|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Prodigy - musik for the jilted generation |
|
In Flames - Episode666 |
|
Slipknot - Wait and Bleed tja kan er ook nix aan doen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Final countdown van Europe Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
eerste weet ik niet, maar slayer - angel of death is het nummer geweest waardoor ik naar metal ben gaan luisteren |
|
Iron Maiden - Bring your daughter to the slaughter [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 25-07-2002 19:16] |
|
Tristania - December Elegy Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: En terecht! Wat een heerschplaat! Slaaaaayyoooooooor!! |
|
nirvana en metallica - one Je moeder. |
|
quote: Een 'duet' waar ik niets van weet? |
|
quote: juist!! dat vond ik nou helemaal geweldig, alleen ik vroeg mezelf steeds af of die zanger nou een vrouw of een man was. Weet echt niet meer hoe oud ik toen was. |
|
hehe, uiteraard bedoel ik dus de tijd dat zij in de top 40 stonden, dat waren mn eerste kennismakingen Je moeder. |
|
quote: zoiets zal het wel geweest zijn ja |
|
quote: dat vraag ik me nog steeds af Je moeder. |
|
eerste black metal nummer: The Infinity of Thoughts van Emperor Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
eerste metalnummer: "Hallowed be thy name" van Iron Maiden nummer waardoor ik naar metal ben gaan luisteren: "Blackened" van Metallica (alhoewel ze tegenwoordig kut zijn) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: ] en toch was het een meneer, geloof ik. |
|
Motorhead : Ace of Spades Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: ik geloof je niet Je moeder. |
|
quote: dan niet hoor, je bent gewoon stom |
|
nouhou Je moeder. |
|
Alice Cooper - Poison Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
niet huilen |
|
Morbid Angel - Thy Kingdom Come en Bathory - Shores in Flames kan ik me nog herinneren, maar of het daar echt mee begonnen is... Eerste blackmetal moet Satyricon zijn geweest. "Kampen mot gud og hvitekrist er i gång!" |
|
quote: Hmm, ik dacht eerst Holy Smoke van Iron Maiden, maar als je dit soort nummers meetelt dan zal Final Countdown wel de eerste zijn geweest samen met Paradise City van de Guns ofzo. Holy Smoke (de Single) heeft mij er echter toe aangezet om No Prayer for the Dying te kopen, dus dat was het nummer wat mij ertoe aanzette metal te gaan luisteren. Drink met matuh............., nooit alleen. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |