Mutilator |
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod) |
|
|
|
Posted 21-03-2010 18:55 by Mutilator (Moderator) |
|
|
quote: Op 18 March 2010 23:53 schreef Crypt_666 het volgende:
Torture killer...chris barnes!
ik vond nederlandse bands begin jaren 90 ook altijd wel vet. Naast uiteraard Pestilence, Sinister, Apshyx, Gorefest God Dethroned, Altar, Occult etc. vond ik Inquisitor/Centurian, Pleurisy, Unexpected, Midian, Antromorphia, Mephitic, Gutwrench, Ulterior, Pleurisy, Dead Head, Hoer etc. wel echt vet. Meeste hadden wel alleen maar demo's uit maar het was echt wel enorm goed. Ook altijd vette voorkanten die pentekeningen van misja baas ofzo. Altijd wel erg brute shit wat perfect bij de muziek paste!
quote: Op 19 March 2010 16:34 schreef Defleshed by flieS het volgende:
nog meer leuke nederlandse aanraders? Hier ken ik de meeste wel van, maar Mephitic en Ulterior nog nooit van gehoord, lastig te vinden ook...
Om nog een paar leuke nederlandse te noemen: Disembowel, Acrostichon, Psyatrosis, beyond belief, Korsakov, Submission. jammer dat er van vele weinig terecht is gekomen want de potentie was er zeker!
quote: Op 19 March 2010 16:44 schreef De Ulk het volgende:
Inquisitor en Dead Head death metal?
Goede Nederlandse death metal-aanraders: Sempiternal Deathreign, Stentorian, Solstice, Slayne, Absorbed, Morbid Vision, Adetar, Deifecation, Pulverizer, Mystic Charm, Nobassak, om er maar een paar te noemen.
quote: Op 20 March 2010 1:13 schreef Crypt_666 het volgende:
Ik mis sowieso wel veel begin jaren 90 nederlandse underground death metalbands. Al die shit moet echt een keer goed uit gebracht worden. Was echt goud wat er toen gemaakt werd. Antropomorhia(kaatsheuvel), Midian(zaandam), Mephitic(amsterdam), Gutwrench(zaandam), Inquisitor(harderwijk), Unexpected(rotterdam) etc...dat is voor mij echte death metal.
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.
|