IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Power Metal Vorige pagina | Volgende pagina
FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 18:54 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 18:50 schreef WhiteRider het volgende:
Waar had je het dan in godsnaam over? Man man man.

Dat zei ik toch? Ik was ergens bij bands als Six Feet Under gestopt, dus ik wist gewoon niet beter dan. Tevreden?


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-12-2005 18:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het is zowiezo een domme uitspraak, want elk muziekgenre heeft goede en slechte muzikanten..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-12-2005 18:56 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 18:54 schreef FabioLione het volgende:
Dat zei ik toch? Ik was ergens bij bands als Six Feet Under gestopt, dus ik wist gewoon niet beter dan. Tevreden?

Bij welke band begon je? Cannibal Corpse? En daarna Six Feet Under?


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 18:59 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 18:56 schreef WhiteRider het volgende:
Bij welke band begon je? Cannibal Corpse? En daarna Six Feet Under?

Soilwork, dat ging nog wel, toen ging ik naar Cannibal Corpse enz. inderdaad...


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-12-2005 19:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Probeer eens wat Opeth.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2005 19:03 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 18:59 schreef FabioLione het volgende:
Soilwork, dat ging nog wel, toen ging ik naar Cannibal Corpse enz. inderdaad...


Nog een tip voor je (dat ben ik nu toevallig aan het luisteren): Neglected Fields. Die heerschen alle power metal bands er vierkant uit.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 19:07 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:02 schreef Mark het volgende:
Probeer eens wat Opeth.

Dat is al beter inderdaad, die kende ik wel Ik heb ook Hypocrisy en Morbid Angel geprobeerd; Hypocrisy is wel gaaf, Morbid Angel vind ik weer hersenloos gebeuk... maar dat kan aan mij liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door FabioLione op 19-12-2005 19:07]


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-12-2005 19:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hier dan:

Opeth
Death
Arch Enemy
Nocturnus
Obituary


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2005 19:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:07 schreef FabioLione het volgende:
Dat is al beter inderdaad, die kende ik wel Ik heb ook Hypocrisy en Morbid Angel geprobeerd; Hypocrisy is wel gaaf, Morbid Angel vind ik weer hersenloos gebeuk... maar dat kan aan mij liggen.


Morbid Angel *is* ook hersenloos gebeuk (kan ook leuk zijn op z'n tijd, voordat ik weer iedereen over me heen krijg... ). Je pakt echt precies de verkeerde bands er tussen uit.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 19:30 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:20 schreef altx het volgende:
Morbid Angel *is* ook hersenloos gebeuk (kan ook leuk zijn op z'n tijd, voordat ik weer iedereen over me heen krijg... ). Je pakt echt precies de verkeerde bands er tussen uit.

Zoiets dacht ik al ja Death is ook wel redelijk bij de weg, en Obituary ook Ik ben het nu wel wat meer gaan waarderen, bedankt voor de tips!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 19-12-2005 19:54 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 18:32 schreef FabioLione het volgende:
Nog iemand die denkt dat ie lollig is?...... Bek dicht
Ik heb nou eenmaal niet zoveel geld als de meesten, dus ik download eerst voor ik CD's koop.

Dan is het wel geoorloofd

Je vond Soilwork tof? Dan zou je eens oude In Flames, Arch Enemy of Hypocrisy luisteren.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-12-2005 19:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:54 schreef arnibes het volgende:
Dan is het wel geoorloofd


Arnibes, het voorbeeld van consequentie.


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 19:56 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:54 schreef arnibes het volgende:
Dan is het wel geoorloofd

Je vond Soilwork tof? Dan zou je eens oude In Flames, Arch Enemy of Hypocrisy luisteren.

Dat dacht ik Sorry voor die reactie, ik was wat pissed toen op me ouders
Die heb ik al wat vaker als tip gekregen, zijn inderdaad gaaf!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 19-12-2005 19:57 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:30 schreef FabioLione het volgende:
Zoiets dacht ik al ja Death is ook wel redelijk bij de weg, en Obituary ook Ik ben het nu wel wat meer gaan waarderen, bedankt voor de tips!


RE-DE-LIJK?!

Death heerscht!



High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 19-12-2005 19:58 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Ja, zelfs ik ben het daar mee eens, fijne technische Death is nooit verkeerd (hoewel het voor mij dan wel behoorlijk oud moet zijn haha)

Power Metal daarintegen


heavy metal is the law


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-12-2005 19:58 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Powermetal heerscht gewoon keihard! Geintjes over powermetal ook, overigens. Zoals deze



Heersch. Gave band, en ze kunnen het geintje vast ook wel waarderen


Bruce Banner


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 19:59 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:57 schreef Jansuh het volgende:
RE-DE-LIJK?!

Death heerscht!

Hahaha, ik ben net de deathwereld aan het verkennen Tot nu toe vind ik Hypocrisy t gaafst!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 19-12-2005 20:00 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 19 december 2005 19:58 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Powermetal heerscht gewoon keihard! Geintjes over powermetal ook, overigens. Zoals deze



Heersch. Gave band, en ze kunnen het geintje vast ook wel waarderen

Haha, geweldig! Dat is bij uitzondering wel een erg toffe band trouwens (hoewel ik dat nieuwe album nogal kut met peren vindt!)


heavy metal is the law


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-12-2005 20:01 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Het is wéér hetzelfde trucje, en dat is erg jammer. VotD blijft mijn favo cd. Drums op IR, (wat ik tot nu toe gehoord heb) zijn wel subliem snel!


Bruce Banner


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 19-12-2005 20:07 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Oh, ik vond Sonic Firestorm ook erg tof! De nieuwe heeft alleen een beetje teveel keyboards (wat ik over het algemeen niet eens erg vindt, maar dit was een overkill!)

edit: De drums zijn inderdaad erg rap!

[Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 19-12-2005 20:07]


heavy metal is the law


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 19-12-2005 21:03 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:59 schreef FabioLione het volgende:
Hahaha, ik ben net de deathwereld aan het verkennen Tot nu toe vind ik Hypocrisy t gaafst!


Ik had het over de band Death. Het hele genre verder regeert ook



FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 21:15 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 21:03 schreef Jansuh het volgende:
Ik had het over de band Death. Het hele genre verder regeert ook

Kweet dat je het over de band had


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2005 21:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 21:15 schreef FabioLione het volgende:
Kweet dat je het over de band had


Trouwens, nog een tip voor je: Moonlyght (om het nog enigszins on topic te houden). Moet je maar eens op zoek gaan naar het album Progressive Darkness. Is een mix van heavy/power metal aan de ene kant en wat black/death aan de andere kant. De vocalen gaan van clean naar grunts/screams en weer terug. Sommige passages doen heel "power metal" achtig aan, terwijl andere passages weer een stukje heftiger zijn. Ik vind het persoonlijk een super gaaf cd'tje.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 19-12-2005 21:31]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-12-2005 21:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:20 schreef altx het volgende:
Morbid Angel *is* ook hersenloos gebeuk

Alles goed en wel, maar dat is gewoon niet waar. Als je dat vindt heb je écht niet goed geluisterd, òf ken je alleen de eerste demo.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2005 21:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 21:36 schreef M. het volgende:
Alles goed en wel, maar dat is gewoon niet waar. Als je dat vindt heb je écht niet goed geluisterd, òf ken je alleen de eerste demo.


Oh nee he. Nu krijgen we zeker weer die discussie dat ik de verstandelijke vermogens mis om in te zien wat voor een briljante muziek Morbid Angel maakt?

Op de schaal van hersenloos tot minder hersenloos komt het gewoon dichterbij de eerste IMHO. Maar zoals ik al zei, niks mis met een beetje hersenloos gebeuk op zijn tijd (als het maar niet *te* hersenloos wordt, want je kunt het ook weer overdrijven... met grindcore bijvoorbeeld...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen