|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Mee eens! Ik hou over het algemeen niet zo van death-metal in het algemeen, maar een band als Morbid Angel is inderdaad goed te pruimen (of het nou jeugdsentiment is of niet laten we er buiten). Daarnaast: Power Metal topic? heavy metal is the law |
|
quote: Echt, wat is dit voor bullshit? Houd je bek en ga God of Emptiness luisteren... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Kijk, dit bedoel ik nou... Kom je aan Morbid Angel, dan valt iedereen over je heen. Maar wel frappant dat deze specifieke opmerking dan weer van degene moet komen, die kort geleden nog niet eens wist wat Gothenburg metal was... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 20-12-2005 8:27] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Waar heb je mij horen zeggen dat ik er niks aan vind? Dat het IMHO "gewoon" hersenloos gebeuk is, wil absoluut niet zeggen dat ik er geen reet aan zou vinden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ja ik ben het broertje van dio hoe weet jij dat? (downloade doe ik alleen om te kijke of het me geld waard is om de cd's te kopen) |
|
quote: "Hornman" En ik heb verhalen over je gehoord Waardoor ik het nu nogal vreemd vind dat je geen enkele van die bands kende |
|
quote: wat voor verhalen? en van wie? (tja ik zit nog niet zo lang in die power metal ik ben het nog zeg maar aan het ontdekken ik ben nu NOG van de heavy metal: megadeth, judas priest, cacophony etc.) ik ken dus nog niet zo heel veel powermetal bands maar de bands die ik ken vind ik wel Gaaf! |
|
quote: Ok, ik had het over death metal he en ik heb het van je broer.. Dat je in een deathmetal band zou zitten? Maargoed, we gaan offtopic. Verder luister ik geen powermetal dus heb ik niks nuttigs toe te voegen. |
|
quote: ik speel gitaar en ben zanger in een black metal band ja verder ken ik niet zo veel black/death metal bands,alleen maar de bekende als: norther, cob, Hate Eternal, nagelfar, mystic circle, Dying Fetus, mayhem, marduk, deeds of flesh etc... ik zit alleen in die band om dat het gewoon grappig is, en ik kan niet normaal zingen dus Grunten gaat me beter af(en snelle solo's zijn leuker om te spelen als langzame) [Dit bericht is gewijzigd door general-vic op 20-12-2005 10:53] |
|
quote: Ok,Is dat 'raadsel' ook weer opgelost Hate Eternal en dying fetus zijn wel stoer idd |
|
quote: gelukkig ken ik tog nog 2 coole bands doe maar de groeten aan me broer als je hem ziet |
|
en nu maar snel een slotje... dergelijke homofiele muziek hoor je geen tijd aan te verdoen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Man, zanik niet zo... Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
[quote]Op 20 december 2005 13:04 schreef FabioLione het volgende: Man, zanik niet zo...[/q None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Hersenloos? Waar baseer je dat dan op? Op de doodsimpele overgangen, de eeuwige vierkwartsmaten waar al die Morbid Angel platen vol mee staan of die oersaaie solo's met die cliché effectjes? |
|
quote: *luistert Dragonforce, Manowar en Freedom Call en maakt zelfde maar omgekeerde conclusie* [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-12-2005 13:51] signature |
|
quote: vrij bekend tog? |
|
toCH |
|
quote: Ik ben een dyslect sorry voor mijn spel fouten |
|
Als we iedereen die dat zegt moeten geloven zijn 80% van de n00bs dyslecten. |
|
Powermetal bands die ik wel kan pruimen zijn Lost Horizon, Nocturnal Rites, Sonata arctica, oude Helloween en Sanctuary; voor de rest vind ik 'de kinderliedjes in metalsound' weinig houdbaarheidswaarde hebben. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nocturnal Rites |
|
quote: Maar ik gaf tenminste toe dat ik er geen verstand van had en lulde er dus ook niet dom over. Ik ben verder trouwens totaal geen morbid angel fan, ik heb nog maar 1 album van ze, de rest verkocht. Maar het is in mijn ogen gewoon ronduit dom om te zeggen dat het hersenloos gebeuk is. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |