|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Er sluipt nog een hoop grindcore in dit topic Maar inderdaad, My Minds Mine is wel erorm WREED! Evenals Insult!! |
|
Dan heb je nog Pleurisy (mwah), Detonation (ze zijn erg goed, maar ik vind ze teveel op Dissection enzo lijken, en who needs them anyway als je Sacramentum kent ) en Caedere (mwah)... Eens kijken hoe Putlucht (General Skullfucker) en Enfeeble (Aerodis) worden . |
|
Nederlandse death metal bands als Asphyx (totale cult!), Pestilence en Gorefest (d.m.v. hun uitstekende demo's en debuut "Mindloss") genoten internationale bekendheid en aanzien in de tijd dat er nog geen internet was, uitwisselen van bands via tape-traden ging en daadwerkelijk ook een album gekocht werd als men de band wou horen. Natuurlijk een unieke prestatie voor die tijd. God Dethroned heeft een stijl ontwikkelt die typisch God Dethroned is. Persoonlijk ken ik geen bands die dezelfde stijl speelt al hoor je heel soms op een ander album een God Dethroned-achtige riff..ik kan me het debuutalbum van Enforsaken herinneren die een openingsnummer hebben met God Dethroned-referenties, maar dan ook alleen dat nummer. Ook dat is een unieke prestatie voor een Nederlandse band. Bands die ik nu de moeite waard vind zijn: Thanatos, Absorbed (heerlijke Zweedse death metal), Detonation, Severe Torture, Pyaemia, Disavowed, Monolith Deathcult, Pentacle (Don't forget the ancient feeling...it still rules!), Sinister, Mangled, Cremation, God Dethroned, Pulverizer en zo vergeet ik nog een hele zooi. Van de RIP-bands zijn de eerder genoemde Asphyx, Pestilence en Gorefest (demo's/Mindloss) bands om bij stil te staan. Deadhead en Flesh Made Sin zie ik als thrash i.p.v. death. Trouwens, voor diegene die nog interesse hebben in een gratis en voor niks Severe Torture's "Misanthropic Carnage" (gesigneerd door de bandleden) dan kan je op Vampire meedoen aan de prijsvraag. Deze duurt tot en met eind december. In januari komt een andere prijsvraag. => http://www.vampire-magazine.com/page.asp?id=5 http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Detonation en Dissection gaan absuluut niet samen gast, echt niet... kheb de laatste cd hier liggen, hij is geweldig! alleen helaas teveel in flames invloeden Skullfucker en metalheus hebben ook nog een band! |
|
quote: Oh, okay, die ken ik niet, live maakten ze die indruk op me. quote:Da's waar ook ja... Exploratory Surgery, toch? |
|
Acrostichon !! OK, eigenlijk meer thrash maar toch ook wel wat death invloeden... en een zangeres ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ..en niks meer dan doorsnee (ten minste dat vind ik ). Alleen het feit dat ze een brullende zangeres hebben was speciaal. |
|
Achja, vooral toen was dat leuk, ik vind het ook geen wereldschokkende band maar daarom was het wel leuk ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hehe klopt ben d'r wel benieuwd naar.. |
|
quote: ik heb die elpee in '92 gekocht, the dark war has begun. van die sephiroth himself. lijkt wel een beetje op beherit, maar dan een stuk slechter. hij zei ook, dat het gros van de nummers ter plekke in de studio verzonnen waren. joh. dat had ik nog niet gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-12-2002 14:18] Oud Vuil. |
|
OPEN komt eraan... |
|
quote:Doorsnee? |
|
sinister heb toch ook een vrouwke Je moeder. |
|
quote: jah, tegenwoordig wel, ex-brulboei van occult. Oud Vuil. |
|
quote: Yep, een heel kleintje. |
|
als je heel goed kijkt en het draadje van de microfoon volgt, vind je haar wel Je moeder. |
|
obtuse was dus echt waardeloos live (vandaar dat ze daarna bijna de helft van de band eruit gekickt hebben???) mag vlaams ook? aborted vindt ik namelijk zwaar heersen |
|
quote: Klopt is geïmproviseerd, ik ging destijds met 2 gasten om die ook muziek met hem hebben gemaakt. Ik geloof zelfs dat ze ook bij Bestial Summonings hebben gespeeld. Die 2 jongens waren destijds Malefic Oath, daar heeft die Sephiroth ook nog een LP mee opgenomen, hij deed trommelen dacht ik. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Defcon one.Limburgse technische deathmetal ala Suffocation Nieuwe demo-cd nu uit getiteld:Artificial respiration. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Caedere Deifecation Devious Pulmonary Abcess |
|
Bij deze: Intestterror!! Voor geinteresseerden, promo CD is bijna klaar voor verkoop! |
|
quote: volgens de elpee maken 3 mensen erop herrie. sephiroth, conscicide en the unsane. stukje text. evil will prevail: evil will prevail our lord satan, hail!! no one can defeat us die! you holy pigs evil will prevail/evil will prevail what do you want with your holy lord he will be slaughtered just like you so don't think you are the chosen ones but we fucking are. evil will prevail/evil will prevail kijk, daar kun je wat mee. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 23-12-2002 20:24] Oud Vuil. |
|
DEFCON ONE vette technische band, zeer ondergewaardeerd MAGGOTS tegenwoordig ook op plaat erg vet en bruut INHUME tja... MANGLED yep... DROWNING IN TEARS helaas gestopt, was vette shit GOREFEST no introduction... enzovoort.. en dan de nl grind gebeurden, erg cool.. vooral in limburg hehe: rompeprop, bile, disgorge, inhume, insult (rip), collision (hehe) enz |
|
hummm... ik geloof dat we nu vriendjespolitiek aan het werk zien. Allerlei mensen die elkaar kennen en elkaar's bandjes de hel in prijzen. *zucht* Maar goed, nog een goede nederlandse death metal band: Necrology |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |