|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Datzelfde gaat in mijn ogen op voor Virulent.. Verdere leuke "nieuwkomers"/minder bekenden: - Defcon One - Brutus - Vermin - Monolith Het neigt de laatste tijd toch allemaal meer naar de US-style deathmetal.. Een echte Nederlandse sound bestaat volgens mij niet... |
|
quote: Neigen deze bands allemaal naar us death? If not; zou je een stijlindicatie kunnen aangeven? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
Ik weet niet of Mourning al is genoemd maar hun cd "Greetings from hell" uit '92 is vet bruut (kwam 'em toevallig weer eens tegen in mijn platenkast). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wat d8 je van de oudjes van Mon'Strum Nabua Vonveilla |
|
quote: jawel, de paling-sound. Maar toch, het eerste Nederlandse hardrocknummer op single ooit is van BZN. maar serieus, bands zoals (oude) gathering, orphanage, eerste van Within temptation, hadden toch een vrij unieke sound denk ik. natuurlijk hebben ze veel overgenomen van paradise lost etc maar toch wisten ze een duidelijke eigen draai aan hun eigen nummers te geven. Ik zou dus dat wel mogelijk "nederlands" durven noemen. |
|
quote: Ik heb die split met Eternal Solstice, en dat vind ik ook een lekker schijfje! |
|
quote: Was Mourning ook niet actief onder de naam 'Rouwen' met een cd 'Rouwkots'? Get aids and die!!! quote: dat christelijke leek zo idd maar ik vraag het me af... Phlebotomized was toch wel een van de betere NL deathdoombands! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-11-2003 1:53] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
het feit dat er veel nederlandse band geen eigen sound hebben, komt dat niet gewoon doordat iedereen zo nodig in dezelfde studio op moet nemen (bijv. franky's recording kitchen of excess) een typische nederlandse productie zorgt dan voor een typisch nederlands geluid. Luister maar eens naar ego art van Altar, dat klinkt op de een of andere manier gewoon nederlands. Alleen de productie van een plaat is natuurlijk niet de hele sound, maar wel een deel [Dit bericht is gewijzigd door psychopathologist op 24-09-2003 13:23] grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
zaterdag een video gezien van Korsakov The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oud nieuws maar terug aardig te vermelden: Threnody back together (Nov 1998) After a break of one and a half years, the band Threnody is back together. Soon after the split-up in August 1997, the band decided that in the future they should make a fourth album. Partly because of the realization that what they had was to unique to just suddenly end. Partly because of (professional) people who urged the band to continue. Not in the least from within Threnody itself. And thus the decision was made to get back to work. Special about this fourth album is the fact that this is the first album, which is going to be recorded by the same line-up as the previous album (“Threnody”). Was the band always set back by line-up changes, it will not happen with this one. The members on this album no one less but Ernst van Ee (Helloise, Threnody) and Menno Gootjes (Focus, Threnody) and of course Rene Scholte (Threnody) and Henry McIlveen (Threnody). At this moment, Threnody is working on new song material. Titles are not known yet, but some songs are virtually ready. Last news can be read on the internet-site: Http://www.threnody.com Threnody is back and the world is about to know… The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kent iemand PYATHROSIS ? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Wat een afgrijselijke bullshit dwaal. INRI Is een goede band die meer variatie in zn muziek heeft dan menig andere band. om over de live-presentatie nog maar niet te spreken. Luistert maar eens goed naar HBB. Ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben of hun nieuwe CD het nivo van de eerste haalt. Ik hoop in ieder geval van wel. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Toen nog onbekend. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 28-10-2004 23:23] Oud Vuil. |
|
quote: Woea, smaken verschillen, fanboy! Ik vind INRI nog steeds fors saai. Helaas. TMDC heerst trouwens! Die nieuwe nummers zijn echt wel vet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ik was er het eerst bij |
|
Virulent rules, ik heb ze al een aantal keer live gezien. alleen Conan's "Wervelstorm" is een beetje fout. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Wat bedoel je met fout? Virulent rewlz indeed The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: het nummer "Kamszin" (of iets dat daar voor door moet gaan) gaat over een allesvernietigende wervelstorm. helaas kondigde mijn goede vriend Daniël (Conan) dat destijds in de dB's aan met "het volgende nummer gaat over een wervelstooooooormmmm...." en sindsdien is hij niet veilig meer. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
[quote]Op 27 december 2002 12:59 schreef impaled succubus het volgende: ver der vind ik phlebotomised wel leuk , jammer dat ze christelijk zijn, quote] Dude echt beter teksten lezen hoor...titels van nummers en of cd/demo's kun je toch niet direct herleiden naar religie.... Phlebotomized is nooit Christelijk of wat voor een religie dan ook geweest...het gaat meer over de gedachtengoeden die mensen met diverse religies/ culten en stromingen hebben en wij maakten daar een leuk verhaaltje van....geloof me ik kan het weten...ik speelde ooit in Phlebotomized en er waren maar weinig bands die zo hard zuipten en blowden als ze moesten spelen...nee da's lekker Christelijk! |
|
*Mijn kind doet dat niet In de periode 1998/1999 heeft Stichting De Hoop een onderzoek gedaan naar druggebruik onder christelijke jongeren (Van der Zaag, 2000). In christelijke kring heerst nogal eens de opvatting ‘Mijn kind doet dat niet‘. Dit onderzoeksrapport toont echter duidelijk aan dat die opvatting niet juist is. Jongeren komen vroeg of laat in aanraking met verslavende middelen, dat geldt voor zowel christelijke als niet-christelijke jongeren. http://www.eo.nl/portals/themes/article.jsp?portal=5254965&article=2873438&theme=6907328 Maar ik geloof je. |
|
Ben op zoek naar die twee Swazafix demo's. MP3, CD, maakt niet uit. Can anybody help me? |
|
quote: http://www.theundergroundcollection.com/?show=S Ik heb ooit geprobeerd hem te contacteren, maar de mail was blijkbaar niet aangekomen, misschien binnenkort nog maar eens proberen. Die Swazafix demos wil ik ook wel eens horen. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Verbaasd me niks, hij is al 2 keer opgedoekt en overnieuw beginnen met de Undergroundcollection. Hij is overigens NL-er, maar dat wist je vast. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |