|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Amaai we hebben hier met een 80-plusser te maken Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
"nieuwe" immortal, wordt toch overgewaardeerd, het oude neit echt |
|
Klopt, nieuwe immortal is behoorlijk overgewaardeerd. Ook op festival line-up's enzo.. Wie zet er Immortal nou neer NA bands als Destruction, King Diamond of Dismember ?? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ik vind niet dat Gothic Rock overgewaardeerd word. Kijk maar naar Type O Negative. Maar ik denk dat je meer doelde naar die "gothic Rock" cd's waar WT, Autumn, After Forever en Nightwish opstaan? (wat dus geen gothic rock is) |
|
gothic rock, kan je daar niet Bauhaus etc. onder scharen? newwave etc? of is dat weer te generaliserend. die nieuwerwetse melodische heavy rock met vrouwenvocalen is idd overschat |
|
opeth De band die bij elk album slechter word. |
|
Het is volgens mij populair om Manowar hier te zeggen ... Manowar kills! Overgewaardeerd: Arch Enemy Six Feet Under Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
[quote]Op 19 januari 2003 14:07 schreef aerodis het volgende: gothic rock, kan je daar niet Bauhaus etc. onder scharen? newwave etc? of is dat weer te generaliserend. [quote] ( beetje boos en gekwetst)Hé,er is wel een hemelsbreed verschil tussen old skool new wave en gothic!!New wave startte eind jaren '70 en eindigde midden jaren '80.Gothic begon pas in de jaren '90 en is veel bombastischer,volgens mij dan toch.De laatste nieuwe gothic met roze pakjes e.d. Niets boven good old Killing Joke,Bauhaus,Christian Death en The Cure! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Six feet under Nile Cannibal Corpse Vader (zoveel goeie albums hebben ze ook weer niet) Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Cruachan Nile Six Feet Under Mystic Circle Al die dingen als Nightwish en Iced Earth. |
|
quote: |
|
Oasis, en in hele grote mate: Abba, verschrikkelijke kutband is dat zeg, en dan een beetje gekozen worden als een van de beste bands van het vorige millenium Iced Earth is echt serieus niet overgewaardeerd [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 20-01-2003 12:08] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
aangezien het soort post dat ik hier te lezen denk ik dat deze topic beter kan genoemd worden: wat vind u kutmuziek? veel beruchte/beroemde muziek is misschien simpel met terwijl het niveau van songschrijven serieus hoog ligt. Abba bijvoorbeeld: vind ik kutmuziek, maar het niveau van songschrijven dat zij behalen...ik doe het ze niet na! en dat geldt voor vele andere bands uiteraard [Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 20-01-2003 17:03] Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote:Toch echt serieus wel hoor. |
|
Nile Agiel Hate Eternal Six Feet Under Cannibal Corpse Deicide "Een greep uit de inhoud" Ik, Wil Schuurman |
|
quote: dude.. noem een paar bands die per album echt beter worden.. |
|
Okee... ik ben een Metallica fan, maar die gasten zijn echt zo over-commercieel geworden dat ze tegenwoordig echt heeeel erg overgewaardeerd worden... als ze weer ouderwetse trash metal zouden gaan maken zouden ze weer flink stijgen... (hoop ik ) FREEZE |
|
quote:Hap beet |
|
|
|
Het was maar een grapje hoor. Trouwens iedereen vind andere bands overgewaardeerd dus je krijgt altijd reacties. |
|
hehe 't ging mij niet om opeth... om de opmerking int algemeen.. en die reactie sloeg op mezelf |
|
quote: En daar hebt u geheel en al gelijk in... het is een kwestie van smaak: de een vind black metal het einde en de ander vind "softe" hard rock weer tof... dus er is eigenlijk niet een echte overgewaardeerde band! FREEZE |
|
metallica en iron maiden overgewaardeerd?????dacht het ff niet heh kjk linkin park is nu eenmaal k*t maar metallica en iron maiden toch echt niet heh die zijn gewoon goed yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik vind Pigmeat erg overgewaardeerd. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |