|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hun demo "And God created...." is een van de betere nederlandse demo's.Gewoon alles klopte hieraan.Mooi verzorgd hoesje en megabrute muziek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:de muziek is inderdaad erg bruut en zit ook goed in elkaar maar daar is ook alles mee gezegt. |
|
quote: wat moet er nog meer bij dan? Oud Vuil. |
|
quote:originaliteit en diepgang. |
|
quote: ah. ik vond die geschreeuwde "GODVERDOMME" op hun plaat wel origineel. Oud Vuil. |
|
quote:nee niet echt, andere bands vonden t waarschijnlijk te simpel en te zielig om op te nemen |
|
quote: je hebt echt een hekel aan altar, heh? ach, verder boeien ze me nou ook weer niet. Oud Vuil. |
|
quote:niet echt maar ik vind t echt niet zo bijzonder als de meeste mensen gillen. |
|
Ik ook niet maar hun demo is erg goed en hun debuut cd is ook redelijk goed. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: jah, ik had het in eerste instantie ook over die demo. Oud Vuil. |
|
quote:ik vind t allemaal vrij hetzelfde |
|
quote: Ja die demo was erg gaaf! Hun debuut cd was voor mij echt een teleurstelling. Die demo had nog iets duisters, qua geluid. Ook cool intro zoals webblaster wim al opmerkte! |
|
quote: Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan me niet herinneren dat ik ergens zei dat populair zijn een maatstaf was voor goede muziek. In ieder geval hadden de meeste bands van je lijstje een riant budget om een CD op te nemen, itt. de meeste Nederlandse bands. Niet zo vreemd dan dat het geluid wat verzorgder overkomt. Persoonlijk begon die Florida-sound me al vrij snel de strot uit te hangen, dan hoor ik toch echt liever een productie zoals Carcass die had. Wat betreft die meeloperij waar je het over had: bands als Hypocrisy doen daar ook gewoon aan mee. Mij interesseert dat verder allemaal niet zo, als ze die Kiss make-up maar achterwege laten. In ieder geval ken ik die jongens van Nembrionic en Consolation goed genoeg om te weten dat ze zo'n nummer hebben gemaakt omdat ze dat soort muziek gewoon gaaf vinden en niet omdat ze nu ineens een blackmetal band willen zijn. quote: Volgens mij kwamen er niet minder albums uit dan normaal. Alleen lag de extremere metal in die tijd wat stil en waren het meer de melodieuzere bands die het goed deden. quote: Ow, sorry... ik wist niet dat het de bedoeling was dat je hier alleen bands mag afkraken. Ik dacht dat deze thread ging over de Nederlandse scene en hoe het in het verleden was. Zeker verkeerd gelezen. Maar ik wil je niet teleurstellen: Creepmime, Swazafix, Polluted Inheritance, Delerium... [Dit bericht is gewijzigd door Ome Roon op 01-01-2003 15:09] "Metal is dood" |
|
Eindelijk iemand die ook zoals mij over de nederlandse scene denkt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
Bij de huidige scené mis ik een beetje de sfeer die een band als Thanatos neer kan zetten op cd. Wat hun laten horen op 'Beyond Terror' doet mij weer echt genieten van Death Metal, maar ook cd's als Emerging from the Netherworlds en Realm of Ecstacy vind ik nog steeds heel bruut. Ach, misschien is de Death Metal scené wel een beetje verzadigd? |
|
Thanatos, op cd vind ik ze ok, maar heb ze nu 2x live gezien en elke keer is het een onverstaanbare brei. Probeer Caedere eens! |
|
Asphyx, die lui creëren pas een sfeertje op hun CD's, da's nooit geëvenaard door een andere nederlandse band (alhoewel pentacle en thanatos het ook lukten) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik vind de demos ook wel leuk klinken, alleen daar klinkt het talent nog niet echt in door! |
|
quote:toen ik ze zag deden ze het best erg goed, maarja nie mijn muziek veeel te thrashy. |
|
quote: Wát een absolute klasseband was dat!!! Heel jammer dat die uit elkaar waren gegaan; speelden de afzonderlijke leden daarna nog metal? The fruits of ill virtue!!!! Thanatos wordt trouwens niet vaak vergeten zoals velen denken; ze zijn eerder te saai om te noemen. (geef wel toe alleen Emerging from the Netherworlds te kennen; misschien is de rest beter ) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou, ik vind Emerging een goeie plaat, realms of ecstacy is mijn favoriet. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: geef mij maar de eerste. ik heb outward of the inward gecoverred met m'n eerste metalband, al in '86 ofzo. alhoewel die natuurlijk nogal thrashy is. die drummer was ook geweldig, remo van arnhem dacht ik. Oud Vuil. |
|
quote: Ik heb een CD van deze jongens, maar ik vind het niet meer dan standaard! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |