IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : NLDM Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 31-12-2002 18:24 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2002 21:02 schreef webblaster wim het volgende:
lees ik nou nergens de naam altar???

die eerste demo is BRUUT.

die 1ste ceedee viel al wat tegen, vooral de zang.
misschien omdat altar totaal niet interessant is, saai is en de muziek über simpel is.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-12-2002 18:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 18:24 schreef impaled succubus het volgende:
misschien omdat altar totaal niet interessant is, saai is en de muziek über simpel is.

Hun demo "And God created...." is een van de betere nederlandse demo's.Gewoon alles klopte hieraan.Mooi verzorgd hoesje en megabrute muziek


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 31-12-2002 18:47 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 18:41 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hun demo "And God created...." is een van de betere nederlandse demo's.Gewoon alles klopte hieraan.Mooi verzorgd hoesje en megabrute muziek
de muziek is inderdaad erg bruut en zit ook goed in elkaar maar daar is ook alles mee gezegt.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-12-2002 18:52 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 december 2002 18:47 schreef impaled succubus het volgende:
de muziek is inderdaad erg bruut en zit ook goed in elkaar maar daar is ook alles mee gezegt.


wat moet er nog meer bij dan?


Oud Vuil.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 31-12-2002 18:52 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 18:52 schreef webblaster wim het volgende:
wat moet er nog meer bij dan?
originaliteit en diepgang.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-12-2002 18:54 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 december 2002 18:52 schreef impaled succubus het volgende:
originaliteit en diepgang.


ah.

ik vond die geschreeuwde "GODVERDOMME" op hun plaat wel origineel.


Oud Vuil.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 31-12-2002 18:56 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 18:54 schreef webblaster wim het volgende:
ah.

ik vond die geschreeuwde "GODVERDOMME" op hun plaat wel origineel.
nee niet echt, andere bands vonden t waarschijnlijk te simpel en te zielig om op te nemen


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-12-2002 19:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 december 2002 18:56 schreef impaled succubus het volgende:
nee niet echt, andere bands vonden t waarschijnlijk te simpel en te zielig om op te nemen


je hebt echt een hekel aan altar, heh?

ach, verder boeien ze me nou ook weer niet.


Oud Vuil.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 31-12-2002 19:10 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 19:01 schreef webblaster wim het volgende:
je hebt echt een hekel aan altar, heh?

ach, verder boeien ze me nou ook weer niet.
niet echt maar ik vind t echt niet zo bijzonder als de meeste mensen gillen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-12-2002 19:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik ook niet maar hun demo is erg goed en hun debuut cd is ook redelijk goed.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-12-2002 19:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 december 2002 19:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik ook niet maar hun demo is erg goed en hun debuut cd is ook redelijk goed.


jah, ik had het in eerste instantie ook over die demo.


Oud Vuil.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 31-12-2002 19:15 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 19:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik ook niet maar hun demo is erg goed en hun debuut cd is ook redelijk goed.
ik vind t allemaal vrij hetzelfde


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 31-12-2002 19:18 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 31 december 2002 19:13 schreef webblaster wim het volgende:
jah, ik had het in eerste instantie ook over die demo.


Ja die demo was erg gaaf! Hun debuut cd was voor mij echt een teleurstelling.
Die demo had nog iets duisters, qua geluid. Ook cool intro zoals webblaster wim al opmerkte!


Ome Roon
Usericon van Ome Roon
Posted 01-01-2003 15:09 by Ome Roon Wijzig reactieProfiel van Ome RoonQuote dit berichthttp://www.slook.nl

quote:
Waarom niet? Die eenheidsworsten waren tenminste wel bruut en muzikaal in orde! Bovendien zijn ze nog steeds populair... en das toch een argument die je zelf ook gebruikt.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan me niet herinneren dat ik ergens zei dat populair zijn een maatstaf was voor goede muziek.
In ieder geval hadden de meeste bands van je lijstje een riant budget om een CD op te nemen, itt. de meeste Nederlandse bands. Niet zo vreemd dan dat het geluid wat verzorgder overkomt. Persoonlijk begon die Florida-sound me al vrij snel de strot uit te hangen, dan hoor ik toch echt liever een productie zoals Carcass die had.

Wat betreft die meeloperij waar je het over had: bands als Hypocrisy doen daar ook gewoon aan mee. Mij interesseert dat verder allemaal niet zo, als ze die Kiss make-up maar achterwege laten. In ieder geval ken ik die jongens van Nembrionic en Consolation goed genoeg om te weten dat ze zo'n nummer hebben gemaakt omdat ze dat soort muziek gewoon gaaf vinden en niet omdat ze nu ineens een blackmetal band willen zijn.

quote:
Ik denk dat Consolation simpelweg hun (bedenkelijke) populariteit te danken hebben aan het feit dat er verder niet zo veel albums van nieuwe bands uitkwamen, een beetje zoals toen bij Altar.

Volgens mij kwamen er niet minder albums uit dan normaal. Alleen lag de extremere metal in die tijd wat stil en waren het meer de melodieuzere bands die het goed deden.

quote:
Ja hoor, nog meer bands die niet verder zijn gekomen dan een demootje of mongolide verschijning in Vara's Impact. Hebben we nu bijna alle bands al gehad of heb je nog meer van deze klassiekers in petto voor ons?

Ow, sorry... ik wist niet dat het de bedoeling was dat je hier alleen bands mag afkraken. Ik dacht dat deze thread ging over de Nederlandse scene en hoe het in het verleden was. Zeker verkeerd gelezen.

Maar ik wil je niet teleurstellen: Creepmime, Swazafix, Polluted Inheritance, Delerium...

[Dit bericht is gewijzigd door Ome Roon op 01-01-2003 15:09]


"Metal is dood"


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-01-2003 15:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Eindelijk iemand die ook zoals mij over de nederlandse scene denkt.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 01-01-2003 19:36 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 31 december 2002 11:10 schreef Koffies Kip het volgende:
Eternal Solstice


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 01-01-2003 21:26 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Bij de huidige scené mis ik een beetje de sfeer die een band als Thanatos neer kan zetten op cd.
Wat hun laten horen op 'Beyond Terror' doet mij weer echt genieten van Death Metal, maar ook cd's als
Emerging from the Netherworlds en Realm of Ecstacy vind ik nog steeds heel bruut. Ach, misschien is de Death Metal scené wel een beetje verzadigd?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-01-2003 21:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Thanatos, op cd vind ik ze ok, maar heb ze nu 2x live gezien en elke keer is het een onverstaanbare brei.

Probeer Caedere eens!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-01-2003 21:29 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Asphyx, die lui creëren pas een sfeertje op hun CD's, da's nooit geëvenaard door een andere nederlandse band (alhoewel pentacle en thanatos het ook lukten)


Ik, Wil Schuurman


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 01-01-2003 22:08 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 1 januari 2003 21:29 schreef Snagger het volgende:
Asphyx, die lui creëren pas een sfeertje op hun CD's, da's nooit geëvenaard door een andere nederlandse band (alhoewel pentacle en thanatos het ook lukten)


Ik vind de demos ook wel leuk klinken, alleen daar klinkt het talent nog niet echt in door!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 01-01-2003 23:09 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2003 21:27 schreef Jenje het volgende:
Thanatos, op cd vind ik ze ok, maar heb ze nu 2x live gezien en elke keer is het een onverstaanbare brei.

Probeer Caedere eens!
toen ik ze zag deden ze het best erg goed, maarja nie mijn muziek veeel te thrashy.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-01-2003 22:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 januari 2003 15:09 schreef Ome Roon het volgende:
...Maar ik wil je niet teleurstellen: Creepmime, ...


Wát een absolute klasseband was dat!!! Heel jammer dat die uit elkaar waren gegaan; speelden de afzonderlijke leden daarna nog metal?

The fruits of ill virtue!!!!

Thanatos wordt trouwens niet vaak vergeten zoals velen denken; ze zijn eerder te saai om te noemen. (geef wel toe alleen Emerging from the Netherworlds te kennen; misschien is de rest beter )



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-01-2003 22:16 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nou, ik vind Emerging een goeie plaat, realms of ecstacy is mijn favoriet.


Ik, Wil Schuurman


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-01-2003 22:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 januari 2003 22:16 schreef Snagger het volgende:
Nou, ik vind Emerging een goeie plaat, realms of ecstacy is mijn favoriet.



geef mij maar de eerste. ik heb outward of the inward gecoverred met m'n eerste metalband, al in '86 ofzo.

alhoewel die natuurlijk nogal thrashy is.

die drummer was ook geweldig, remo van arnhem dacht ik.


Oud Vuil.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 03-01-2003 11:22 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 1 januari 2003 15:09 schreef Ome Roon het volgende:
Maar ik wil je niet teleurstellen: Creepmime


Ik heb een CD van deze jongens, maar ik vind het niet meer dan standaard!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen