IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Power Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-08-2003 17:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben zelf meer fan van een kristalheldere, hoge zang zoals Tony kakko (Sonata Arctica ), maar de stem van Jorn Lande weet mij zeker te raken . Ik vind zijn vocals op zn best in de prachtige ballad Missing You van het allerlaatste album van Ark (Burn the sun)


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-08-2003 17:09 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 17:01 schreef Tormented soul het volgende:
Ik ben zelf meer fan van een kristalheldere, hoge zang zoals Tony kakko (Sonata Arctica ), maar de stem van Jorn Lande weet mij zeker te raken . Ik vind zijn vocals op zn best in de prachtige ballad Missing You van het allerlaatste album van Ark (Burn the sun)


true, maar hij moet niet zo erg proberen om zo'n klassieke zwarte priester na te doen on stage

"I say OOOOOOOOOOOOOOOOOH YEAH'

(nog hoger) "OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWH YEAAAAAAAAHHHH"


verder is het echt een magnifieke zanger


Bruce Banner


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 13-08-2003 17:43 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 15:29 schreef Ralph Plug het volgende:
ERm..... Tja.... wat zal ik zeggen

Maar inzake Masterplan kan ik toch bepaald niet zeggen dat het een Helloween-kloon is… Er zijn natuurlijk raakvlakken, maar ik denk dat Masterplan een volledig eigen smoel heeft. Niet in de laatste plaats vanwege Jorn Lande… Die gozer heerscht zwaar!!!


Zeker! Wat hij op de cd doet, kan hij ook live waarmaken en Masterplan heeft gelukkig niet zo'n hoog tralala-gehalte als Helloween


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-08-2003 17:47 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Step into the liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggghhhhhhhhttttt!!!



prachtige stem


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 13-08-2003 18:27 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 17:47 schreef Tormented soul het volgende:
Step into the liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggghhhhhhhhttttt!!!



prachtige stem


Speaking of the devil: Die draai ik nu!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-08-2003 18:29 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Tof! Ik luister even de cd van Dragonforce af


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 13-08-2003 18:36 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

Ik probeer mijn leed te verzachten terwijl ik overwerk

[Dit bericht is gewijzigd door Mariekwel op 13-08-2003 18:37]


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 13-08-2003 18:38 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

Ik ken Dragonforce niet


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-08-2003 18:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

ze hebben nogmaar 1 cd, en die is niet al te best geproduceerd... voornamelijk gefocust op gitaren en drum... en dat is dan ook puik egdaan. De zang daarentegen is nogal blikekrig en er is bijna geen bass te horen. Maar feit blijft dat ze heel erg aarsch kicken de double base ramt aan een stuk door, en de gitaren zijn eveneens supersnel!
Beetje vergelijkbaar met... Dragonland (?) maar dan sneller "


Metal
Usericon van Metal
Posted 14-08-2003 15:26 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

en what about Vhäldemar? vind ik heel goed alleen die zanger doet me soms lachen (op zich toch ook goed hé)


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 14-08-2003 16:43 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2001 18:04 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Manowar heeft nog steeds van die heerlijke "vuist in de lucht, meebrul" nummers..."Hail and Kill" blijft 1 van mijn favorieten

jammergenoeg hebben ze telkens maar zo'n 3 goeie nummers op cd staan, en de rest is matig.

Ze teren wel heel lang op hun oude nummers, volgens mij is het echt jaren geleden dat zij een nieuwe cd hebben uitgebracht, een jaar of 5 denk ik....


2001 - Warriors of the world
Bovendien dacht ik toch echt dat Manowar heavy metal was en geen powermetal.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-08-2003 16:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Check dit:

Cryonic temple

www.cryonictemple.com



Bruce Banner


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-08-2003 19:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik luister nu de clips van van Heavy Metal Never Dies en Metalbrothers...

lekkere gitaren


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-08-2003 21:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Domine - Dragonlord (Tales Of The Noble Steel).... nou dat is een lekkere PM plaat!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-08-2003 21:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

ken ik niet.. es uitchecken


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-08-2003 21:09 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ik zeg DARK MOOR
en ik zeg daarnaast ook nog INSANIA STOCKHOLM


Bruce Banner


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 14-08-2003 21:13 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

ik vind power metal ruk... maar ach, smaken verschillen


fear my moo of wrath


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-08-2003 21:16 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

post dan niets


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-08-2003 21:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 21:07 schreef Tormented soul het volgende:
ken ik niet.. es uitchecken


http://www.emusic.com/cd/10590/10590281.html


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 15-08-2003 12:03 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 21:03 schreef Chelman het volgende:
Domine - Dragonlord (Tales Of The Noble Steel).... nou dat is een lekkere PM plaat!


Zo ja! Die is echt super!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-08-2003 12:18 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 15 augustus 2003 12:03 schreef Mariekwel het volgende:
Zo ja! Die is echt super!


live waren ze een aangename verrassing vorig jaar op wacken. Op cd vind ik ze wat minder.


Life doesn't get much better than this!


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 15-08-2003 12:55 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 12:18 schreef H-K het volgende:
live waren ze een aangename verrassing vorig jaar op wacken. Op cd vind ik ze wat minder.


Hmm, ik was vorig jaar niet op Wacken, maar ik heb ze een jaar of drie, vier geleden in Biebob in Vosselaar (België) gezien. Live zijn ze idd sterker

[Dit bericht is gewijzigd door Mariekwel op 15-08-2003 12:56]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-09-2003 21:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik luister op dit moment naar een promo van de, voor mij totaal onbekende, band Godiva. Zegt iemand van jullie dit wat?

Het doet mij allemaal maar weinig. Voor mijn gevoel komt er, jammer genoeg, maar weinig uit in dit genre dat me echt bij de kloten grijpt. Aan de ene kant zijn er al die bands die gewoonweg te lief zijn zoals Stratovarius en Edguy/Avantasia en aan de andere kant zijn er bands die gewoon dertien in een dozijn zijn.
De plaat van Masterplan is de laatste powermetal cd die me nog wist te boeien. Geef mij dan toch maar Iron saviour, Gamma ray, Blaze, Blind guardian, Rage, Vhaldemar.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-12-2003 17:47 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik las ergens dat Vhaldemar een nieuwe cd zou uitbrengen. Weet iemand daar wat van?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


metalrus
Usericon van metalrus
Posted 09-12-2003 20:33 by metalrus Wijzig reactieProfiel van metalrusQuote dit berichthttp://www.metalmania.net

wat denken jullie hier van:

Geachte truë metalheads die bängen op Darkthrone en Nile,

Er is veel mis op deze wereld. Het aantal nutteloze idioten neemt per dag met ruim 200.000 toe (nog een legitieme reden om Irak en zijn buren massaal met nucleaire wapens te bestoken, naast de meest legitieme reden dat een nucleaire oorlog in den verre ontzettend vermakelijk is), de eens florerende vaderlandse economie verkeert in een recessie en gisteren bereikte mij het ontstellende bericht dat een vaccin tegen AIDS is ontwikkeld (die dan met name werkzaam is voor negers zodat de etno-demografische onbalans nog verder wordt versterkt..). Maar tussen al dit onrecht & ellende mogen we niet vergeten dat onze favoriete kunstvorm, namelijk die van METAL, van binnenuit wordt gecorrodeerd door een gevaar zonder weerga: power metal.

Alles wat METAL-onwaardig is wordt vertegenwoordigd door dit genre dat eens is uitgevonden door een stel ernstig homoseksuele Duitsers die luisterden naar adjectieven zoals Kai en Markus (mocht je ooit iemand tegenkomen die zich Kai of Markus noemt, sla zijn hoofd herhaaldelijk met een hard en onbuigzaam voorwerp totdat je stomerijkosten je weekloon passeren). Ten eerste hebben power metalbands ongelooflijk nichterige looks die hun Homeau-zijn benadrukken. Alleen al bij het zien van een foto van Hammerfall zou een rechtgeaarde metalhead naar buiten stormen om een bloedbad onder Homeau's aan te richten. Ten tweede bedienen zij zich zonder uitzondering van zwaar misvormde castraatvocalen die zelfs een strontlelijk wijf uit vrees voor steniging niet zou durven blaten. Ten derde hebben alle power metalCD's onvoorstelbaar antiheteroseksuele hoesjes, die zelfs niet op de achterkant van de gaykrant in hun gaypride bijlage tijdens de gayparade dagen, uit respect voor de heteroseksuele medemens, zouden worden afgebeeld.

Genoeg redenen om alle power metalflikkers naar de verbrandingsovens te leiden, dunkt me.

Support the Genocide To Power Metalfags Campaign! Giro666.

(aldus Accipiter van http://www.hollandsmetaal.nl/forum/viewtopic.php?t=751 )


metalmania.metalhosting.info


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen