|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: true, maar hij moet niet zo erg proberen om zo'n klassieke zwarte priester na te doen on stage "I say OOOOOOOOOOOOOOOOOH YEAH' (nog hoger) "OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWH YEAAAAAAAAHHHH" verder is het echt een magnifieke zanger Bruce Banner |
|
quote: Zeker! Wat hij op de cd doet, kan hij ook live waarmaken en Masterplan heeft gelukkig niet zo'n hoog tralala-gehalte als Helloween |
|
Step into the liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggghhhhhhhhttttt!!! prachtige stem |
|
quote: Speaking of the devil: Die draai ik nu! |
|
Tof! Ik luister even de cd van Dragonforce af |
|
Ik probeer mijn leed te verzachten terwijl ik overwerk [Dit bericht is gewijzigd door Mariekwel op 13-08-2003 18:37] |
|
Ik ken Dragonforce niet |
|
ze hebben nogmaar 1 cd, en die is niet al te best geproduceerd... voornamelijk gefocust op gitaren en drum... en dat is dan ook puik egdaan. De zang daarentegen is nogal blikekrig en er is bijna geen bass te horen. Maar feit blijft dat ze heel erg aarsch kicken de double base ramt aan een stuk door, en de gitaren zijn eveneens supersnel! Beetje vergelijkbaar met... Dragonland (?) maar dan sneller " |
|
en what about Vhäldemar? vind ik heel goed alleen die zanger doet me soms lachen (op zich toch ook goed hé) After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: 2001 - Warriors of the world Bovendien dacht ik toch echt dat Manowar heavy metal was en geen powermetal. |
|
Bruce Banner |
|
Ik luister nu de clips van van Heavy Metal Never Dies en Metalbrothers... lekkere gitaren |
|
Domine - Dragonlord (Tales Of The Noble Steel).... nou dat is een lekkere PM plaat! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ken ik niet.. es uitchecken |
|
ik zeg DARK MOOR en ik zeg daarnaast ook nog INSANIA STOCKHOLM Bruce Banner |
|
ik vind power metal ruk... maar ach, smaken verschillen fear my moo of wrath |
|
post dan niets |
|
quote: http://www.emusic.com/cd/10590/10590281.html KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zo ja! Die is echt super! |
|
quote: live waren ze een aangename verrassing vorig jaar op wacken. Op cd vind ik ze wat minder. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hmm, ik was vorig jaar niet op Wacken, maar ik heb ze een jaar of drie, vier geleden in Biebob in Vosselaar (België) gezien. Live zijn ze idd sterker [Dit bericht is gewijzigd door Mariekwel op 15-08-2003 12:56] |
|
Ik luister op dit moment naar een promo van de, voor mij totaal onbekende, band Godiva. Zegt iemand van jullie dit wat? Het doet mij allemaal maar weinig. Voor mijn gevoel komt er, jammer genoeg, maar weinig uit in dit genre dat me echt bij de kloten grijpt. Aan de ene kant zijn er al die bands die gewoonweg te lief zijn zoals Stratovarius en Edguy/Avantasia en aan de andere kant zijn er bands die gewoon dertien in een dozijn zijn. De plaat van Masterplan is de laatste powermetal cd die me nog wist te boeien. Geef mij dan toch maar Iron saviour, Gamma ray, Blaze, Blind guardian, Rage, Vhaldemar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik las ergens dat Vhaldemar een nieuwe cd zou uitbrengen. Weet iemand daar wat van? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
wat denken jullie hier van: Geachte truë metalheads die bängen op Darkthrone en Nile, Er is veel mis op deze wereld. Het aantal nutteloze idioten neemt per dag met ruim 200.000 toe (nog een legitieme reden om Irak en zijn buren massaal met nucleaire wapens te bestoken, naast de meest legitieme reden dat een nucleaire oorlog in den verre ontzettend vermakelijk is), de eens florerende vaderlandse economie verkeert in een recessie en gisteren bereikte mij het ontstellende bericht dat een vaccin tegen AIDS is ontwikkeld (die dan met name werkzaam is voor negers zodat de etno-demografische onbalans nog verder wordt versterkt..). Maar tussen al dit onrecht & ellende mogen we niet vergeten dat onze favoriete kunstvorm, namelijk die van METAL, van binnenuit wordt gecorrodeerd door een gevaar zonder weerga: power metal. Alles wat METAL-onwaardig is wordt vertegenwoordigd door dit genre dat eens is uitgevonden door een stel ernstig homoseksuele Duitsers die luisterden naar adjectieven zoals Kai en Markus (mocht je ooit iemand tegenkomen die zich Kai of Markus noemt, sla zijn hoofd herhaaldelijk met een hard en onbuigzaam voorwerp totdat je stomerijkosten je weekloon passeren). Ten eerste hebben power metalbands ongelooflijk nichterige looks die hun Homeau-zijn benadrukken. Alleen al bij het zien van een foto van Hammerfall zou een rechtgeaarde metalhead naar buiten stormen om een bloedbad onder Homeau's aan te richten. Ten tweede bedienen zij zich zonder uitzondering van zwaar misvormde castraatvocalen die zelfs een strontlelijk wijf uit vrees voor steniging niet zou durven blaten. Ten derde hebben alle power metalCD's onvoorstelbaar antiheteroseksuele hoesjes, die zelfs niet op de achterkant van de gaykrant in hun gaypride bijlage tijdens de gayparade dagen, uit respect voor de heteroseksuele medemens, zouden worden afgebeeld. Genoeg redenen om alle power metalflikkers naar de verbrandingsovens te leiden, dunkt me. Support the Genocide To Power Metalfags Campaign! Giro666. (aldus Accipiter van http://www.hollandsmetaal.nl/forum/viewtopic.php?t=751 ) metalmania.metalhosting.info |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |