IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Power Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Input Jack
Usericon van Input Jack
Posted 19-07-2005 21:38 by Input Jack Wijzig reactieProfiel van Input JackQuote dit bericht

Ik ben niet zo'n power metal liefhebber maar toch het kan wel heersen


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 19-07-2005 21:39 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

I rest my case.


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 19-07-2005 22:12 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

Powermetal heerscht :D:D
nix is mooier dan een kerel die vet mooi hoog kan zinge en vet kan uithale...
Tobias Sammet is geweldig!

Alhoewel ik veel mooi vind...


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


Mesawouter
Usericon van Mesawouter
Posted 19-09-2005 17:21 by Mesawouter Wijzig reactieProfiel van MesawouterQuote dit bericht

Ik vind power metal gweldig vanwege de vette gitaar riffs en drumms


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-09-2005 17:22 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht



..."Hate can only create more hate"...


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 19-09-2005 17:55 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 17:22 schreef Immortella het volgende:


n00b-rush



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-09-2005 17:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 17:21 schreef Mesawouter het volgende:
Ik vind power metal gweldig vanwege de vette gitaar riffs en drumms




signature


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-09-2005 18:10 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 17:55 schreef Jansuh het volgende:
n00b-rush


Ghehe, ok dan. Voor deze keer.

Maar bij vette gitaarrifs en heavy drums denk ik toch echt niet aan power metal.


..."Hate can only create more hate"...


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 13:07 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 17:21 schreef Mesawouter het volgende:
Ik vind power metal gweldig vanwege de vette gitaar riffs en drumms

Ach bijvoorbeeld
Powermetal is vet om de prachtige melodieën en de snelheid die erin zit (en de vette langzame nummers waarop je dan toch nog met je vriendin kan schuifelen )Plus,ik vind dat in die wereld absoluut de beste muzikanten zitten, wat je van bijvoorbeeld death metallui niet echt kan zeggen...


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 19-12-2005 13:19 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:07 schreef FabioLione het volgende:
Ach bijvoorbeeld
Powermetal is vet om de prachtige melodieën en de snelheid die erin zit (en de vette langzame nummers waarop je dan toch nog met je vriendin kan schuifelen )Plus,ik vind dat in die wereld absoluut de beste muzikanten zitten, wat je van bijvoorbeeld death metallui niet echt kan zeggen...


Ach, we zullen het maar niet hebben over de hoge gayfactor van die scene en de spreekwoordelijke cliches die ermee gepaard gaan. Wat de zogenaamde deathmetallui betreft, als je Flo Mournier (Cryptopsy), Pete Sandoval (Morbid Angel) of Derrek Roddy (Hate Eternal) aan het werk gezien hebt, zal je geheid je worden inslikken..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2005 13:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:07 schreef FabioLione het volgende:
Ach bijvoorbeeld
Powermetal is vet om de prachtige melodieën en de snelheid die erin zit (en de vette langzame nummers waarop je dan toch nog met je vriendin kan schuifelen )Plus,ik vind dat in die wereld absoluut de beste muzikanten zitten, wat je van bijvoorbeeld death metallui niet echt kan zeggen...


Waar slaat dat nu weer op...

Er zijn zat death metal bands met muzikanten die elke willekeurige power metal band er compleet uitheerschen. Neem bijvoorbeeld Necrophagist. Ik wil een power metaller dat wel eens zien naspelen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 13:39 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:19 schreef altx het volgende:
Waar slaat dat nu weer op...

Er zijn zat death metal bands met muzikanten die elke willekeurige power metal band er compleet uitheerschen. Neem bijvoorbeeld Necrophagist. Ik wil een power metaller dat wel eens zien naspelen...

Note de woorden "ik vind" Heb ik er niet voor niets bij gezet... (moet misschien toch iets meer death luisteren...)


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2005 13:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:39 schreef FabioLione het volgende:
Note de woorden "ik vind" Heb ik er niet voor niets bij gezet... (moet misschien toch iets meer death luisteren...)


Dat weet ik wel zeker.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 19-12-2005 13:41 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:39 schreef FabioLione het volgende:
Note de woorden "ik vind" Heb ik er niet voor niets bij gezet... (moet misschien toch iets meer death luisteren...)


Erg leuk om te zien dat je jezelf eronder haalt. Ik kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld Six Feet Under veel te simpel vind, maar probeer het latere Death werk eens en je zult ervan versteld staan wat Chuck en co destijds uit hun instrumenten wisten te halen...


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 13:46 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:41 schreef Borgia het volgende:
Erg leuk om te zien dat je jezelf eronder haalt. Ik kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld Six Feet Under veel te simpel vind, maar probeer het latere Death werk eens en je zult ervan versteld staan wat Chuck en co destijds uit hun instrumenten wisten te halen...

Haha lol Ik heb me er inderdaad niet zo in verdiept; ik stond nou niet bepaald versteld van bands als Six Feet Under.... maar goed, een paar aanraders dan voor mij?


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 19-12-2005 16:46 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:46 schreef FabioLione het volgende:
Haha lol Ik heb me er inderdaad niet zo in verdiept; ik stond nou niet bepaald versteld van bands als Six Feet Under.... maar goed, een paar aanraders dan voor mij?


JA!

- Death
- Necrophagist
- Decapitated
- Bolt thrower (niet geweldig technisch, maar gewoon heerschend)
- Capharnaum
- Carcass
- Nile
- The Monolith Deathcult
- Vile
- Suffocation

en nog wel meer



general-vic
Usericon van general-vic
Posted 19-12-2005 17:00 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 16:46 schreef Jansuh het volgende:
JA!

- Death
- Necrophagist
- Decapitated
- Bolt thrower (niet geweldig technisch, maar gewoon heerschend)
- Capharnaum
- Carcass
- Nile
- The Monolith Deathcult
- Vile
- Suffocation

en nog wel meer


ik heb ook fftjes geluisterd naar deze nummers om te kijken of het me aansprak
het is aardig maar niet echt mijn ding


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 17:02 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 16:46 schreef Jansuh het volgende:
JA!

- Death
- Necrophagist
- Decapitated
- Bolt thrower (niet geweldig technisch, maar gewoon heerschend)
- Capharnaum
- Carcass
- Nile
- The Monolith Deathcult
- Vile
- Suffocation

en nog wel meer

K bedankt, ik zal eens gaan downloaden dan

Het is inderdaad best wel gave muziek maar ik moet er niet te lang naar luisteren... (hetzelfde heb ik met powermetal hoor )

[Dit bericht is gewijzigd door FabioLione op 19-12-2005 17:45]


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 19-12-2005 17:47 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

de australische Power metal band Dungeon is gaaf!
kent iemand dat?

[Dit bericht is gewijzigd door general-vic op 19-12-2005 17:47]


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 18:20 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 17:47 schreef general-vic het volgende:
de australische Power metal band Dungeon is gaaf!
kent iemand dat?

Van naam wel Ik wou t downloaden gaan maar limewire heeft kuren...


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 19-12-2005 18:25 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 18:20 schreef FabioLione het volgende:
Van naam wel Ik wou t downloaden gaan maar limewire heeft kuren...

Niet downloaden pijpslet.
Kopen moet je, zak.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 19-12-2005 18:32 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Hahahaha hoor dat nou!


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 18:32 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 18:25 schreef arnibes het volgende:
Niet downloaden pijpslet.
Kopen moet je, zak.


Nog iemand die denkt dat ie lollig is?...... Bek dicht
Ik heb nou eenmaal niet zoveel geld als de meesten, dus ik download eerst voor ik CD's koop.


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 19-12-2005 18:41 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 17:00 schreef general-vic het volgende:
ik heb ook fftjes geluisterd naar deze nummers om te kijken of het me aansprak
het is aardig maar niet echt mijn ding

't zijn bands, geen nummers . Jammer dan, ach joh, komt wel, deathmetal heerscht nou eenmaal
*ben jij btw niet het broertje van dio?*

En, boeie van dat downloaden. Ik doe het ook, voordat ik koop probeer 4 cd's per maand te kopen, maar zit er altijd overheen

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 19-12-2005 18:42]



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-12-2005 18:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:46 schreef FabioLione het volgende:
Haha lol Ik heb me er inderdaad niet zo in verdiept;

Waar had je het dan in godsnaam over? Man man man.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen