![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mwah aangezien metal opera I en II niet erg veel verschilden en je nu weer dezelfde mensen krijg durf ik het wel met vrij veel zekerheid te zeggen. Maargoed, in deze tijden van hoge bandbreedte zal ik hem vast wel een keer beluisteren, maar denk niet dat aanschaf erin zit. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: is uitgesteld tot half december (is het nu ongeveer...) zei die dude van Elpee ![]() ben benieuwd!! Bruce Banner ![]() |
|
quote: huh? in belgie is hij al uit, dacht ik. al eeen weekje ofzo toen ik het in de free record shop vroeg ![]() ach, ik zie wel, hij beland toch onder de kerstboom door mijn oma binnenkort ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Als ik op Soulseek op Centurion zoek, krijg ik enkel een plaat met de titel '14 words'. Ik ben toch bijna zeker dat het niet de juiste Centurion is.... ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Kut, net verkeerde topic geupload ![]() Er zijn 3 centurions, waarvan 1 een extreem rechtse blekkie band. De Centurion waar men het hier over heeft is een Italiaanse vrij heavy power band. 3 cd's uit, gave band, hoewel je de zang wel moet liggen. Laatste cd combineren ze death metal met power metal. Ik vind het best gaaf, maar denk dat de puristen uit beide genres het kut vinden. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Uit dat andere topic nog maar even: Holy Martyr Battleroar Cryonic Temple Ritual Steel Centurion Voor de liefhebbers. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Wat is de titel van die laatste cd? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Hyper Martyrium ![]() Ik vind persoonlijk vooral Deflagration Of Violence en Talis Pater gave nummers. De stem ligt echter maar erg weinig mensen. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Power metal is echt zo goed!!! Ik vind Blind Guardian echt heel goed en Iced Earth ook! En nog wel meer maarja... the wicked one has come ![]() |
|
Heeft er iemand de DVD van Blidn Guardian al? Ik lees alleen lovende kritiek en ben nogal benieuwd. ![]() |
|
quote: Ik heb trouwens gevonden dat ze na Hyper Martyrium nog een cd uitgebracht hebben, Non Plus Ultra genaamd. Zie bijvoorbeeld hier: http://www.metal-archives.com/band.php?id=2773 Ik heb nu zowel Hyper Martyrium als Non Plus Ultra aan een luisterbeurt onderworpen en mijn conclusie is als volgt: Het werkelijk spetterende gitaarwerk en de incidentele death grunt heerschen, maar de cleane vocalen zijn behoorlijk - hoe zeg je dat vriendelijk? - irritant... Het verschil tussen de twee is by the way dat op Non Plus Ultra minder grunts voorkomen en dat de cleane vocalen pas echt superirritant zijn. Neem bijvoorbeeld het eerste nummer... AAAAAARGH!!! ![]() Ik vind het echt knap als je Non Plus Ultra tot het eind kunt uitzitten... De tering! edit: Hmz, ben nu bij het laatste nummer van Non Plus Ultra aangekomen en ik heb het nog overleefd ook... Het lijkt wel alsof dat de tracks met de meest irri vocalen aan het begin staan of zo of ik begin er toch aan te wennen... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 22-07-2004 19:13] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Non plus ultra heb ik ook wel, dacht eigenlijk dat dat de tweede van ze was ![]() Zoals ik al zei, die stem moet je echt liggen (vooralsnog ken ik 3 man die hem gaaf vinden, waarv an ik er een ben hehe) Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Ik heb ze net nog ff geluisterd en ik moet zeggen dat ik het al aardig trek. Wat dat betreft zijn die grunts best handig... Kun je ff bijkomen van de cleane vocalen... ![]() Ik zit er zelfs aan te denken om ze aan te schaffen. Ik heb namelijk alle drie hun albums bij verschillende mailorders zien liggen voor 8 a 9 euro. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
Dragonforce is ook wel goed te doen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 26-07-2004 19:53] ![]() |
|
quote: Hij heerscht inderdaad de pan uit!!! duur dingetje overigens. ruim 29 pleuro's. maar het is de moeite waard ![]() |
|
Mooiste DVD die ik in tijden heb gezien op metal-gebied ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Was je dronken dan ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Dan wordt ie alleen nog maar beter. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 19-08-2004 12:35] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Een aanrader uit Griekenland, in het straatje van Ostrogoth, Heavy Load en Omen: VALOR Die hebben pas een mini-cd op Eat Metal Records uitgebracht, waarvan je ook een nummertje op mp3 kunt beluisteren: http://www.eatmetalrecords.com./modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=17 Nou, deze site breekt de link af op de een of andere manier. Je moet dan maar even de hele link kopiƫren voordat het werkt. [Dit bericht is gewijzigd door acid op 19-08-2004 12:39] "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Er komt een hoop goede powermetal uit Griekenland de laatste tijd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Spoel je mond , met deze nichtenmuziek kom je niet in de hemel ![]() ![]() |
|
Inderdaad. Wat er in de jaren '80 niet was, halen ze nu in. Het zijn in ieder geval heel erg toegewijde bands, en meestal ook sympathieke lui achter die bands. Voor de mensen die denken dat power metal 'blij' is, die moeten maar eens naar Battleroar, Valor, Dreamweaver of Alpha Centauri luisteren (allemaal power/heavy bands). Heeft niets met Helloween/Rhapsody te maken. Wat mij opvalt is dat die Grieken allemaal gek zijn op bands als Ostrogoth, Manilla Road, Omen, Defender, Heavy Load etc. En dan ook echt allemaal. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: Daar wilde ik de komende vijftig jaar toch al niet heen ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |