|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hebben ze wat tegen Iced Earth dan? Imagination, not invention, is the supreme master of art as of life - Joseph Conrad ---------- http://icedesign.org |
|
Ja Kutband |
|
ERGO: overgewaardeerd. Er zit zo veel betere bands met zzoveel betere zangers |
|
quote: Noem er dan eens een paar!! Iced Earth roeleert! |
|
quote: now you've done it |
|
quote: Wat heb ik gedaan? Behalve Manowar kan ik geen nog bestaande band bedenken die beter is als Iced Earth. Kommaar kommaar kommaar |
|
quote: Amen! |
|
quote: Ik wou het net gaan posten! Ben ik het mee 100% mee eens |
|
quote: Idem |
|
quote: King Diamond en Mercyful Fate, Nevermore, Iron Maiden, Root (Big Boss HEERSCHT GVD!!! and he shits all over fuckin' Therion), Black Sabbath met Ozzy , Judas Priest met Halford . |
|
quote:Hahaha, Big Boss is vet heerscher der heerschers met zijn Tschjechisch gebrabbel |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-12-2002 19:26] |
|
Slipknot!!! As long as there are kids who are pissed off and have no real way in venting out that anger, heavy metal will life on!!! |
|
quote: Nevermore, Iron Maiden, Black Sabbath en Judas Priest zijn zeker goeje bands, maar de zangers kunnen allemaal niet tippen aan de stem van Matthew Barlow. En de zangers van King Diamond en Mercyful Fate zijn gewoon verwijfde ventjes Maar aan de bands die je opnoemt te merken kick je nogal op hoge stemmetjes. |
|
NILE!! tis nu net een muppetshow...domme bassist.. Suck my piss |
|
quote: Mijn dank voor deze geweldige bijdrage aan deze topic |
|
King Diamond... is.. godverdomme... GENIAAL ! Nee, after forever, dat is PAS overgewaardeerd. Pleur een groot keyboards neer, sodemieter er wat slap gitaar werk over en laat een of ander wijf heel irritant 'zingen'. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dikke vinger |
|
Gaat vanzelf over hoor.. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: is ook |
|
quote: PARDON? Het is sowieso één en dezelfde zanger, King Diamond. En die gozer heerscht de pan uit!! Als hij er niet geweest was had het er allemaal heel anders uitgezien... En inderdaad, After Forever, das een over gewaardeerde band... Bocht, dat is het! |
|
"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
King Diamond? Mercyful Fate? Deze namen staan me dunkt toch in het verkeerde topic. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: die reactie had ik van je verwacht Count Usher Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |