren! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
(nee ik speel niks) Zoals ik al zei: ik vind het errug mooi, en qua zang is het absoluut werkelijk fantastisch, maar volgens mij kan iedereen met 10 gitaarlessen die akkoordjes naspelen. Maar he: ik zeg dit niet om Therion af te kraken, ik vind het zeker op z'n tijd mooi. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: ahumm luister het einde Muspelheim bijvoorbeeld maar eens (en zo zijn er nog voldoende voorbeelden te bedenken). Knappe persoon die dat naar 10 gitaarlesjes nadoet. |
|
En dan alsnog vind ik ze muzikaal een beetje overgewaardeerd. Maar ja, mijn enige criteria aan muziek zijn dat ik het mooi moet vinden en dat het me moet raken, dus voor mij is dat geen reden om niet af en toe Therion op te zetten. Ik blijf erbij: ik wil die band echt niet afkraken hoor! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Volgens mij heb jij niet alle Therion-cd's... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Metallica En hoorde ik daar Therion? Mee eens, maar de deathmetal periode van Therion heerscht echt de pan uit vind ik... Later is het echt allemaal kut! |
|
quote: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!! Tnerion regeert! |
|
quote: Inderdaad, het ligt daaraan Tegenwoordig is het misschien niet zo vooruitstevend meer, maar toen.. Die man heeft bijvoorbeeld de distortion (weet ik niet zeker) en wah uitgevonden. |
|
quote: The who heeft het distortiongeluid uitgevonden; heeft met hun stageshow te maken Verder was Hendrix natuurlijk een unicum; ik houd er zelf niet van maar die gast kon het wel! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik twijfelde tussen The Who en Jimmy En jimmy kon het zeker wel, wat een gevoel in zijn spel, fenomenaal Little Wing, Castles made of sand om maar ff wat te noemen. Kippevel, nog steeds. |
|
quote: Ik had het ook niet over afkraken, wat mij betreft kraak je die band zoveel af als je maar wil. Het is ook niet mijn favoriete band, maar het is wel degelijk muzikaal. |
|
Nog twee nieuwe ingevingen: Muse en de Red Hot Chilli Peppers |
|
jimi hendrix is de enige gitarist die mij keer op keer weet te verrassen met tonen in solos, ze komen onverwacht maar passen perfect. andere goede solos passen ook perfect, maar verrassen niet. |
|
Letsel is zwaaar overgewaardeerd |
|
opeth |
|
quote: Finntroll, ha! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:die ook opeth |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |