IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Power Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 10-08-2003 13:21 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Blind Guardian


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


valfar
Usericon van valfar
Posted 10-08-2003 15:24 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

de enigste power metal die ik luister is sonata arctica, falconer en drakkar... de rest vind ik een beetje zwak



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-08-2003 15:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Drakkar ken ik niet... es ff uitchecken.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-08-2003 20:44 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Adagio


Kankerlul


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 11-08-2003 11:55 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

Power metal liefhebbers, hier een aanrader:

MASTERPLAN


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-08-2003 12:52 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2003 15:24 schreef valfar het volgende:
de enigste power metal die ik luister is sonata arctica, falconer en drakkar... de rest vind ik een beetje zwak

Same here, alleen de viking boot ken ik niet als muziek.


AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 11-08-2003 12:59 by AmmAr_GGedoN Wijzig reactieProfiel van AmmAr_GGedoNQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

quote:
Op 11 augustus 2003 11:55 schreef Mariekwel het volgende:
Power metal liefhebbers, hier een aanrader:

MASTERPLAN


hee Mariekwel! Leuk om jou ook hier te zien! De Enforcerbrigade is al goed vertegenwoordigt hier hahaha.

[ontopic]Masterplan is zeker een gave band ja, maar Helloween en Gammaray zijn toch net weer wat beter


some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!


Metal
Usericon van Metal
Posted 11-08-2003 13:21 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

de laatste jaren verschijnen er iedere week van die bandjes die zich power wanen...maar waarvan er 13 in een dozijn zitten...is daaarom niet slecht (vaak zalige muziekanten) maar waar blijft de power zoals men kon horen bij Manowar, Virgin Steele, Metal church, Accept, Cowboy's from hell (Pantera) of denk ik gewoon tè oldskool?


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 11-08-2003 13:29 by AmmAr_GGedoN Wijzig reactieProfiel van AmmAr_GGedoNQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

Dat zijn ook allemaal gave bands die je daar opnoemt, maar meestal vallen deze bands onder een ander metal-vertakking (maar deze bands hebben zeker POWER! Dit vind ik ook van Slayer ofzo maar das ook nie echt powermetal)



some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 11-08-2003 13:33 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 12:59 schreef AmmAr_GGedoN het volgende:
hee Mariekwel! Leuk om jou ook hier te zien! De Enforcerbrigade is al goed vertegenwoordigt hier hahaha.

[ontopic]Masterplan is zeker een gave band ja, maar Helloween en Gammaray zijn toch net weer wat beter


Hej Ammar, dude!
Tja, ik dacht, laat ik eens ook op dit forum lastig wezen

Gamma Ray is wel leuk en ik kan eigenlijk alleen Walls of Jericho van Helloween het beste waarderen.


AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 11-08-2003 13:41 by AmmAr_GGedoN Wijzig reactieProfiel van AmmAr_GGedoNQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

quote:
ik kan eigenlijk alleen Walls of Jericho van Helloween het beste waarderen.


aiii .. laat Mooz dat maar niet horen haha.

verder vind ik Rage ook goed (jammer alleen van het Wacken optreden, kwam ook meer door het slechte geluid denk ik), verder heb ik een hekel aan die zogeheten powerbands met overduidelijke keyboards ... YECHH!!! gitaren moeten we hebben!!!


some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 11-08-2003 13:50 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 13:41 schreef AmmAr_GGedoN het volgende:
aiii .. laat Mooz dat maar niet horen haha.

verder vind ik Rage ook goed (jammer alleen van het Wacken optreden, kwam ook meer door het slechte geluid denk ik), verder heb ik een hekel aan die zogeheten powerbands met overduidelijke keyboards ... YECHH!!! gitaren moeten we hebben!!!


Ik ken Rage niet. Stratovarius had goed geluid, maar zij boeien me niet. Teveel keyboard.

En wat Mooz betreft: Hij MOET het horen, LOL! De discussie over Blind Guardian vond ik erg vermakelijk. Heerlijk als de gemoederen hoog oplopen


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-08-2003 13:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 augustus 2003 13:41 schreef AmmAr_GGedoN het volgende:
verder heb ik een hekel aan die zogeheten powerbands met overduidelijke keyboards ... YECHH!!! gitaren moeten we hebben!!!
Tsk.. niets mis met keyboards. Niet dat ik ze verplicht vind voor powermetal (absoluut niet), maar een beetje keyboard op zijn tijd brengt toch mooie variatie tegenover de gitaren.


I'm not being rude. You're just insignificant.


AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 11-08-2003 13:58 by AmmAr_GGedoN Wijzig reactieProfiel van AmmAr_GGedoNQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

keyboards zijn wel leuk mits ze goed gebruikt worden .. voor achtergrond opvulling. Bij de meeste powermetalbands tegenwoordig heeft de keyboard een hoofdrol en is de gitaar alleen een opvulling met een paar accoorden en een solotje ... en daar hou ik niet van ..


some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!


Dennis
n00!!!!
Usericon van Dennis
Posted 11-08-2003 21:31 by Dennis Wijzig reactieProfiel van DennisQuote dit berichthttp://hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Blind Guardian nog mensen die ze nog in rijssen hebben gezien?


*zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-08-2003 22:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 11:55 schreef Mariekwel het volgende:
Power metal liefhebbers, hier een aanrader:

MASTERPLAN

I know I know...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-08-2003 22:09 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Wat vinden jullie van Dragonforce?? Ik vind ze wel leuk om es te horen...
het is iig de snelste powermetalband die ik ken. De drums ratelen aan 1 stuk door, de gitaren soleren als de bliksem en de keyboards zijn zelfs heftig.
Alleen mist de muziek de lyrics van een band zoals Kamelot, Rhapsody of Dragonland. Ook de productie had beter gekunt, de opname van de (overigens in orde) vocalen zijn gewoon blikerig. Ik kijk dan ook uit naar een volgend album met BETERE productie. Ze verdienen het wel. De muziek is gewoon zwaar heftig


[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 11-08-2003 22:10]


Dennis
n00!!!!
Usericon van Dennis
Posted 11-08-2003 22:12 by Dennis Wijzig reactieProfiel van DennisQuote dit berichthttp://hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ken t niet zal t wel is een keer downloaden ofzo als mn kazaa weer normaal functioneerd


*zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2003 22:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 11:55 schreef Mariekwel het volgende:
Power metal liefhebbers, hier een aanrader:

MASTERPLAN


Masterplan? Enlighten me....wie zijn dat?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 11-08-2003 22:56 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hmmz, als men dan toch aanraders wil dan:

Secret Sphere
Lost horizon
Phoenix Rising
Freternia
Crystal eyes.

Masterplan, strato, sonata en Blind guardian is iedereen inmiddels vast wel zat.


Life doesn't get much better than this!


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 12-08-2003 9:36 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 22:41 schreef Chelman het volgende:
Masterplan? Enlighten me....wie zijn dat?


tis gewoon een kicke band. Er zitten een paar ex-Helloweenleden bij.


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 12-08-2003 9:38 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 22:56 schreef H-K het volgende:
Hmmz, als men dan toch aanraders wil dan:

Secret Sphere
Lost horizon
Phoenix Rising
Freternia
Crystal eyes.

Masterplan, strato, sonata en Blind guardian is iedereen inmiddels vast wel zat.



Goede muziek (zoals die van Masterplan) ben je nooit zat. Hoewel ik Blind Guardian echt geen flikker aan vindt. Die zanger mag van mij zijn klep dicht houden, naar Tibet verhuizen om vervolgens daar als yeti verder te leven.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-08-2003 9:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 9:36 schreef Mariekwel het volgende:
tis gewoon een kicke band. Er zitten een paar ex-Helloweenleden bij.
psssst stel jezelf even voor <- daar dus.

Masterplan heerschte de pan uit op Graspop!


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 12-08-2003 9:41 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 9:39 schreef Elfensteen het volgende:
psssst stel jezelf even voor <- daar dus.

Masterplan heerschte de pan uit op Graspop!


Absoluut!!!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 12-08-2003 9:57 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 9:38 schreef Mariekwel het volgende:
Goede muziek (zoals die van Masterplan) ben je nooit zat. Hoewel ik Blind Guardian echt geen flikker aan vindt. Die zanger mag van mij zijn klep dicht houden, naar Tibet verhuizen om vervolgens daar als yeti verder te leven.


Dan moet je een keer "Follow The Blind" beluisteren. Zelfs ik vind die goed.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen