|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en mijn band roeleert. dat pas hypocriet, je eigen band de hemel, pardon, de hel in prijzen. Oud Vuil. |
|
quote: Ik vind Shun Sacer niets aan. Stelletje posers. |
|
quote: driedriedubbel Oud Vuil. |
|
Kent iemand Awakening nog...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Josti Band! |
|
quote: driedriedubbel Oud Vuil. |
|
quote:dubbel post? |
|
quote: alsals jijjij datdat wilwil.. Oud Vuil. |
|
quote: Prutsers zijn het En die drummer, wat een homeau zeg! |
|
quote:oke, dan nie |
|
quote: nederlandse deathmetal is over het algemeen hetzelfde, veel bands zijn complete cannibal corpse rippoffs (of six feet under, nog erger). er is weinig originaliteit |
|
lang leve Grind Gore en Core dus!!! |
|
Hmz, het overgrote deel van die bands heb ik al vaker gezien. Dan zou ik alleen voor Martyr gaan, maar dat doe ik niet. |
|
quote: zijn die zo goed dan? |
|
quote: Of ze hebben naakte dames op het podium, 1 van de 2 |
|
quote:in de nederlandse dm scene zitten anders ook veel originele melodieuse bands, das heeeel iets anders dan cc. |
|
Wat ik een beetje mis hier zijn de bands uit de Zaanse scene. Jaren geleden hadden we toch aardig wat goeie bands hier in de omgeving: - Nembrionic (toen nog Nembrionic Hammerdeath) - Consolation - Gutwrench - Midian - Darkened Days - Evisceration (niet echt Zaans, behalve 1 bandlid... ik) en uiteraard Mutilated Bones Door die bands is uiteindelijk ook Displeased Records ontstaan (de split CD van Consolation/Nembrionic was volgens mij een van de eerste echte CD's - de verzamelaartjes even niet meegerekend). "Metal is dood" |
|
Ja hoor eens, nu kunnen we alle death metal bands die ooit bestaan hebben wel opnoemen. Als ik iets kut vind is het wel Nembrionic, Consolation en Gutwrench. Erg erg erg slecht. |
|
Nembrionic(hammerdeath) en Consolation (zo,lijkt mij duidelijk genoeg hehe). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het is net als bij films, hoe slecht een (film / band) ook is, er zijn altijd mensen die het ontzettend tof vinden. Dus in een topic als deze wordt op den duur gewoon elke death metal band genoemd die ooit in nederland bestaan heeft... Zenial |
|
Psies... ieder z'n smaak. Toen deze bands rond 1990 begonnen was er een heel andere sfeer dan nu. Muzikaal waren de bands veel meer recht toe recht aan. Als je dat niks vindt, sja... dat mag he. Ik vond het altijd wel leuke optredens die ik van die bands gezien heb. quote: En zo vreemd is het niet als er veel bands worden opgenoemd, want dat was een onderdeel van het onderwerp van deze thread (zie hierboven)... [Dit bericht is gewijzigd door Ome Roon op 28-12-2002 20:24] "Metal is dood" |
|
Consolation is (was moet ik geloof ik zeggen tegenwoordig) best een ok band. Stahlplaat was de eerste dm cd die ik kocht, hehe, vond ik toen keihard en evil. Ah, wat een tijd wat een tijd Life doesn't get much better than this! |
|
Pestilence, Phlebotomized, Bluuurgh, Asphyx, Gorefest (geweldige demo's!!!), Sinister (met Mike), Evisceration, Dissect, Eternal solstice, Pre mortem (demo's), Castle en het geweldige Centurian (rip )... De Nederlandse death scene had zeker wel een eigen geluid; vaak nl. door de ondermaatse Beaufort producties kwam vooral de doomy variant ten goede; best herkenbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-12-2002 20:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Toch vond ik mijn NLDM topic toffer... Zenial |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |