IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Power Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-12-2005 14:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Voor de voortzetting betreffende de Morbid Angel duscussie verwijs ik naar dit topic:


http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3893


Ontopic aub


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2005 14:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 14:52 schreef Kramy het volgende:
Maar ik gaf tenminste toe dat ik er geen verstand van had en lulde er dus ook niet dom over. Ik ben verder trouwens totaal geen morbid angel fan, ik heb nog maar 1 album van ze, de rest verkocht. Maar het is in mijn ogen gewoon ronduit dom om te zeggen dat het hersenloos gebeuk is.


Nou, waar maak je je dan zo druk over?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-12-2005 15:01 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 20 december 2005 14:57 schreef altx het volgende:
Nou, waar maak je je dan zo druk over?


Waar zie jij me dan druk maken? Ik dacht alleen dat jij wel wat meer muziekkennis had, en dus niet met zulke domme uitspraken zou komen. Dus wees ik je maar even op een nummer waaruit je af kan kan leiden dat je uitspraak inderdaad belachelijk was.



FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 20-12-2005 16:25 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

Heuj powermetal

Even hall of flames nog afluisteren


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 20-12-2005 16:30 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 16:25 schreef FozzY het volgende:
Heuj powermetal

Even hall of flames nog afluisteren

Huhuheuj
Shake that ass


mvg wk10


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 20-12-2005 16:31 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

quote:
Op 20 december 2005 16:30 schreef windkracht10 het volgende:
Huhuheuj
Shake that ass


Nee, jij eerst


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 16:58 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

Hehe, eindelijk eens wat mensen die het met me eens zijn In plaats van dat geleuter over hoe stom het wel niet is...

[Dit bericht is gewijzigd door FabioLione op 20-12-2005 16:59]


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2005 16:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 16:58 schreef FabioLione het volgende:
Hehe, eindelijk eens wat mensen die het met me eens zijn


Jij vindt ook dat ik geen verstand van metal heb?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 17:01 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 16:59 schreef altx het volgende:
Jij vindt ook dat ik geen verstand van metal heb?

Nooit gezegd "Verstand van metal" is volgens velen hetzelfde als "smaak"... van mij mag je gerust zeggen dat Morbid Angel stom is Ik vind t zelf ook niet bijzonder Maar dat kan blijkbaar niet altijd, want dan word je weer de grond ingeboord...

[Dit bericht is gewijzigd door FabioLione op 20-12-2005 17:02]


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 20-12-2005 17:01 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 16:58 schreef FabioLione het volgende:
Hehe, eindelijk eens wat mensen die het met me eens zijn In plaats van dat geleuter over hoe stom het wel niet is...

idd. het is enorm debiel maar daar moet je kunnen doorkijken vind ik.


mvg wk10


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 17:13 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 17:01 schreef windkracht10 het volgende:
idd. het is enorm debiel maar daar moet je kunnen doorkijken vind ik.



Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-12-2005 17:16 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Maximum aantal gaye reacties is bereikt. Dit topic wordt automatisch afgesloten door Slotje


Bazzio Attacks!!!


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 17:18 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 16:58 schreef FabioLione het volgende:
Hehe, eindelijk eens wat mensen die het met me eens zijn In plaats van dat geleuter over hoe stom het wel niet is...

inderdaad we moeten het uit de positieve kant benaderen en niet alleen maar "debateren" over of het nou wel of niet leuk is! respecteer gewoon de personen die het leuk vinden en vice-versa


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 17:18 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 17:16 schreef bazzio het volgende:
Maximum aantal gaye reacties is bereikt. Dit topic wordt automatisch afgesloten door Slotje

Laat anderen nou verdomme eens een mening hebben!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 17:21 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 17:16 schreef bazzio het volgende:
Maximum aantal gaye reacties is bereikt. Dit topic wordt automatisch afgesloten door Slotje

ja laat deze power metal lief hebbers gewoon in hun waarde!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2005 17:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

En wat vinden jullie dan van The Monolith Deathcult?


signature


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 17:26 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 17:24 schreef Hypnos het volgende:
En wat vinden jullie dan van The Monolith Deathcult?

Dat wou ik al eens downloaden (zie paar pagina's terug) maar limewire doet vaag bij mij...


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 17:26 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 17:24 schreef Hypnos het volgende:
En wat vinden jullie dan van The Monolith Deathcult?

ken ik niet, ik ga ff kijke of ik het wat vind en zo ja! koop ik een album! heb je een aanrader?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-12-2005 17:27 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 17:26 schreef general-vic het volgende:
ken ik niet, ik ga ff kijke of ik het wat vind en zo ja! koop ik een album! heb je een aanrader?


Gewoon alles!


Bazzio Attacks!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2005 17:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

alles! Het lijkt op Nile!


signature


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 17:28 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 17:27 schreef Hypnos het volgende:
alles! Het lijkt op Nile!

ok gaaf


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 20-12-2005 17:29 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

TMDC heerscht!

Maar, is niet echt power, op die keyboards na.

Op hun site zijn twee heerschnummers van het laatste album te downloaden.

Hierzo: http://www.monolith-deathcult.com/disco.asp




Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-12-2005 17:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-12-2005 17:31 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Maar is TDMC disco???


Bazzio Attacks!!!


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 17:31 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

Desecration of the black stone klinkt gaaf!


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen