IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Power Metal Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-12-2005 21:44 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Smaken verschillen, maar de bewering "Morbid Angel is hersenloos gebeuk" is gewoon niet waar, punt uit. Dat jij vervolgens zélf begint over je eigen verstandelijke vermogens zegt meer over jezelf dan over Morbid Angel .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 19-12-2005 21:56 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 19 december 2005 21:44 schreef M. het volgende:
Smaken verschillen, maar de bewering "Morbid Angel is hersenloos gebeuk" is gewoon niet waar, punt uit. Dat jij vervolgens zélf begint over je eigen verstandelijke vermogens zegt meer over jezelf dan over Morbid Angel .
Mee eens!


Ik hou over het algemeen niet zo van death-metal in het algemeen, maar een band als Morbid Angel is inderdaad goed te pruimen (of het nou jeugdsentiment is of niet laten we er buiten).

Daarnaast: Power Metal topic?


heavy metal is the law


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-12-2005 22:04 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 19 december 2005 21:42 schreef altx het volgende:
Oh nee he. Nu krijgen we zeker weer die discussie dat ik de verstandelijke vermogens mis om in te zien wat voor een briljante muziek Morbid Angel maakt?

Op de schaal van hersenloos tot minder hersenloos komt het gewoon dichterbij de eerste IMHO. Maar zoals ik al zei, niks mis met een beetje hersenloos gebeuk op zijn tijd (als het maar niet *te* hersenloos wordt, want je kunt het ook weer overdrijven... met grindcore bijvoorbeeld...)


Echt, wat is dit voor bullshit?
Houd je bek en ga God of Emptiness luisteren...



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2005 8:26 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 22:04 schreef Kramy het volgende:
Echt, wat is dit voor bullshit?
Houd je bek en ga God of Emptiness luisteren...


Kijk, dit bedoel ik nou... Kom je aan Morbid Angel, dan valt iedereen over je heen.

Maar wel frappant dat deze specifieke opmerking dan weer van degene moet komen, die kort geleden nog niet eens wist wat Gothenburg metal was...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 20-12-2005 8:27]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2005 8:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 21:56 schreef High Voltage het volgende:
Mee eens!


Ik hou over het algemeen niet zo van death-metal in het algemeen, maar een band als Morbid Angel is inderdaad goed te pruimen (of het nou jeugdsentiment is of niet laten we er buiten).

Daarnaast: Power Metal topic?


Waar heb je mij horen zeggen dat ik er niks aan vind? Dat het IMHO "gewoon" hersenloos gebeuk is, wil absoluut niet zeggen dat ik er geen reet aan zou vinden.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 10:39 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 18:41 schreef Jansuh het volgende:
't zijn bands, geen nummers . Jammer dan, ach joh, komt wel, deathmetal heerscht nou eenmaal
*ben jij btw niet het broertje van dio?*

En, boeie van dat downloaden. Ik doe het ook, voordat ik koop probeer 4 cd's per maand te kopen, maar zit er altijd overheen

ja ik ben het broertje van dio hoe weet jij dat? (downloade doe ik alleen om te kijke of het me geld waard is om de cd's te kopen)


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 20-12-2005 10:40 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 10:39 schreef general-vic het volgende:
ja ik ben het broertje van dio hoe weet jij dat? (downloade doe ik alleen om te kijke of het me geld waard is om de cd's te kopen)


"Hornman" En ik heb verhalen over je gehoord Waardoor ik het nu nogal vreemd vind dat je geen enkele van die bands kende



general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 10:43 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 10:40 schreef Jansuh het volgende:
"Hornman" En ik heb verhalen over je gehoord Waardoor ik het nu nogal vreemd vind dat je geen enkele van die bands kende

wat voor verhalen? en van wie? (tja ik zit nog niet zo lang in die power metal ik ben het nog zeg maar aan het ontdekken ik ben nu NOG van de heavy metal: megadeth, judas priest, cacophony etc.) ik ken dus nog niet zo heel veel powermetal bands maar de bands die ik ken vind ik wel Gaaf!


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 20-12-2005 10:45 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 10:43 schreef general-vic het volgende:
wat voor verhalen? en van wie? (tja ik zit nog niet zo lang in die power metal ik ben het nog zeg maar aan het ontdekken ik ben nu NOG van de heavy metal: megadeth, judas priest, cacophony etc.) ik ken dus nog niet zo heel veel powermetal bands maar de bands die ik ken vind ik wel Gaaf!


Ok, ik had het over death metal he en ik heb het van je broer.. Dat je in een deathmetal band zou zitten?

Maargoed, we gaan offtopic. Verder luister ik geen powermetal dus heb ik niks nuttigs toe te voegen.



general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 10:49 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 10:45 schreef Jansuh het volgende:
Ok, ik had het over death metal he en ik heb het van je broer.. Dat je in een deathmetal band zou zitten?

Maargoed, we gaan offtopic. Verder luister ik geen powermetal dus heb ik niks nuttigs toe te voegen.

ik speel gitaar en ben zanger in een black metal band ja verder ken ik niet zo veel black/death metal bands,alleen maar de bekende als: norther, cob, Hate Eternal, nagelfar, mystic circle, Dying Fetus, mayhem, marduk, deeds of flesh etc... ik zit alleen in die band om dat het gewoon grappig is, en ik kan niet normaal zingen dus Grunten gaat me beter af(en snelle solo's zijn leuker om te spelen als langzame)

[Dit bericht is gewijzigd door general-vic op 20-12-2005 10:53]


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 20-12-2005 10:55 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 10:49 schreef general-vic het volgende:
ik speel gitaar en ben zanger in een black metal band ja verder ken ik niet zo veel black/death metal bands,alleen maar de bekende als: norther, cob, Hate Eternal, nagelfar, mystic circle, Dying Fetus, mayhem, marduk, deeds of flesh etc... ik zit alleen in die band om dat het gewoon grappig is, en ik kan niet normaal zingen dus Grunten gaat me beter af(en snelle solo's zijn leuker om te spelen als langzame)


Ok,Is dat 'raadsel' ook weer opgelost

Hate Eternal en dying fetus zijn wel stoer idd



general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 10:57 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 10:55 schreef Jansuh het volgende:
Ok,Is dat 'raadsel' ook weer opgelost

Hate Eternal en dying fetus zijn wel stoer idd

gelukkig ken ik tog nog 2 coole bands doe maar de groeten aan me broer als je hem ziet


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 20-12-2005 12:17 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

en nu maar snel een slotje... dergelijke homofiele muziek hoor je geen tijd aan te verdoen


None of us are saints - Albert Fish


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 13:04 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 12:17 schreef Arson het volgende:
en nu maar snel een slotje... dergelijke homofiele muziek hoor je geen tijd aan te verdoen

Man, zanik niet zo...


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-12-2005 13:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 10:49 schreef general-vic het volgende:
alleen maar de bekende als: norther mystic circle





spelfout weggehaald...


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 20-12-2005 13:39 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

[quote]Op 20 december 2005 13:04 schreef FabioLione het volgende:
Man, zanik niet zo...[/q


None of us are saints - Albert Fish


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-12-2005 13:45 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 8:29 schreef altx het volgende:
Waar heb je mij horen zeggen dat ik er niks aan vind? Dat het IMHO "gewoon" hersenloos gebeuk is, wil absoluut niet zeggen dat ik er geen reet aan zou vinden.


Hersenloos? Waar baseer je dat dan op? Op de doodsimpele overgangen, de eeuwige vierkwartsmaten waar al die Morbid Angel platen vol mee staan of die oersaaie solo's met die cliché effectjes?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2005 13:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:20 schreef altx het volgende:
Morbid Angel *is* ook hersenloos gebeuk (kan ook leuk zijn op z'n tijd,



*luistert Dragonforce, Manowar en Freedom Call en maakt zelfde maar omgekeerde conclusie*

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-12-2005 13:51]


signature


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 14:07 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 13:36 schreef varanus het volgende:



vrij bekend tog?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 20-12-2005 14:28 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

toCH


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 14:30 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 14:28 schreef Psychonaut het volgende:
toCH

Ik ben een dyslect sorry voor mijn spel fouten


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-12-2005 14:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Als we iedereen die dat zegt moeten geloven zijn 80% van de n00bs dyslecten.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-12-2005 14:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Powermetal bands die ik wel kan pruimen zijn Lost Horizon, Nocturnal Rites, Sonata arctica, oude Helloween en Sanctuary; voor de rest vind ik 'de kinderliedjes in metalsound' weinig houdbaarheidswaarde hebben.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 14:35 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 14:32 schreef Mutilator het volgende:
Powermetal bands die ik wel kan pruimen zijn Lost Horizon, Nocturnal Rites, Sonata arctica, oude Helloween en Sanctuary; voor de rest vind ik 'de kinderliedjes in metalsound' weinig houdbaarheidswaarde hebben.

Nocturnal Rites


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-12-2005 14:52 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 20 december 2005 8:26 schreef altx het volgende:
Kijk, dit bedoel ik nou... Kom je aan Morbid Angel, dan valt iedereen over je heen.

Maar wel frappant dat deze specifieke opmerking dan weer van degene moet komen, die kort geleden nog niet eens wist wat Gothenburg metal was...


Maar ik gaf tenminste toe dat ik er geen verstand van had en lulde er dus ook niet dom over. Ik ben verder trouwens totaal geen morbid angel fan, ik heb nog maar 1 album van ze, de rest verkocht. Maar het is in mijn ogen gewoon ronduit dom om te zeggen dat het hersenloos gebeuk is.



Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen